Hoofdstuk 12

146 8 0
                                    

Zenuwachtig sta ik te wachten op het vliegveld. Samen met Sterre had ik de opdracht gekregen van Harry om de jongens en de meiden op te halen van het vliegveld om dan vervolgens naar het feestje te rijden die Harry en Roos hebben georganiseerd. Samen met Lotte had ik vandaag alles gebakken. Eigenlijk waren we vandaag dicht maar voor vandaag kwamen Bram en Lucas toch ook maar helpen. Op de voorwaarde dat ze vanavond naar het feest mochten komen.
Ik had een vermoeden dat de jongens townheart wel een leuke band vinden.
"Ben je zenuwachtig?" vraag ik aan Sterre. Ze knikt en ik begrijp precies wat ze bedoeld. We hebben nog niet zoveel tegen elkaar gezegd terwijl Sterre normaal de oren van je hoofd af kletst.
"het vliegtuig van New York heeft een half uur vertraging." word er omgeroepen. Sterre en ik kijken elkaar met een zucht aan.
"Zullen we maar Starbucks gaan halen?" vraagt ze mij. Ik stem met haar in en we lopen dan naar de Starbucks.
Na tien minuten komen we alweer terug bij de gate. "Dit had ook niet zoveel nut." zeg ik en ga zuchtend op een bankje zitten. Sterre gaat naast mij zitten. "Ik krijg het niet eens weg."
Ik stem met haar in maar drink dan toch een slok van mijn koffie.
"Als ik niet tril van de zenuwen dan wel van de koffie die ik nu aan het drinken ben." mompel ik. Sterre lacht zachtjes en stemt er mee in. Als we de koffie op hebben gooien we ze weg en lopen terug naar vooraan bij de gate.
Er staan best veel mensen en waarschijnlijk ook wat fans van townheart. Mijn telefoon begint te trillen. Als ik hem pak zie ik Rein's naam op mijn scherm waardoor ik gelijk begin te glimlachen.
"Heei." zeg ik snel als ik op neem. Sterre kijkt mijn verbaasd aan waardoor ik snel probeer te communiceren dat ik met Rein praat.
"Heei Gina euhm we zijn in de hal voor onze koffers maar moeten nog de koffers pakken." begint Rein.
"GAST HELP FF." hoor ik Nils zeggen waardoor ik begin te lachen.
"Rein help je beste vriend we zien je zo."
"Ik wilde gewoon even zeggen dat we die meiden alvast naar buiten sturen als jij met hun naar Harry gaat dan zie ik je daar goed?"
"Maar ik wil je een knuffel geven." zeg ik met een zielig stemmetje maar allang ingestemd met wat hij net zij.
"Doen we bij Harry komt goed meis ik zie je daar." zegt Rein en hangt dan op.
"De meiden komen zo dan ga ik met hun alvast naar Harry en kan jij zo de jongens meenemen." Sterre stemt er mee in.
Ik zie de meiden al naar buiten komen en ze komen snel naar ons toe gelopen. Ik tel "wacht jullie zijn met z'n vieren er zijn er toch vijf?" vraag ik verbaasd.
Ze knikken "ja klopt Rein bedacht dat er maar vier in jouw auto paste dus bleef Eva bij hun." zegt een van de meiden. Ik knik en zie dat mensen ons door krijgen.
"Okay snel door lopen of willen jullie met fans op de foto?" vraag ik hun.
"Nils heeft net gezegd dat we gelijk door moeten lopen." ik knik dan en laat hun doen wat hun is opgedragen en loop snel met hun naar de auto.

Na een druk feest met iedereen lig ik eindelijk in bed en val bijna in slaap. Dan voel ik Rein naar mij toe kruipen.
"Ik heb je gemist kleine meid maar ik ben blij dat ik nu eindelijk thuis ben." fluistert hij zachtjes. Ik glimlach. "Ik ben ook blij dat jij weer thuis bent." zeg ik en druk een kus op zijn kaak.
"De volgende keer regelen we wel een tussenstop dit was echt te lang om je te missen." zegt Rein ik grinnik en kruip dan iets meer in zijn armen om dan in slaap te vallen. Uit deze armen zal ik niet snel meer gaan. Tenminste niet tot morgenvroeg want ik moet weer werken...

EINDE

:'( morgen komt de epiloog en dan is het verhaal van Gina en Rein toch echt afgelopen...
Ik vond het echt super leuk om te schrijven ondanks dat ik het einde best wel heb afgeraffeld. Ik wil jullie allemaal echt heel erg bedanken voor het lezen van dit verhaal! En kijk vooral bij mijn andere boeken :) en dan vooral dancing with you want daar ga ik vanaf donderdag aan beginnen :) xx

As long as you love me || Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu