Merhalaaar.
Yeni bir el emeği bölümümüzle karşınızdayım . Bu sefer sizlere okul çantasında bulunması gerekenlerden başlıyacağım. İnce düşünerek ıendimden de yola çıkacağım. Umarım beğenirsiniz. Voteleyip yorum yapmayı unutmayın olur mu... Öpüldünüzzz...➡Günlük ders programına göre defter ve kitaplar. Unutursanız çoğu öğretmenler sinirlenir. Bu yüzden en önemlileri bunlar kesinlikle.
➡Ve kalemliğiniz de unutmamanız gereken araç gereçlerden biri. Sonuçta kimse başkasından geçinmek istemez değil mi ?
➡Ajandanız. Eğer bir ajanda tutmuyorsanız sonraki bölümlerde bahsederim ama bu benim çantamın olmazsa olmazlarındandır. Düzenli olmamı sağlıyor. Sizin de ajanda tutmanızı öneririm.
➡Çıtçıtlı veya sayfalı dosyalar. Bunu da çantanızdan eksik etmeyin. Verilen fotokopiler veya ödevler kırışık giderse düzensiz bir görünüm yaratırsınız.
➡Islak ve kuru mendiller. Okulda yüzlerce insan bulunuyor. Düşünün kimi tuvaletten çıkıp , kimi ise binbir çeşit yere dokunup geliyor ve merdiven basamağını tutuyor. Bu durumlarda kirli yerlerle temasta ıslak mendil imdadımıza yetişir. Hatta jel taşırsanız yanınızda daha iyi olur.
➡Yedek lastik , tel tokalar ve tarağınız. Saçımız gün içerisinde elektrikleniyor dağılıyor ve karışıyor . Cadı gibi gözükmemek için bunları da çantanıza koyun.
➡Bir okuma kitabı. İki haftada bir boş ders oluyordur. Bu boş derslerde ders stresinden kurtulmak içün bire bir okuma kitabı. Bebekçe kitaplar olmasın sakın! İsterseniz size bir kitap kurdu olarak tavsiye kitaplar verebilirim.
➡Doğru düzgün atıştırmalıklar. Size beslenme çantası getirin demiyorum kesinlikle. Yalnızca küçük kaplarda yoğurt , elma , makarna gibi şeyler hiç fena olmaz.
➡Cüzdan da çantanıza yapışık olmalı. Yani hiç çıkmamalı. Ama içinde 10 tl den fazlasının olmamasını öneririm. Yine size kalmış bir durum.
➡Atasözleri ve deyimler, Türkçe , İngilizce sözlükleri. Bunları hergün değil dersinize göre çantanıza koyun. Boşuna ağırlık yapmasın.
➡Parfüm veya deodorant. Bunu hiç gönülsüz yazıyorum çünkü böyle şeylerin pek taraftarı değilim. Evden çıkmadan önce kullansanız yeterli. Ama yine de durumuna göre koyabilirsiniz.
➡Yedek çorap. Bunu ben koymuyırum ama bu sene koymayı düşünüyorum. Çünkü çoraplar çok kirleniyor öyle de kirli imajı yaratmak istemeyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri ♊
RandomOkulda nasıl davranman gerektiğini bilmiyor musun? Okulda nasıl hem eğlenilir hem de başarılı olur öğrenmek ister misin? O zaman doğru yerdesin tatlım. Alıntı yaptığım yerlerde belirteceğim ama çoğu benim eserim olacak. Bu arada yeni okul yılında he...