Uzun zamandır tavsiye gibi şeyler paylaşmadım. O yüzden bu bölüm her sınıfın dikkatini çekecek bir bölüm. Bu arada okuyucu sayısı 99 ama voteler hiç yok. Yorum da öyle. İstek bölüm yapıcam yapamıyorum. Lütfen yorumlarınızı belirtin.
♡Bence okulda doğallık çok önemli. İster yeni sınıf veya okul olsun veya olmasın. Kekeleyerek konuşmayın öğretmen söz verdiğinde duraksamayın.
♡Eşyalarınızı unutmaktan vazgeçin. Gerçekten cool değil tembel öğrenci imajı yaratıyorsunuz.
♡Utanmayın ve emin olmasanız bile gerekli gördüğünüz durumlarda söz alıp konuşun. Tabii yüzsüzlük de yapmayın.
♡Saçınız salık okula gitmeyin. Bu hem yasak hem de saçlarınızı geriye atmaktan derse odaklanamazsınız.
♡Teneffüsleri yapacağınız işlere göre ayarlayın. Mesela birinci teneffüs tuvalet ikinci temeffüs beslenme gibi.
♡Okula süslü gitmek bence hiç hoş değil. Yani çok göze batıyor.
♡Okulda oje sürmek yasak ama parlatıcı hoş olabilir.
♡ Yalnızca kendi sınıfınızda değil , tüm okulda tanıdıklarınız olsun. Böylece bir karma olursa ( örnek ben ) ne yapacağınızı şaşırırsınız.
♡Günlük tekrar yapmayı unutmayın. Bu çok önemli. Ama ben hiç yapamıyorum. Bu yüzden kendinizi sıkmalı ve tekrar yapmalısınız.
♡ Spor dersinde giyiminize dikkat edin. Hele şort falan giymeyin. Tayt veya eşofman en iyisi bence.
♡Okula telefon götürmemelisiniz. Biliyorum hep okul yönetimini savunuyorum ama bu doğru. En ufak bir bildirimde telefonunuzun sesini kısmdıysanız rezil olursunuz.
♡Bence etek boyunda ve ya etekden 2-3 santim kısa yün hırkalar çok hoş . Kışın mutlaka giyin.
Hepinizin bayramı hayırlı olsuun. Hatta hiiiç bitmesiin. Bitmesin ki okullar açılmasıın . Ama yine ailenizle hoş bir bayram geçirmeniz dileğiyle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri ♊
RandomOkulda nasıl davranman gerektiğini bilmiyor musun? Okulda nasıl hem eğlenilir hem de başarılı olur öğrenmek ister misin? O zaman doğru yerdesin tatlım. Alıntı yaptığım yerlerde belirteceğim ama çoğu benim eserim olacak. Bu arada yeni okul yılında he...