"Weet je zeker dat je alles weet?" vraag ik een laatste keer aan Lotte. Ze lacht en knikt dan. "Ja Gina ik weet het zeker ga nou maar snel naar huis en je koffer inpakken ik sluit af." zegt ze terwijl ze gebaart dat ik snel weg moet gaan. Ik glimlach naar haar en loop de bakkerij uit richting mijn auto.
In de auto zet ik mij radio aan "Dan komt hier een nieuwe girlband genaamd townheart met hun eerste singel van hun eerste album. Het album staat vol met covers van 6/7 jaar geleden. Dus voor de meeste 20 jarige zal dit herinneringen oproepen en voor de jongere luisteraars luister maar goed want dit is echte goede muziek." Ik glimlach breed bij het horen wat de radio DJ zegt.
Ik zet het geluid harder en besluit nog even te wachten met rijden zodat ik het liedje kan horen.
"Hier komt Townheart met Fall wat origineel van Justin Bieber is."
Al snel hoor ik de stemmen van een aantal meiden door mijn speakers klinken.
"Well let me tell you a story
About a girl and a boy
He fell in love with his best friend
When she's around, he feels nothing but joy
But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right
But did you know that I love you? or were you not aware?
You're the smile on my face
And I ain't going nowhere
I'm here to make you happy, i'm here to see you smile
I've been wanting to tell you this for a long whileWho's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped on all the way around your heart
You're not gon' be scared at all, oh my love
But you can't fly unless it lets ya,
You can't fly unless it lets ya, so fallWell I can tell you're afraid of what this might do
Cause we got such an amazing friendship and that you don't wanna lose
Well I don't wanna lose it either
I don't think I can stay sitting around while you're hurting babe
Come take my hand
Well did you know you're an angel? who forgot how to fly
Did you know that it breaks my heart everytime to see you cry
Cause I know that it pains if he's gone everytime he move over on the shoulder you crying
And I hope by the time that i'm done with this song that I figure outWho's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped on all the way around your heart
You're not gon' be scared at all, oh my love
But you can't fly unless it lets ya,
You can't fly unless it lets ya, so fallI will catch you if you fall
I will catch you if you fall
I will catch you if you fall
But if you spread your wings
You can fly away with me
But you can't fly unless it lets ya,
You can't fly unless it lets ya so fallWho's gonna make you fall in love
I know you got your wall wrapped on all the way around your heart
You're not gon' be scared at all, oh my love
But you can't fly unless it lets ya,
You can't fly unless it lets ya,So fall in love
I know you got your wall wrapped on all the way around your heart
You're not gon' be scared at all, oh my love
But you can't fly unless it lets ya,
You can't fly unless it lets ya, so fallI will catch you if you fall
I will catch you if you fall
I will catch you if you fallIf you spread your wings
You can fly away with me
Let yourself fall
But you can't fly unless it lets ya"
Een trots gevoel gaat door mij heen. Ik start de auto en hoor de radio DJ enthausiast veder praten over de meiden. Dan gaat hij ineens over naar Rein en Nils. "We moeten natuurlijk niet vergeten dat 2 bandleden die vroeger in MainStreet hebben gezeten deze meiden begeleiden dus het kan bijna niet anders dat er veel van deze meiden terecht komt. Vooral omdat ze over een goede maand een promotie tour gaan doen door Amerika."
Ik parkeer de auto voor ons appartement en loop snel naar binnen. Na de drie trappen opgelopen te zijn loop ik het appartement in.
"Ben thuis!" roep ik door het huis. "Dat werd tijd." zegt Rein als hij zijn hoofd om de hoek steekt van de slaapkamer. Ik glimlach en hang mijn jas aan de kapstok. Ik loop ook de slaapkamer en tref een grote bende aan.
"Rein wat heb je gedaan?" vraag ik geschrokken. "Koffer inpakken." zegt hij onschuldig maar ik hoor aan zijn stem dat hij het grappig vind.
"Townheart was net op de radio." zeg ik blij en de troep maar negerend terwijl ik mijn koffer pak en spullen begin te verzamelen.
"Ik weet het Nils appte ook al en de meiden zijn volgens mij helemaal gek geworden want mijn mobiel bleef maar trillen." zegt hij met een trotse glimlach. Ik glimlach naar hem.
"Zullen we pizza bestellen ik heb echt geen zin om te koken." zegt Rein. "Meneer van Duivenboden je hebt nooit zin om te koken." zeg ik met een strenge blik.
"Dat klopt en meest van de tijd kook ik dan wel dus ik ga lekker pizza bestellen mevrouw van Duivenboden." ik glimlachen knik dan als goedkeuring.
Rein loopt naar de woonkamer terwijl ik mijn koffer blijf inpakken. Na een halfuur gaat de bel. Ik loop de woonkamer uit en pak wat geld uit de portemonee en loop naar de deur. Ik open de deur en zie de pizza bezorger staan. Rein hoor ik aankomen lopen. De pizzabezorger geeft de dozen aan Rein terwijl ik het geld overhandig. De jongen neemt het dankbaar aan en zegt ons dan gedag.
"Een pizza salami voor mijn liefste." zegt Rein. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Lekker aan het slijmen van Duivenboden?" vraag ik hem. Hij grinnikt en knikt dan. "Natuurlijk wat anders?" Ik haal mijn schouders op.
"Wil je mij nu eindelijk vertellen waar we heen gaan?" vraag ik aan Rein. Hij schud gelijk zijn hoofd.
"Nee alleen dat het in een hotel is en dat we gaan vliegen meer ga ik je nog niet vertellen. Ik schud lachend mijn hoofd en leg mijn pizza dan op mijn bord en loop naar de bank om daar de tv aan te zetten en te gaan eten.
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanfictionVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...