Merhaba arkadaşlar söylediğim gibi sırayla tüm sınıflara tabsiyele devam ediyorum. Sırada altıncı sınıflar var.
Bu sene derslerine dikkat etmelisin. Şahsen 6. Sınıf benim zorlandığım bir sınıftı. Özellikle Türkçe ve Fen dersine özen göster. Çünkü yepyeni ve karışık konular seni bekliyor.
Bu arada kendini çok yorma. Yarım saatlik çalışmaların sonunda kendini telefon bilgisayar veya yiyecek ile ödüllendir. Bu ödüllerin süresi en fazla 10 dakika olsun. Sakın ipin ucunu kaçırma.
Bu arada cildini ihmal etme çünkü yaşın dolayısıyla sivilceler cildinin baş düşmanı olacaktır. Benim cildim pek yağlı olmadığı için sivilcelerim pek çıkmaz. Çıksa da küçücük olur ve ben sanırıım bunu gülsuyuna borçluyum.Bir pamuğa gülsuyunu döküp sivilceli bölgede bekletin bir iki gün sonra azalacak ve geçecekler. Tabii herkesin cildi farklıdır bunu unutmamalı.
Saçlarınız için ise kesinlikle bir saç kremi kullanın. Bazılarında saç dökülmesi yapıyor ama çok iyi geliyor saçlara.
Özellikle bu sene çok kitap okuyun. Çünkü dediğim gibi bu sene Türkçe biraz zor. Ama kitap okumak çok işinize yarar. Ben kitap okumayı hep sevmişimdir o yüzden bu konuda sıkıntım yok.
Bazılarımız ve bunun içinde ben de varım tekrar yapmayı pek sevmez ama siz kendinizi zorlayın ve o gün işlediğiniz yerleri mutlaka tekrar edin.
Küçük beyaz bir yazı tahtası edinin ve orada kendiniz anlatarak soru çözün . Evet bu sene mutlaka soru çözün. Ancak bu şekilde konu kavranır. Eğer yazı tahtası alamıyorsanız bir fikrim var. Bir kartonun üzerine şeffaf pürüzsüz kitap kabını geçirin ve tahta kalemi ile yazın sonra da bir peçeteyle silin. İşte bu kadar kolay!!!
Bu sene de makyajdan kaçının yalnız hafif açık renkli (toz pembe olabilir ) parlatıcı tarzı bir şey sürebilirsiniz. Özellikle kışın dudakların kurumaması için. Ve tabi bir nemlendirici krem de sürebilirsiniz. Ben Nıvea öneririm.
Arkadaşlarınızı sakın ihmal etmeyin. Sınav haftaları görüşemiyorsanız birlikte sınavlara çalışarak bu açığı kapatabilirsiniz. Tabii sınıfın en tembeliyle sınava çalışın demiyorum. Size faydalı olacağını düşündüğünüz arkadaşlar...
Saçlarınıza değişik modeller deneyip kurdeleler takabilirsiniz. Saç şekilleriyle ilgili ayrı bir bölüm yapmayı da düşünüyorum.
Şimdilik bu kadar yeter ard arda iki bölüm yazdım , belki üçüncü de gelir. Şimdilik hiç okuyucum olmadığı için kendimi boşluğa konuşuyormuş gibi hissediyorum. Lütfen beni yorum ve vite leriniz ile yalnız bırakmayın. Öpüldünüz canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri ♊
RandomOkulda nasıl davranman gerektiğini bilmiyor musun? Okulda nasıl hem eğlenilir hem de başarılı olur öğrenmek ister misin? O zaman doğru yerdesin tatlım. Alıntı yaptığım yerlerde belirteceğim ama çoğu benim eserim olacak. Bu arada yeni okul yılında he...