Rein: 'Heei ik hoorde van Harry wat er vanmiddag gebeurde in de bakkerij Skypen?'
Ik slik even en haal mijn handen door mijn haren. Ik wilde Rein graag zien maar ik wist gewoon zeker dat ik weer in huilen zou uitbarsten bij zijn bezorgde blik. Toch besluit ik een berichtje terug te sturen dat ik even snel eten maak en dan op Skype kom.
Na een half uur is mijn eten eindelijk klaar en ga ik op de bank zitten met de Ipad. Ik zie dat Rein al online is dus bel ik hem gelijk.
Zijn gezicht licht gelijk op als die mij ziet.
"Hello beautiful." zegt hij met een vrolijke stem maar ik zie de bezorgdheid in zijn ogen.
"Heei aap." zeg ik. Rein glimlacht bij zijn bijnaam. "Ik heb zo'n hekel aan die naam maar omdat jij het bent." zegt hij met een glimlach.
"Hoe gaat het met de meiden?" vraag ik hem.
"Het gaat goed met ze. Ze hebben alleen wat heimwee op dit moment maar dat komt waarschijnlijk omdat ze doodmoe zijn van al dat optreden. Het album lijkt wel aan te slaan hier in Amerika hun nummers worden vaak gedraaid op de radio net zoals sommige officiële versies."
Rein en Nils hadden er voor gekozen om wat covers te doen zodat ze zeker wisten dat er een paar hits op stonden.
"Ik hoorde ze van de week ook hier op de radio." zeg ik vrolijk. Ik zie Rein trots glimlachen.
"Hoe gaat het met jouw?" vraag ik aan Rein. Hij haalt zijn schouders op.
"Het gaat wel mis jouw heel erg maar voor de rest gaat het goed met mij." geeft hij toe. Ik glimlach dankbaar en wil hem het liefst een knuffel geven. Door die gedachte gaat er weer een traan over mijn wang.
"Hee kleintje niet huilen." zegt Rein en ik moet glimlachen om zijn woorden.
"Wanneer is de laatste keer dat je naar de film bent geweest?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Okay ik heb een plan." zegt Rein ik kijk hem aan.
"Je belt nu je broertje op vertelt hem dat hij een film moet uitkiezen en reserveren dan rijd je naar hem toe om hem op te halen en gaan naar die film. Na de film gaan jullie naar de snackbar en halen een frietje. Breng je broertje weer naar huis of hij blijft slapen dat maakt mij niet uit. Dan app je mij het bedrag dat je vanavond besteed hebt en morgen staat het weer op je rekening."
zegt Rein. Ik kijk hem aan. "Het is geen voorstel maar een bevel." sluit hij zijn verhaal af. Ik grinnik om hem.
"Het liefst geef ik je nu een knuffel maar dat gaat nogal lastig maar ik houd echt heel veel van je." zeg ik.
Rein glimlacht "Nou hup ga Mees bellen." zegt Rein terwijl hij op Skype blijft bel ik Mees op.
Na Mees het hele verhaal vertelt te hebben stemt hij er mee in en reserveert alvast een film. Ik klets nog even met Rein maar hang daarna op om mij zo snel mogelijk klaar te gaan maken.Mees had een horror uitgekozen waardoor ik dus meest van de tijd mijn ogen dicht houdt of mij verschuil achter zijn schouder.
"Mees de volgende keer neem je vriendinnetje hier mee naar toe en niet je zus." zeg ik bestraffend tegen hem als we de bioscoop uit lopen. Mees lacht "ik vond het wel grappig mijn "grote zus" die de hele tijd bang was." zegt hij terwijl hij twee aanhalingstekens met zijn vingers maakt bij grote zus. Ik lach ook en we zoeken een snackbar op. We bestellen daar wat en gaan aan een tafeltje zitten.
Na een gezellige avond lig ik in mijn eigen bed terwijl Mees in de logeerkamer slaapt. Toen ik net naar de wc moest zag ik licht van zijn kamer komen. De kans dat hij nu aan het appen is met zijn vriendinnetje of meisje die hij leuk vindt is dus vrij groot. Met een glimlach val ik in slaap. Ik ben Rein hier echt heel dankbaar voor.Ahhw wat is Rein toch lief voor Gina :).
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanfictionVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...