7. Sınıflara Tavsiyeler

234 9 4
                                    

Ard arda 3. Bölüm. Parmaklarım ağrıdı yazmaktan. Ama pes etmek yok. ☺ Sırada 7. Sınıf tavsiyeleri var. Vote ve yorumları esirgemeyelim lütfen.

Bu sene diğer senelere göre daha zor ve yoğun geçecek. Ama her işin başı çalışmak. O yüzden elinden kitap düşmeyecek.

Yoğunluk vermen gereken dersler Fen ve Matematik. Özellikle Matematik dersinde denklemler var iyi çalış !!!

⏰Ama bunu da süreli yapmayı unutma sakın . 3 saat aralıksız çalışırsan sıkılır , odaklanamaz ve dolayısıyla anlayamazsın. Saatlerin boşa gider. Herkesin söylediği gibi ; 30 dakika ders 5dakika mola . Tabi bu dakikaları istediğin gibi orantılayabilirsin. 45dakika ders 10 dakika mola gibi.

➡Molalarda ise bir şeyler atıştırabilir veya ailene gününü anlatıp kafanı rahatlatabilirsin.

➡Yatmadan önce yapacağın 5-10 dakikalık tekrarlar ise gece beyninin saldığı ışınlar sayesinde aklında daha kalıcı olacaktır.

➡Ama özellikle dersi derste dinlemeli ve kısa kısa notlar almalısın. Kendince aldığın notların öğretmenin verdiği notlarla karışmaması için bu notları defterinin arkasına yazabilirsin.

➡Makyaj konusu ise 6. Sınıf ile aynı . Açık renkli bir parlatıcı sürebilirsin.

➡Saçlarının yağlanma olasılığına karşı sık sık duş al. Bu seni rahatlatır. Bunu sabah uykun varken yaparsan kendine gelir ve okula zinde gidersin.

➡ Serbest kıyafet günlerinde dar pantolon ve salaş tişörtler tercih edebilirsin. Yada vücüduna uygun ne yakışıyorsa.

➡Normal günlerde ise eteğinin üzerine Multimediadaki gibi bir kazak giyebilirsin çok şık durur.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar siz de yorumlarda önerilerde bulunabilirsiniz. Öpüldünüz canlarım...

Okul Tavsiyeleri ♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin