Her Türlü Saça Okul Modeli

265 4 0
                                    

Söylediğim gibi saç modelleriyle geldim. Bunlar sadece örnek siz internet birsürü bulabilirsiniz. Videolu anlatımlarla çok güzel okul saç modelleri var.Bu arada aşağıda anlatacaklarım Multimediadaki saç modelleri yapımları çok kolay. Benim de sık sık yaptığım modeller olduğu için iyi biliyorum. Yalnızca fotoğraflar internetten. Onları bir araya getirmesini de kendim yaptım. Aynı zamanda saç yapılışlarının anlatımları da bana ait. Keyifli okumalar dilerim.

1. Saç Modeli: Uzun Saçlar İçin; Mısır Örgü

Öncelikle saçlarımızı güzelce tarıyoruz ve dikkatlice yana getiriyoruz. SaçımıIn arka taraflarını ve üstünü özenlice tarıyoruz. Yana getirdiğimiz saç tutamını ikiye ayırıyoruz. Daha sonra dikkatli ve sıkıca birinci tutamdan ince bir tutamını öteki tutama ekliyoruz. Daha sonra eklediğimiz tutamdan küçük bir tutam alıp birinci tutama ekliyoruz. Bu döngüyü saçlarımızın sonuna gelene dek devam ediyoruz ve ince bir lastik tokayla ucunu tutturuyoruz. Dilersek bunu önce arkadan atkuyruğu yapıp ondan sonra uygulamaya aşlayabiliriz. Ve yine dilersek saçımızı aksesuarlarla süsleyebiliriz.

2. Saç Modeli: Uzun Ve Orta Boy Saçlar ; Dağınık Topuz

Öncelikle her zamanki gibi saçlarımızı özenle tarıyoruz. Ve hafif yukardan at kuyruğu yapıyoruz. Sonra saçlarımızı kıvırarak tokanın olduğu yere doluyoruz. Ve başka bir lastik toka ile veya çıt çıtlı toka ile bu topuzu sabitleyebiliriz. İsterseniz topuzun önüne veya arkasına kurdeleli tokalardan takabilirsiniz çok hoş ve şirin durur.

3. Saç Modeli : Kısa Ve Toplanmayan Saçlar ; Taçlı Salık

Yine saçlarımızı özenle tarıyoruz ve ister dalgalı istersek de düz yapıyoruz. Sonra saçımızdan bir tutamı gözümüzün önüne getirip model veriyoruz ve son olarak şirin bir tacı saçımıza takıyoruz işte oldu...

Bu saç modelleri tam okulluk. 5 dakikada oluyor ve çok da rahat. Gün boyu bozulmamasını isterseniz saç spreyi sıkabilirsiniz. Ama o saçınızı sertleştireceği için saçınızı bozunca yıkamanız gerekebilir. Güle güle kullanın...

Okul Tavsiyeleri ♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin