~paar weken later~
Mijn wekker galmt door de kamer als ik langzaam wakker word. Met een diepe zucht zet ik hem snel uit voordat Rein helemaal wakker wordt. Al snel voel ik zijn arm om mij heen slaan. "Welke dag is het vandaag?" mompelt hij zachtjes.
"Woensdag." fluister ik zachtjes terug. "Blijf nog even liggen please." probeert hij mij over te halen.
"Dat kan toch niet schat ik moet alles voorbereiden aangezien jij vanmiddag de bakkerij even overneemt weet je nog?" vraag ik. Hij knikt en drukt zijn lippen even zachtjes in mijn nek om een kus te geven en mij dan los te laten. Ik stap uit bed en loop naar onze inloopkast. Ik pak mijn kleren en kleed mij om. Rein is vandaag normaal vrij maar heeft beloofd het even over te nemen zodat ik met Cynthia kan afspreken. Nadat ik mijn heb aangekleed doe ik mijn haren in een staart en loop ik naar de keuken om snel een ontbijtje voor mezelf te maken.
Ik schrik als ik voel dat iemand mij van achter knuffelt. Maar ik kom al gauw tot de conclusie dat het Rein is als ik zijn geurtje ruik. Verbaasd kijk ik op als hij omgekleed is. "Hoe doe je dat zo snel?" vraag ik verbaasd.
"Niet zo verbaasd lieverd." zegt hij lachend terwijl ik nu ook snel een ontbijt maak voor Rein. Rein gaat aan tafel zitten en wrijft door zijn ogen.
"Ik snap niet hoe je dat elke ochtend doet." zegt hij met een zachte glimlach. "Wat doe je dan ook zo vroeg al wakker?" vraag ik hem.
"Ik ga helpen met de voorbereidingen." zegt hij vrolijk. Ik grinnik en knik dan. "Het bed is veel minder warm zonder jouw." zegt hij glimlachend.
"Smoesjes je hebt gewoon geen zin om het huishouden te doen." zeg ik lachend. Rein haalt zijn schouders op en pakt zijn ontbijt aan.
Na een lange ochtend al het brood gebakken te hebben geef ik Rein een kus op zijn wang. "Ik ga mij snel omkleden en dan naar Cynthia." Rein knikt en geeft een snelle kus op mijn lippen en gaat dan verder met klanten helpen.
Bij het cafe aangekomen waar ik en Cynthia hebben afgesproken veronderschuldig ik mij gelijk. "Sorry ben weer eens laat." zeg ik lachend. Cynthia schud lachend haar hoofd. "Het verbaasd mij dat je elke ochtend vroeg kan opstaan voor de bakkerij." zegt ze lachend. Ik lach zachtjes met haar mee. "Ik ga eerder naar bed dan op de middelbare school." zeg ik lachend. We lopen het cafe in en gaan ergens zitten.
"Wat kan ik de dames voor drinken aanbieden." zegt een man misschien net iets ouder dan ons. Ik kijk Cynthia lachend aan. "Voor mij een koffie graag." zegt Cynthia. "Voor mij ook." volg ik haar. De jongen knikt en geeft ons dan een kaart.
We maken allebei onze keuze in stilte. "Dus wat brengt je weer terug in Amsterdam?" vraag ik haar. Cynthia haalt haar schouders op. "Familie opzoeken." zegt ze. Ik knik glimlachend. Toch verbaasde mij het een beetje ze kwam wel vaker op familie bezoek maar dat was dan vaak voor een weekje nu was er al bijna een maand.
"Is iemand ziek?" vraag ik voorzichtig. Snel schud Cynthia haar hoofd. "Nee joh de zus van mijn moeder is vorige week getrouwd maar ik en Bas wilde voor deze ene keer wat langer blijven dus hebben we wat langer vakantie genomen. Ik knik begrijpelijk. "Maar vertel eens over jouw een Rein." zegt ze vrolijk als ze wat rechter gaat zitten.
"Nou ik heb de bakkerij en Rein die werkt nu bij voor een management samen met Nils." zeg ik glimlachend. Cynthia knikt goedkeurend. "Dat is toch het management van Harry Styles en zijn vriendin toch?" vraagt ze. Ik knik "ja Roos heet ze volgens mij." zeg ik. "Het zusje van Harry Styles heeft ook iets met Nils." zeg ik grinnikt. "Zusje?" vraagt ze. "Ja Sterre heet ze."
"En Daan en Owen hebben ze daar nog contact mee." vraagt Cynthia. Ik knik. "Ja niet zoveel als vroeger maar ze spreken elkaar regelmatig." zeg ik. Ik zie in de blik van Cynthia dat ik moet veder vertellen. "Owen is een muziekschool begonnen is als ik het goed heb ook verbonden met het management en hij heeft nog steeds iets met Isabella." "Daan is nu gym leraar op een school en heeft sinds kort een nieuwe vriendin Merel als ik het goed heb." Cynthia glimlacht.
"En jij nog steeds hetzelfde baantje?" vraag ik haar. Ze knikt. "Jup ik doe nog steeds de administratie bij een saai bedrijf." zegt ze met een zucht. "Maar ik studeer weer." gaat ze vrolijk veder. Ik glimlach en we raken verwikkelt in een gesprek.Heeei,
daar ben ik weer na twee weken. Ik wil alvast zeggen dat ik echt niet zo vaak kan gaan update als mijn vorige verhaal. Waarvan dit het vervolg is. Het zal maximaal 1 keer per week zijn met misschien soms een extra hoofdstuk maar dat zullen uitzonderingen zijn. Ik zit namelijk in mijn examenjaar en moet mij daar echt op gaan focussen.
Hopelijk gaan jullie genieten van dit verhaal. :)
xx
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanfictionVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...