Bu bölümü kitapkurdu1971 adlı arkadaşıma armağan ediyorum . İyi ki varsın ve iyi ki hayatımdasın . Seni çooook seviyorum ♥♡♥♡♥♡ Bu arada medyada Zelihanın elbisesi var :) Iyi okumalar
Yağız bugün çok heyecanlıydı. Kaç gündür karısına yapacağı sürprizi planlamakla meşguldü. Valizine gizlice koyduğu paketi çıkardı ve Zelihaya uzattı .
"Bu ne Yağız ?"
diye merakla sordu Zeliha . Bu paket de nereden çıkmıştı böyle ?
"Açıp bakmalısın ."
diye cevapladı Yağız karısını
"Pekala "
Zeliha meraklı bir şekilde elindeki paketi açtı . Paketten çok güzel bir elbise çıkmıştı . Elbise beyazdı ve dantelle süslenmişti . Çok mutlu olmuştu Zeliha . Bu elbise gerçekten çok güzeldi .
"Ben çok teşekkür ederim ama bu elbise ne için ?"
diye sormadan edemedi yinede .
"Bunu bugün giymeni istiyorum . Lütfen beni kırma . Çocukların bakıcısı geldiğine göre hazırlanıp çıkabiliriz . "
"Bu kadar erken mi ? "
"Evet . Seni çok güzel bir yere götüreceğim . "
"Sabırsızlıkla bekliyorum ."
Karı koca giyinip dışarıya çıktılar ve arabalarına binip yola koyuldular . Zeliha çok heyacanlıydı . Acaba kocası onu nereye götürüyordu ?
Yağız ara yollardan ilerlerken karısına kaçamak bakışlar atıyordu . Bugün çok güzel olmalıydı .
Neredeyse yarım saattir yoldaydılar. Zeliha daha fazla dayanamayıp sordu .
"Nereye gidiyoruz Yağız ."
"Sürpriz . Gidince görürsün . Hem vardık zaten ."
Genç kadın çevresine baktı . Kocası onu bir plaja getirmişti . Yemeklerini burada mı yiyeceklerdi? Ardından gördükleriyle şaşırdı . Tanıdığı herkes buradaydı . Halime Anası , Aslan , Can ,Semra Hanım ve çocukları . Onların neden burda olduğunu düşünürken kırmızı giyinmiş bir adam gördü ve Yağıza döndü .
"Yağız bütün bunlar da ne ? "
Yağız yavaşça arabadan çıktı ve Zelihanın kapısını açıp önünde diz çöktü . Zeliha Yağızın cebinden çıkardığı kutuya baktı . Ama bu yüzük kutusuydu .
"Ama bu ..." dedi Zeliha ve sözü Yağız tarafından kesildi .
"Hayatıma hiç ummadığım bir şekilde girdin Zeliha . Bir anda benim her şeyim oldun . En değerlim oldun . Şimdi ben sensiz yaşayamam . Şimdi sana soruyorum . Benimle yeni bir başlangıç yapar mısın ? Benimle evlenir misin ? "
Zeliha gelen göz yaşlarını geriye itmek için büyük çaba sarf etti . Böyle bir şeyi yaşayabileceğini hiç düşünmemişti .
"Evet "
çıktı en sonunda dudaklarından . Ardından parmağına geçirilen yüzüğe baktı ve gülümsedi .
Yağız karısının elini tuttu ve onu arabadan çıkardı ve kalabalığa doğru götürmeye başladı . Geldiklerini gören herkes onları alkışlıyordu . Karısına kaçamak bir bakış attı . Zeliha çok mutlu görünüyordu . Yanına geldikleri masanın sandalyesini çekti ve Zelihanın oturmasına yardımcı oldu . Ardından kendisi de oturdu . Bu düğünü beş gün öncesinden Aslanla birlikte planlamıştı . Sağolsun arkadaşı çok yardımcı olmuştu kendisine . Nikah memurunun yerine oturmasıyla heyecanla diyeceklerini bekledi. Sonunda beklediği o an gelmişti . Karısı kendi isteğiyle evet diyecekti ona .
"Siz Hasan Soysal kızı Zeliha Soysal Yağız Güngörü kocalığa kabul ediyor musun ?"
"Evet " dedi Zeliha mutlulukla
"Siz Ahmet Güngör oğlu Yağız Güngör Zeliha Soysalı karılığa kabul ediyor musunuz ?
"Evet ediyorum "
"Ben de sizi karı koca ilan ediyorum . Gelini öpebilirsiniz."
Yağız yerinden alkışlar eşliğinde kalktı ve Zelihayı kaldırdı . Ardından karısının kulağına eğilip tüm içtenliğiyle fısıldadı .
"Seni çok seviyorum . Her şeyden çok ."
Zeliha bu itiraf karşısında tabiki de karşılıksız kalmadı .
"Ben de seni çok seviyorum "
Yağız duyduğu cevapla karısının alnına bir buse bıraktı . Kader sonunda yüzlerine gülmüştü . Artık ikisi de çok mutlu olacakları bir dünyaya adım atmışlardı ...
SON ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
ChickLitZeliha adı gibi güzel bir kadındır . Ne var ki talihi kendisi gibi güzel olamamış daha 25 yaşında olmasına rağmen iki çocuğuyla ortada kalmıştır . Zaten kader hiç yüzüne gülmemiştir ki . Ta ki Yağızla tanışana kadar . Yağız ciddi bir iş adamıdır...