Langzaam open ik mijn ogen terwijl ik een zachte koele wind langs mijn been voel gaan. Ik kruip ik nog wat dichter tegen Rein aan als ik besef dat hij naast mij ligt. We liggen in een prachtig hotel in Griekenland. Ik vraag mij dan ook wel af waarom er een koude wind langs mijn benen ging. Maar aangezien de gordijnen dicht zijn kan ik niet goed naar buiten kijken.
Na voor mijn gevoel een paar minuten wat zo een goed uur geweest kan zijn hoor ik dat het begint met regenen. Ik zucht een beetje teleurgesteld maar sta dan snel op om de deur dicht te doen zodat het niet naar binnen kan regenen.
"Goedemorgen." hoor ik Rein met een schore stem zeggen. Ik draai mij glimlachend om en mompel een goedemorgen terug terwijl ik weer in bed ga liggen en tegen hem aankruip. Rein sluit glimlachend zijn ogen.
"Het weer word volgens mij echt slecht vandaag." zegt Rein zachtjes. Ik haal mijn schouders op. "Dan maar de hele dag in bed liggen." Rein krijgt een grijns op zijn gezicht en ik herinner alle dagen dat we afspraken en hij nog gewoon in zijn bed lach te slapen. Hoe langer onze relatie duurde hoe vaker het gebeurde. Tot ik Rein wakker heb gemaakt door water over hem heen te gooien. Sindsdien was hij steeds vaker wakker als ik kwam.
"We moeten wel ontbijten Gina." zegt Rein streng maar glimlacht waardoor ik gewoon nu al weet dat hij ook geen zin heeft om op te staan.
"Okay is goed." mompel ik en probeer uit bed te stappen. Maar doordat ik in Rein's armen lig en hij mij nu alleen maar beter vast houdt is het hopeloos. "Ik zei niet dat we nu meteen moesten gaan ontbijten." Ik grinnik en knik dan.
Na ander half uur besluiten we toch maar uit bed te gaan om te ontbijten. Ik open de gordijnen en een zacht zonnetje komt mij tegemoet. Ik glimlach zacht en voel dat Rein mijn heupen vast houdt terwijl hij achter mij komt staan.
"Kom meis omkleden ik heb honger." zegt Rein lacht en ik schud lachend mijn hoofd.Nadat de ober ons ontbijt heeft opgenomen wachten we rustig tot het gebracht wordt. "Zullen we zo even naar het strand gaan?" vraag ik. Rein denkt even na maar knikt dan. "Zullen we vanavond dan wel gebruik maken van de roomservice want ik heb niet heel veel energie vandaag en ik denk niet dat het strand dat gaat verbeteren." zegt Rein een beetje lacherig. Ik knik goedkeurend en dan komt ons ontbijt en beginnen we rustig aan ons ontbijt.
Na ons voor de tweede keer omgekleed te hebben en wat te eten hebben gehaald voor op het strand lopen we naar het strand. Rein heeft mijn hand vast en knijpt er soms zachtjes in iets wat een tik van hem is en hij altijd doet. Vroeger kon ik mij daar heel erg aan irriteren maar ik ben het nu wel gewend.
Op het strand aangekomen leggen we onze handdoeken naast elkaar en het eten bij onze hoofden. "Ik smeer je wel in." zegt Rein met een zacht glimlachje.
Het is stil tussen ons maar ergens vind ik het wel fijn. Rein smeert zachtjes de zonnebrand uit terwijl ik op mijn buik lig en mijn ogen sluit. "Lieverd niet in slaap vallen je moet mijn rug ook nog insmeren." Ik grinnik zachtjes en knik dan.
Zodra Rein klaar is ga ik weer recht zitten. Ik pak de zonnebrand en begin zijn rug in te smeren. Ik zie dat Rein totaal ontspant.
"Je moet mij nog steeds vertellen wat de titels zijn van de liedjes van het album van Duivenboden."
Rein lacht terwijl ik gewoon zijn rug blijf masseren de zonnebrand is ondertussen wel ingetrokken maar mij maakt dat niet uit.
"Over een goede week." "Ja leuk dan weet iedereen het ik wil het nu weten Rein." probeer ik nog een keer.
Rein schud zijn hoofd. "Sorry meis ik mag het echt niet vertellen dat heb ik met Nils afgesproken Sterre weet ook van niks." brengt Rein er tegen in. Ik zucht diep en knik dan. Ik geef een kus op zijn wang en ga liggen. Ik hoor een protesterend geluidje uit Rein komen omdat ik gestopt ben met masseren. Het enige wat ik doe is grijnzen en mijn eigen ogen sluiten.Omdat dit hoofdstuk en het volgende hoofdstuk aan de saaie kant zijn heb ik besloten een q&a te doen dus stuur je vragen voor mij en de personage's in :) xx
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
FanfictionVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...