Selam arkadaşlar! Multi deki video, bölümdeki şarkıyı temsil ediyor. Gerçekten harika bir şarkı ve harika bir ses. Dinleyerek okumanızı şiddetle öneririm.
İyi okumalar!
Multi: Bruno Mars- Talking To The Moon
14- Ay
I know you're somewhere out there
(Oralarda bir yerlerde olduğunu biliyorum)
Somewhere far away
(Uzaklarda bir yerlerde)
I want you back
(Seni geri istiyorum)
I want you back
(Seni geri istiyorum)
My neighbors think I'm crazy
(Komşularım deli olduğumu düşünüyor)
But they don't understand
(Ama anlamıyorlar)
You're all I have
(Sen sahip olduğum tek şeysin)
You're all I have
(Sen sahip olduğum tek şeysin)
Alt dudağından çenesine, eşşiz bir insan yüzü var karşımda. Saçı, gözleri, kaşları, burnu, üst dudağı ile uyumlu, güzel bir yüz... Delici mi delici, derin mi derin bir bakış...
Elindeki gitarın ona uyumu ve ortama karışması.. Havalı olmak mıydı bu? Özgüven miydi? Bilmiyorum ama onda oldukça ulaşılmaz görünüyordu. Bir kuzgun gibi özgürlüğüne uçuyordu adeta.
Paul, David, Ryan ve Jeremih dörtlüsü salonun ortasına oluşturdukları alanda bize inanılmaz bir müzik şöleni yaşatıyorlardı. Paul bateri başındaydı. David elektro gitarıyla inanılmaz bir uyum içerisindeydi. Ryan, ses düzeni ve sistemlerini ayarlamış, taşınabilir pianosuyla arkadaşlarına eşlik ediyordu. Jeremih ise elinde gitarı gözlerini kapamış şarkıyı canlandırıyordu.
Şarkı o kadar duyguluydu ki bir kere, ağlamamak için gözlerimi kırpmıyordum. Böyle bir şarkının Jeremih'in sesiyle yorumlanması göz pınarlarımı gerçekten zorluyordu.
At night when the stars light on my room
(Geceleri yıldızlar odamı aydınlattığında)
I sit by myself
(Tek başıma otururum )
Talking to the moon, tryin' to get to you
(Ay ile konuşuyorum, Seni geri almaya çalışıyorum)
In hopes you're on the other side talking to me too
(Senin de orada olup benimle konuşman umuduyla)
Or am I a fool who sits alone talking to the moon
(Yoksa yalnız başına oturup ay ile konuşan bir aptal mıyım?)
Bu şarkıya gerçekten aşıktım ve Jeremih, bunu bilmeden söylemek için bu şarkıyı şart koşmuştu. Aslında kesinlikle Jeremih'in tarzı değildi. Aslında benim de tarzım değildi. Daha sert şarkılar severdik. 'Ne zaman biz oldunuz?' Bir saniye izin ver iç sesim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUNஇ
Teen Fiction"Gözlerini kaybettiğim zaman,dünyam karardı.. Seni her kim alıp götürdüyse seninle birlikte hayatımı ve kalbimi de beraberinde götürdü,ki ben; senin gülümsemeni izlemek ve mutluluğunu paylaşmak için yaşıyordum.." dediğinde sessizce içimdeki fırtınal...