Na het wat drinken met Cynthia ga ik snel weer terug naar de bakkerij om nog wat te helpen. Als ik binnenkom zie ik Rein opgelucht adem halen.
"Gina ik weet dat het druk is maar de jongens zijn hier ik moet echt naar de studio." zegt hij smekend. Ik grinnik en knik dan. "Wacht even dan doe ik een schort om en kan je gaan." Hij glimlacht dankbaar. Als ik van achter weer terug kom lopen doet Rein zij schort uit.
"Wat is er aan de hand?" vraag ik. Rein haalt zijn schouders op. "Ik weet het niet precies maar Nils belde mij dat ik zo snel mogelijk moet komen." zegt hij terwijl hij het schort ophangt.
"We gaan vanavond uit eten trouwens dus als je om half 8 klaar kan staan zou dat fijn zijn." zegt hij en drukt een kus op mijn wang en vertrekt.
Ik kijk de jongens aan die beide hun schouders ophalen en veder gaan met hun werk. Ik volg hun voorbeeld maar snel en ga ook veder met het werk.
Na een niet zo drukke middag sluiten we met z'n drieën de boel af. "Trouwens jongens ik krijg morgen een sollicitant ze gaat waarschijnlijk de administratie doen en misschien een paar keer het hier overnemen zodat ik ook wat vakantie dagen kan opnemen." zeg ik. De jongens kijken mij verbaasd aan.
"Kom op jongens ik run dit bedrijf nu al bijna 2 jaar non stop het is tijd voor een beetje uitbreiding." zeg ik lachend. Ze knikken. "Dat is ook wel waar." zegt Lucas.
"Als ze maar donuts kan maken vind ik alles best." brengt Bram er tegen in. Ik lach zachtjes. "Ik zal het op de lijst zetten Bram." Bram grinnikt en ik pak wat donuts en andere dingen dat overgebleven zijn en geef het aan de jongens. Ze lopen de zaak uit en ik maak nog wat tafeltjes schoon. Daarna sluit ik af en ga snel naar huis.
Thuis check ik eerst mijn app. Al snel zie ik een appje van Rein iets wat mij toch verbaasd.
Rein: 'Heei lieverd uiteten gaat niet door net nieuws gehad moet met je praten ik haal zo pizza en kom naar huis.'
Snel kijk ik naar de tijd en zie ik dat het een minuut geleden gestuurd is. Ik zucht even diep.
"Fack." mompel ik zachtjes. Snel leg ik mijn mobiel weg pak wat gemakkelijke kleren en ga douchen.
"Ben thuis." roept Rein door huis. "Ben aan het douche." roep ik terug. Snel draai ik de kraan uit en droog mij af. Nadat ik mijn kleren heb aangetrokken. Doe ik snel mijn haren in een vlecht en loop naar de keuken. Rein heeft de pizza's al klaar gelegd. Ik zie dat hij verdrietig is.
"Is het zo erg?" vraag ik heel zachtjes.
"Ik moet over een maand voor een paar maanden naar het buitenland." zegt hij.
"En wat is is een paar maanden?" vraag ik door. "4 maanden." zegt hij. Ik kijk hem geschrokken aan. "Waarom zo achterlijk lang?"
"De girlband townheart krijgt een promo tour en Nils en ik moeten samen mee naar Amerika omdat Harry en Roos die dat normaal doen weg moeten." zegt hij snel achter elkaar. Ik knik alleen maar en begin rustig aan mijn pizza.
"Ik weet even niet wat ik moet zeggen Rein." mompel ik. Hij knikt alleen maar en begint ook aan zijn pizza.
"Harry heeft trouwens voorgesteld om een weekje je bakkerij over te nemen zodat we even op vakantie kunnen." zegt hij.
"Er komt een sollicitant morgen als ik haar aanneem moet ze ingewerkt worden kan dus niet." mompel ik nors. Rein knikt en zucht dan.
"Niet boos zijn." mompelt Rein zachtjes. Voor mij is dat de druppel en ik barst in huilen uit. Rein weet niet hoe snel hij naar mij toe moet lopen en mij te knuffelen. Ik geniet van zijn warme armen om mij heen.
"4 maanden zijn zo voorbij." zegt hij zachtjes. Ik grinnik een beetje sarcastisch. Hij glimlacht zwak. Ik druk een kus op zijn wang. "Je weet dat het niet zo is." zeg ik en Rein knikt eigenlijk meteen.
"We moeten alleen een beetje positief blijven." zegt hij met een glimlach. Ik glimlach ook en leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder.Bedankt voor alle lieve berichtjes op het vorige hoofdstuk :) hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk een beetje 'leuk'
Xx
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanficVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...