4. bölüm hatıra kutusu gizemi

28 3 0
                                    

Anneni babanı mı ...

Bu kağıtları yollayan her kimse çok fazla ileri gitmişti. Benim babam ölmüştü. O sırada annem kapıyı tıklamıştı.

-Gir

-Kızım beni 2 dakika konuşturmadın. Daha süprizim vardı.

-Pardon anne süprizin neydi.

-(elindeki hatıra kutusunu çıkartır multimedyada var ve) bak senin çok istediğin hatıra kutusu.

-Anne bu , bu çok güzel.

-Beğendinmi?

-Beğendim , beğendimde anne sen bu kadar parayı nerden buldun. Bu kutu çok pahalı.

-E Maaşımla aldım. Hem üzümünü ye bağını sorma demişler.

-hıhı tabi tabi öyle demişler de sen benim annem sin canım.

-hadi hadi uyu bakalım. İyi geceler sana

-Sanada anne

Annem odadan çıkınca tekrar o kağıt gözüme ilişti ilk verilen kağıdı aradım ama bulamadım. Allah allah Nerede bu kağıt?

Güneşin ağzından

Ne ? neyi düşünmeliydi hande ? Hiçbirşey an
Anlamadım. En iyisi bu konuyu karıştırmamam lazımdı. Yarın okulda gizlice Handenin çantasına koymalıydım bu kağıdı . Off canım arkadaşım kim bilir ne olmuştur şimdi. Acaba merak ediyormudur neyi neden düşünmesi gerektiğini. Off aklım buna iyice takılmıştı.şimdi bu gece Handeyi düşünmekten kendimi alamam. O sırada kapı çaldı. Emine abla gelmişti. Emine abla bizim hizmetçimiz .ben küçükken (yani 10 yaşındayken filan) gelmiş hizmetçi olarak bizim eve. O benim sanki 2. Annem.

-Sana sütünü getirdim. Bak içine balda kattım. Yarın okulda kendini yorgun hissetme diye tamammı. Sen bu sütü içmeden gitmem ben bu odadan, haberin olsun.

-Off emine abla sen hiç değişmiyceksin tamam tamam zaten bende bu sütü içmeden yatmam. Merak etme.ictikten sonra.. bak bitti gel senide bir öpüyüm. Ooo. Hadi iyi geceler.

-iyi geceler kuzum.

Emine abla odadan çıktıktan sonra bende lambayı kapatıp uyumayı denedim.

Handenin ağzından

Ertesi sabah kahvaltımı yaptıktan sonra çantamıda alıp güneşi beklemeye koyuldum. Tabii önlemliyim. Yazın Bu sıcağında hiç başıma güneş geçsin istemem. Mesaj attım önceden. Ha bu arada güneşi beklediğim yer aslında bir kiralık evin arkası. Daha hiç kimse almadı o evi o yüzden rahat rahat orda bekliyebiliriz birbirimizi .güneş geldikten sonra ikimizde okula gittik.

Güneşin ağzından

Son teneffüs te tabikide uyanığım başladım Handeyi kantine göndermeye çalışmalara. İlk planda işe yaradı.

-Ahh çok sıcak hareket edemiyorum.allahım soğuk bir nimet medet bizeeee.

-Tamam tamam anladım mesajı ben hemen soğuk soda alıp geliyorum.

-Ayy kankim benim ya

Hande gittikten sonra kağıdı cebimden çıkartıp Handenin çantasına koydum en azından sınıfta kimse yoktu. Fermuarı kapadıktan sonra oturdum o sırada başarının ödülü buz sodalar geldiiiii. Ayy ne akıllıyım ben
Handenin  ağzından
Okuldan sonra hemen işe geçtik müşterilere hizmet ve en sonunda iş yorgunluğuyla eve gidiş tabi güneşin selfielerinin meşhur olduğunu bilmezsiniz siz. Hep hatıra diye selfie çeker ve benimle çekilenide diğerleri gibi banada atmıştı. Bende bilgisayara atıp çıkarttım ve hatıra kutuma koydum. asla bu hatıra kutusunun peşini bırakmıycaktım.bu işte bir iş var. Annem ne iş yaptığını nerde çalıştığını söylemiyor bana en azından yarın okula gitmek istemediğimi söyledim. gunesede mesaj attım. Yarın annemi izliycektim. Hadi bakalım başına neler gelcek hande.....

düşün (1. Kitap Kalitesiz Olani)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin