Bu bölümü biricik okuyucum @tugceetuysuzz a ithaf ediyorum . Ayrıca bu arkadaşımızın yazmış olduğu hikayeyi okumanızı da öneririm . Adı Mafya Sekreteri . İyi okumalar :)
MEDYADAKİ ZELİHA umarım beğenmişsinizdir .
Yağız ve Zeliha ertesi gün erkenden kalkmış ve evlendirme dairesine gitmek için yola çıkmışlardı . Nikah kıyıldıktan sonra direk köye gideceklerdi . Arabanın içindeki sessizlik Yağızı artık delirtmeye başlamıştı . Şu birkaç günde başına gelenler hiç de normal değildi . Sabah şirketini aramış ve kısa bir tatile çıkacağını söylemişti . Arkadaşının bu durumuna şaşıran Aslan Yağızın dönmesini beklemeye başlamıştı bile .
Zeliha yolda giderken olacakları düşünüyordu . Kader ona yine adil davranmamış ve onu evliliğe zorlamıştı . Oysaki o hala kocasının yasını tutuyordu . Kendisini o kadar kötü hissediyordu ki eğer çocukları olmasa ölmeyi bile isteyebilirdi . Evet bu evlilik gerçek olmayabilirdi ama Zelihanın hayatını değiştireceği de kesindi . Neden bütün bunlar onun başına gelmek zorundaydı ? Ne günah işlemişti ki ? Bu güne kadar aklının ucundan bile kötülük geçmezken neden başına hep kötü şeyler geliyordu ? Eğer kocası ölmüş olmasaydı bunlar başına gelmeyecekti . Merak ediyordu Zeliha acaba kader yüzüne bir gün gülecek miydi ? Düşüncelerini kafasından atmak için camdan dışarı bakmaya başladı . Yağızın kendisini izlediğinden haberi bile yoktu . Aklında çocukları vardı çünkü . Acaba çocukları evliliğini nasıl karşılayacaktı ? Onların iyiliği için olduğunu anlarlar mıydı ki ? Aklı çok karışıktı...
Yağız yanında oturan kadına baktı . Zeliha yine çok düşünceliydi . Hak vermişti ona Yağız . Bu genç yaşında yaşamadığı kalmamıştı . Onu kollayacak kimsesi de yoktu . Bu hayatta tek başına kalmış daha kendisini koruyamayacak durumdayken çocuklarını korumak için elinden geleni yapıyordu . Bunları düşününce koruma isteğiyle doldu Yağızın içi .Bu duruma anlam veremese de fazla önemsemedi .
Yağız düşünceleri arasında evlendirme dairesine geldiğini fark edince arabayı kenara çekti ve Zelihanın inmesini bekledi ardından birlikte içeri girdiler .
Sonunda nikah kıyılmıştı . Elinde duran evlenme cüzdanına baktı genç kadın . Kocasına olan ihanetini düşündü sonra . Kendisini çok kötü hissediyordu . Bunu çocukları için yaptığını kendisine hatırlatarak rahatlamaya çalıştı bir süre ama olmuyordu işte .
Yağız hala evlendiğine inanamıyordu . Her zaman hayatının aşkını bir gün bulacağını bu yüzden onu araması gerekmediğini düşünüyordu ama Zeliha pat diye karşısına çıkmış ve bir anda karısı olmuştu . "Karım " diye geçirdi Yağız içinden. Bu kelime ne kadar da yabancıydı ona oysaki. Bütün bu düşünceleri kafasından atması gerekiyordu . Sonuçta o Zelihaya aşık değildi ve bu evlilik de gerçek değildi ve de olmayacaktı . Boşu boşuna bunları düşünüp zaman kaybetmemeliydi . Biran önce Zelihayla yola çıksa iyi ederdi. Eğer geç kalırlarsa her şey boşuna gidebilirdi .
Ali Ağa duyduklarıyla sinirden küplere binmişti . Zelihası onun olmalıydı . Başka bir adamın olmasına asla izin veremezdi . Yağız denilen herif bütün planlarını altüst etmişti . Buna asla katlanamazdı . Zeliha kendisinin olsun diye katlanmadığı şey kalmamıştı zaten . Zelihanın kocasını bile öldürtmüş Zelihaya şehit olduğu haberini göndertmişti. Oysaki Zelihanın kocası terhisine az kaldığı için sevinirken Ali Ağa yüzünden öldürülmüş ve Zelihası dul kalmıştı . Zelihanın bundan haberi yoktu . Olsaydı zaten Ali Ağayı asla sağ bırakmazdı . Ali Ağa planları bozulmasın diye Ahmeti öldüren adamı bile ortadan kaldırmıştı . Bütün bunlarla Başa çıkmışken şimdi Zelihayı başkasına yar edemezdi .
Yağız köy yakınlarında karnının gururdamasıyla arabayı ileride gördüğü lokantaya doğru sürmeye başladı ve istediği yere vardığında arabayı kenara çekip yan gözle yanındaki karısına baktı . Zeliha düşünceleri arasında yaşadıklarının verdiği yorgunlukla uyuya kalmıştı . Yağız sessizce Zelihanın kulağına eğildi ve fısıldamaya başladı .
"Zeliha , Zeliha hadi kalk . "
Zeliha duyduğu sesle yavaşça yerinden doğruldu ve karşısında duran adama uyku sersemliğiyle anlamsızca baktı . Yağız karşısında duran kadının tepkisine sırıtmakla yetindi ve ona
"Hadi gel köye gitmeden önce bir şeyler yiyelim . Sende acıkmış olmalısın . "dedi.
Yağızın dedikleriyle Zeliha karnının gururdadığını hissetti ve yavaşça başını sallayarak Yağızı onayladı . Ardından yavaşça arabadan indi . Hem bu yemek köye gitmeden önce bazı şeyleri kararlaştırmak için iyi bir fırsat olabilirdi ...
Selam tatlı okuyucularım . Bölüm nasıldı ? Beğendiniz mi bakalım ?
Ali ağanın yaptıkları hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Bölümü sevdiyseniz beğenmeyi unutmayın :) Bir dahaki bölümde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
ChickLitZeliha adı gibi güzel bir kadındır . Ne var ki talihi kendisi gibi güzel olamamış daha 25 yaşında olmasına rağmen iki çocuğuyla ortada kalmıştır . Zaten kader hiç yüzüne gülmemiştir ki . Ta ki Yağızla tanışana kadar . Yağız ciddi bir iş adamıdır...