Voorzichtig maak ik de stropdas van Rein vast en kijk hem aan. "Ben je zenuwachtig?"
Hij grinnikt en knikt dan. "Ja echt vreselijk ik heb hier zoveel aangewerkt samen met Nils." ik glimlach en druk een kus op zijn wang.
"Ik ben trots op je of het album nu een ramp wordt of niet."
"Als het een ramp wordt zal het aan de liedjes liggen, de meiden zijn fantastisch."
Ik glimlach en loop naar de badkamer om mij op te maken. "Het is dat we weg gaan maar je hoeft je echt niet op te maken." zegt Rein terwijl hij tegen de deurpost aan leunt. Ik grinnik en rol met mijn ogen.
"Ja dat weet ik ondertussen ook wel maar ik smeer het er toch lekker op."
"Wil je ook mascara op?" vraag ik zodra ik de mascara pak. Het enige wat Rein doet is bang naar de mascara kijken terwijl ik hem los draai en op hem af kom lopen. Ik lach en loop daarna weer terug naar de spiegel om mijn make-up af te maken.
Na een half uur zitten we eindelijk in de auto. Ik merk dat Rein zenuwachtig is want hij loopt continue aan van alles te friemelen. "Rein kappen nou straks raak ik zo geïrriteerd dat ik gewoon uit frustratie tegen een boom aan rijdt."
"Alsof je dat met je auto zou doen volgens mij geef je nog meer om dat ding dan om mij." zegt Rein met een grijns op zijn gezicht.
Diep van binnen weet hij best dat, dat niet helemaal waar is. Ja ik geef heel veel om deze auto maar als ik zou moeten kiezen dan gaat Rein toch echt wel boven mijn auto.
Na een veel te lange rit omdat we moesten omrijden komen we eindelijk aan op het terrein. Rein sprint snel naar binnen terwijl ik alle cupcakes die ik vanmiddag extra had gemaakt nog uit de auto pak. Als ik die binnen heb neer gezet loop ik weer naar mijn auto om de bloemen voor de meiden te pakken. Dat allemaal gedaan te hebben loop ik naar de ruimte waar straks alles plaats gaat vinden.
Ik zie Roos en Sterre al samen praten. Ik loop naar beide meiden toe en zeg ze gedag.
"Zenuwachtig?" vraagt Roos aan mij. Zij is de meeste ervaren persoon hier. Ik denk dat zij zo ongeveer elke week wel zo'n release party heeft. Als het niet van haar eigen bedrijf is dan wel van een ander bedrijf.
"Ik niet heel erg maar Rein die kon niet stil zitten vandaag." Roos lacht en Sterre stemt er mee in. "Nils was niet heel veel anders vandaag. De geluidsboxen hebben over uren gedraaid en maar vol houden dat hij niet zenuwachtig is." zegt ze terwijl ze met haar ogen rolt.
We lachen en praten nog wat veder over de jongens terwijl de rest druk bezig is met de voorbereidingen.
"FRIET IS ER." word er geroepen. Iedereen loopt gelijk naar de tafel terwijl ik rustig bij de rest aan sluit. Ondertussen zijn de 5 meiden ook al aanwezig.
Het zijn aardige en beleefde meiden. Maar je kan ook niet anders verwachten als je hier een contract krijgt. Rein heeft mij ooit vertelt dat als je hier een contract tekent en je dan echt aan de slag gaat je eerst een hele week lang van Harry beleefdheid lessen krijgt.
Zo goed als ik Harry ken is dat iets wat hij heel belangrijk vindt. Roos is niet veel anders ze is alleen net iets economischer in gericht dan Harry. Alleen zal het nooit ten koste gaan van de persoon zelf. Eigenlijk geeft dit bedrijf niet echt om winst. Als de artiest maar plezier heeft en de fans het leuk blijven vinden dan vinden hun alles best.Ik ben best tevreden over dit hoofdstuk :)
JE LEEST
As long as you love me || Rein van Duivenboden
Fiksi PenggemarVERVOLG VAN NOTHING LIKE US As long as you love me As long as you love me As long as you love me We're under pressure 7 billion people in the world tryna fit in. Keep it together Smile on your face even know your heart is frowning But hey now, you...