Merhaba! İlk olarak multimedyadaki şarkıyı hikayede, '(Şarkıyı Açın)' dediğim yerde lütfen açın. Şarkıyı söyleyen erkeği Jeremih, kızıda Ariana olarak düşünün. Arkadaki gitar sesinide o anda çalıyormuş gibi düşünebilirsiniz.Böyle daha verimli bir okuma olacağını düşünüyorum. Keyifli okumalar!
-sihirbakanligi
8-Nefes
"Seni çok özledim Kirazım.."
Babama sıkıca sarlıyordum; "Neden beni bıraktın baba?"
"Her zaman yanında olduğumu biliyorsun Ariana." Gözyaşlarımı tutamıyordum. Yüzümü ellerinin arasına aldığında gülümsüyordu.
"Biliyorum baba ama.. Yanımda değilsin, sana dokunamıyorum.." Yanağımdaki yaşları silerken devam ettim; "Sana istediğim zaman sarılamıyorum."
"Sadece sabırlı olmalısın Kirazım, sen çok güzlü bir kızsın biliyorum.."
"Ama baba-" Elini havada sallarken gittikçe benden uzaklaşıyordu.
Görüntü silikleşirken en son duyduğum şey;
"Bizi ayıranlar, bunların hesabını verecek Ariana.."
Acı bir iniltiyle yatakta doğruldum. Yanaklarımdaki ıslaklığı hissedince, elim istemsizce yanağıma gitti. Gerçekten ağlamıştım, ve bir an; gerçekten babamın ölmediğini sanmıştım.
Gözümü açtığımda yorgan, avucumun içinde bir top haline gelmişti. Elimi o kadar çok sıkmıştım ki avuçlarımda tırnak izleri bırakmıştım.
Telefonun ekranına baktım, gecenin üçüydü. Ortalığa bir alacakaranlık sahipti. Gözlerimi çevirdiğim her yerde biraz önceki gibi babamı görüyordum. Üzerime hırkamı geçirdim ve camı açtım. Biraz hava iyi gelmişti.
Camın önünde biraz hava aldıktan sonra camı kapadım ve yavaş adımlarla yatağıma geçtim.
Dakikalar geçmişti, uyuyamıyordum. Bir sağıma, bir soluma dönüyordum ama bir türlü uykuya teslim olamıyordum . Yataktan çıktım ve ayağıma terliklerimi geçirdim. Yavaşça kapımı açtım ve aşağı doğru yöneldim. Mutfağın yanındaki koridorda erkeklerin odası uzanıyordu. Mutfağa girip bir bardağa su doldurdum ve ufak yudumlarla içmeye başladım.
Biraz sonra kulağıma takılan müzik sesi dikkatimi çekmişti, sert bir müzik çalıyordu. Ben de öyle müzikler severdim zaten. Mutfaktan çıktığımda sesin erkeklerin koridorundan geldiğini anladım. Yavaşça o yöne doğru ilerlerken kapılara bakıyordum. İlk kapının üzerinde telefon stickerları, bilgisayar oyunları logoları vardı. Oda kesinlikle Ryan'ındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUNஇ
Roman pour Adolescents"Gözlerini kaybettiğim zaman,dünyam karardı.. Seni her kim alıp götürdüyse seninle birlikte hayatımı ve kalbimi de beraberinde götürdü,ki ben; senin gülümsemeni izlemek ve mutluluğunu paylaşmak için yaşıyordum.." dediğinde sessizce içimdeki fırtınal...