5. Sınıflara Tavsiyeler

384 8 1
                                    

Öncelikle merhaba canların . Sırayla tüm sınıflara tavsiyeler yapacağım.İyi okumalar.

➡ Öncelikle şunu bilmelisin. Sen artık büyüdün. Davranışlarına ve eşyalarına dikkat etmelisin. Çantanı winxli, barbieli pembe alacağına daha genç çantaları almalısın. Multimediadaki çantalar bu sene çok moda hem de fiyatı çok uygun. Kalpli olan LCW de satılıyordu sanırım. Ama çok dayanıklı mı bilemem . Eğer dayanıklı istiyorsan Adidas, Nıke alabilirsin.

➡ Okulda asla ama asla makyaj yapma. Yaşına uygun düşmez. Ama hafif bir parlatıcı sürebilirsin. Sakın renkli olmasın.

➡Saçını bir hafta at kuyruğu yaparsan bir hafta örgü yap. Sık sık değiştirme süsülü damgası yemek istemezsin.

➡Eteğini sakın kıvırma bir terzide veya dikiş yapabilen tanıdığından istediğin kadar kestir . O da çok kısa olmasın en fazla dizinin bir iki parmak üstünde olsun.

➡Gömleğinin üzerine bir sweetshırt giymeyi dene çok tatlı duracaktır. Tabii bunun arılı , böcekli olmamasına dikkat et.

➡Okul çatanda bir ıslak mendil bulundur ve ayakkabın kirlenirse sil. Yaramaz çocuk damgası yemek istemezsin. Ayrıca ıslak mendil her konuda yardımına koşar, unutma !

➡Sınıfta sakın bağırıp çağırma !

➡ Bu sene dersler çok kolay yani bir önceki senenin tekrarı gibi. Ama bu düşünceyle hiç ders çalışmazsan unut iyi notları derim.

➡Bu sene öğretmenlerinin dikkatini çekmelisin ki iyi izlenimleri bırakasın. Sonuçta okulun değişmediği sürece onlar senin 4 yıl boyunca yüz yüze geleceğin kişiler.

➡ Derste parmağın havadan inmesin. Emin olamasan bile fikrini söylemekten çekinme ve kendine güven. Tabi gereksiz şeyler söylemek için de parmak kaldırma.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar . Tabii ileride tekrar 5. Sınıflar için tavsiyelerin olacak. Bunlara uyun. Ve bölümü vote edip eksiklerimi yorumlar ile tamamlarsanız çok sevinirim öpüldünüz canlarımmm...

Okul Tavsiyeleri ♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin