Ajanda

871 8 0
                                    

Bir önceki bölümde de bahsettigim gibi size ajanda tutmaktan bahsedeceğim. Multimediada bazı süslü ajanda modelleri var. Ama siz düzlerinden alıp kendiniz stickerlar vb. şeyler ile süsleyebilirsiniz.

Ajanda tutmak sizin daha düzenli olmanızı , notları, sınav tarihlerini ve derslerinizi unutmamanızı sağlar. Çantanızdan hiç çıkarmamanız gereken unsurlardandır.

Ben genellikle orta boy olanlarını tercih ediyorum. Ama ajandayı not defteri ile karıştırmayın. Ajandada tarih olur. Not defteri genellikle ilkokullar içindir.

Tarihli ajandalar alırsanız sınav veya ödev teslim tarihlerini o tarihe uygun sayfaya yazabilirsiniz.

Renkli kalemler ile aldığınız notlar ilginizi çeker hem de ajandanız daha renkli ve şirin görünür.

Ajandanda bir konuyu hatırlatma amacıyla yazarken temsili resimler çizebilirsin. Bu senin ilgini çeker. Örneğin matematik sınavı için 1 2 3 sayılarını sevimli bir şekilde yazarsın. Veya ödev için şirin bir kitap resmi çizersin .

Anlattığım gibi ajanda tutmak çok eğlenceli . Hem düzenli olmanızı sağlıyor hem de bir şeyleri unutmuyorsunuz.

Sizlere ajanda tutmayı sevdirdiysem ne mutlu bana. Size de kesinlikle öneririm .

Bideee neyi unutmuyorduk. Yorum ve vote... Öpüldünüz ♡♡♡♡

Okul Tavsiyeleri ♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin