Nadat we terug gekomen zijn van het strand waar we naast het zonnen ook nog even gezwommen hebben en in het water een balletje hebben over gegooid hebben we allebei even snel gedoucht. Hebben we besloten toch uit eten te gaan. Ik trek mijn jurkje over mijn hoofd en hoor Rein fluiten. Ik schud lachend mijn hoofd en voel mijn wangen rood worden. Rein komt bij mij staan en knuffelt mij van achter. "Al zolang mijn vriendin en nog steeds blozen als ik naar je fluit nou nou." zegt Rein met een grijns op zijn gezicht.
"Ssst." zeg ik terwijl ik lach en een laagje mascara opbreng. Terwijl ik mij nog een beetje opmaak blijft Rein mij knuffelen en een beetje irriteren.
"Kom ik wil nu echt eten ik heb honger." fluistert Rein in mijn oor. Ik knik pak mijn mobiel en stop ik mijn handtas en dan lopen we de hoteldeur uit.
"Zullen we naar de italiaan gaan?" vraagt Rein. Ik lach zachtjes. "Ja laten we naar de italiaan gaan terwijl we in Griekenland zijn." Rein kijkt mij beledigend aan terwijl ik gewoon door lach.
Na een gezellig avondje bij de Italiaan ga ik in bed liggen. Rein is nog bezig op de badkamer met zijn tandenpoetsen.
"Gina je moet Mees toch nog bellen?" vraagt Rein zodra hij de badkamer uitloopt. "Hoe laat is het?" "11 uur dus je kan hem nog bellen." "Het is daar een uur later aap." zeg ik lachend.
Rein lacht zachtjes terug. "Je noemt mij weer aap." zegt hij terwijl hij schattig lacht en bij mij komt liggen. "Ik weet het maar aap past best wel goed bij je." zeg ik terwijl ik zachtjes door zijn haar strijk en hij zijn ogen sluit. "Ik houd zo ongelofelijk veel van je Gina." Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne.We zitten samen op het strand terwijl we genieten van de zon die onder gaat. Het is al de laatste avond hier maar ik heb genoten. Gister had ik Mees gebeld die mijn vervolgens vertelde dat Harry de hele bakkerij op zijn kop had gezet zo heeft hij allemaal slingers opgehangen maar ook heel wat dingen laten aanbranden terwijl het super druk was. Gelukkig heeft Lotte alles grotendeels kunnen oplossen volgens Mees. Mees vertelde ook dat hij een 10 had gehaald voor Engels. Mees haalde vaak onvoldoendes voor Engels maar ik heb er voor kunnen zorgen dat hij af en toe bijles krijgt van Harry of van iemand anders zodat zijn cijfers wat omhoog zouden gaan. Ik heb daarna nog een lang gesprek gehad over een meisje waar hij nu verliefd op is het is erg schattig als je broertje verliefd is. Ik vond het ook heel erg fijn dat hij het er met mij over had maar ik denk ook niet dat hij daar mee naar onze moeder zal gaan. Ik was altijd bang geweest dat het contact tussen mij en Mees erg zou veranderen als ik het huis uit zal gaan al helemaal omdat ik bijna 10 jaar ouder ben dan hem. Toch valt dat allemaal wel mee.
"Waar denk je aan?" vraagt Rein. "Mees." mompel ik. Niet echt een goed antwoord als je romantisch op het strand kijkt naar een zonsondergang. Rein glimlacht en drukt een kus op mijn wang. Zachtjes begint Rein met zingen iets wat Rein eigenlijk alleen maar doet als hij zenuwachtig is. Rein is al de hele middag zenuwachtig geweest dus ik voel de bui al hangen.
"Gina." Ik kijk Rein aan die zenuwachtig in mijn ogen kijkt. "Wat is er aap?" Ik zie Rein moeilijk nadenken over zijn woorden.
"Aap vraag het gewoon." verbaasd kijkt Rein mij aan. "Je weet het al?" ik knik. "Maar ik geen ja zeggen voordat je op je knieën gaat van Duivenboden." zeg ik lachend. Rein zucht en gaat weg achter mijn rug en voel gelijk een koude wind. Rein gaat op zijn knieën zitten voor mij. "Lieve Gina wil je alsjeblieft met mij trouwen." vraagt hij. Ik grinnik en knik dan en druk gelijk mijn lippen op de zijne.Vergat ik bijna het hoofdstuk online oeps. En hoe vinden jullie het? Hopelijk vinden jullie het leuk! :)
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanfictionVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...