Kırtasiye Alışverişi

263 3 0
                                    

Yüklediğim bir uygulama ile okulların açılmasına 11 gün 2 sat 23 dakika 54 saniye kaldı. Şimdi 53 , şimdi 52...
Hal böyle olunca stresler de artıyor. Yeni bir sene, belki yeni bir okul...
Ben de en azından kırtasiye alışverişi konusunda yardımcı olayım dedim ve yepyeni bir el emeği böşümünüzle karşınızdayım.
Multimedia we hert ıt 'den. Zaten çoğu ordan. İyi okumalaar...

Yeni bir çanta alacaksan bunu kaliteli al derim bence. Çünkü seni bir veya iki sene idare edecek o çanta. Ama durumunuz el vermiyorsa en azından görüntüsünü rozetler vb. ile süsleyebilirsin.

➡ En az 2 en fazla 5 stabilio kalem veya faber castelin de oluyo alabilirsin. Hatta al. Çalışmadaki verimi arttırır.

➡Şu şeffaf çıtçıtlı dosyalardan bir tane al.

➡Kalem kutu eksiğin varsa al. Aslında bunda kalite önemli değil. Mesela ben 7 tl'ye almıştım 2 sene kullandım. Ama artık altı yırtılmaya başladı . Yenisini alıcam.

➡ Renkli renkli defterler benim çok hoşuma gidiyo . Plastik kapaklı oluyo yani kartondan değil. Hem dayanıklı , hem şirin. Ama parası normal defter 1 tl iken o 3 felan oluyo. En azından önemli dersleri ondan alın ki dayanıklı olsun.

➡Bu sene hepimiz ajanda tutuyoruz değil mi ? Öyleysee bir adet süslü püslü ajanda. Ama sade alıp kendiniz se süsleyebiliriz.

➡ Uçlu ve uçsuz kalerimizi de unutmayalım. Ben faber castel öneririm. Ama bu size kalmış bir durum.

Şimdi diğer sıradan malzemeleri de hızlı bir şekilde sıralayacağım.

➡ Makas

➡Yapıştırıcı

➡ Pastel Boya

➡Guaj Boya

➡Sulu boya

➡Resim fırçaları

➡Resim Defteri

➡Müzik Defteri

➡Flüt/melodika (çalıyorsanız)

➡Bant

➡A4 kağıtları

➡Küçük Not Defteri ( ajanda var ama isterseniz alın )

Şimdilik önemli gördüklerim bunlar. Tabi sadece öneri bunlar. Görüşmek üzereee...

Okul Tavsiyeleri ♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin