Yağız kollarında yatan kadına daha fazla sarıldı ve onun kokusunu içine çekti . Çok güzel kokuyordu karısı . Neyi güzel değildi ki ? Yağız ne zamandır yapmayı çok istediği şeyi yapmaya karar verdi ve karısını öpmeye başladı .
Zeliha yanağına değen dudaklarla yüzünü buruşturdu . Biraz daha uyumak istiyordu . Yağıza doğru dönerek sevimli bir şekilde
"Yapma Yağız . Uyumak istiyorum . Lütfenn " dedi .Yağız karısının bu haline gülümsedi .
"Hadi bakalım uykucu hanım . Kalkma vakti geldi . İtiraz istemiyorum "
Zeliha memnuniyetsizlikle saate baktı ve gözleri kocaman açıldı .
"Ama saat daha sadece dokuz ."
"Evet hayatım . Hazırlanıp yola çıkmak için çok iyi bir saat bence ."
Zeliha kocasının göğsüne sokuldu ve kafasını kaldırıp şaşkınlıkla sordu .
"Ne yolundan bahsediyorsun bakalım sen ? "
"Gideceğimiz tatilden söz ediyorum ."
"Tatil mi ? Tatile mi gideceğiz "diyerek sevinçle doğruldu Zeliha . Yağız karısının bu hareketine güldü ve Zelihayı kollarına alarak konuşmaya başladı .
"Şirketteki işlerden çok sıkıldım . Birazcık ara vermek istiyorum . Benim yerime işlerle Aslan ilgilenecek . Hem sizinle daha fazla vakit geçirmek istiyorum . Yakında kızımız okula başlayacak ."
"Hayatım daha önce bahsetseydin ya tatile gideceğimizden . Ona göre hazırlık yapardım ."
dedi memnuniyetsizlikle Zeliha . Tatil için hazırlanması gerekiyordu sonuçta . Öyle değil mi ?
"Fazla bir hazırlık yapmana gerek yok . Ne gerekiyorsa gittiğimiz yerden de alabiliriz."
"Olmaz öyle şey Yağız . Unuttun mu ? Bizim iki tane çocuğumuz var . "
"Tabiki unutmadım . Ani gelişti bu tatil işi biliyorum ama söz çok eğleneceğiz . "
Kocasına gülümsedi Zeliha ve kocasının yanağını öperek
"Peki peki affedildin . Peki nereye gidiyoruz ?"
diye sordu .
"Antalyada bir yazlığımız var . Oraya gideriz diye düşündüm . Zaten orada da eşyalar olduğundan fazla bir şey almamıza gerek yok . Birkaç parça üst alsak yanımıza yeter ."
"Peki öyleyse . Kalkıp hazırlanayım ben biran önce . Daha çocukların valizini hazırlamam lazım . "
dedi Zeliha kendi kendine ardından sevimli olduğunu düşündüğü bir şekilde Yağıza
"Kahvaltıyı sen hazırlar mısın hayatım ? "
dedi . Yağız Zelihanın sevimli burnunu sıktı ve
"Tamam hayatım . Hatta şimdi gidiyorum hazırlamaya ."
diyerek ayağa kalktı . Yağız gittikten sonra Zeliha yataktan kalktı ve giyinmeye başladı . Çok ani olmuştu bu tatil kararı . Antalya sıcak diye duymuştu. Ne koymalıydı acaba valizlere .Off dünya kadar iş çıkmıştı başına . Oysaki o hala mışıl mışıl yatağında uyumak istiyordu .
Saat bir olmuştu ve valizler ancak hazır hale gelebilmişti . Yağız hemen valizleri arabanın bagajına koyup çocukları arabaya bindirdi . Emniyet kemerlerini takmayı unutmamıştı tabiki de . Ardından karısının kapısını açtı ve Zelihaya gülümsedi .
"Her şey çok güzel olacak Merak etme "
"Eminim öyle olacağından "
diyerek gülümsedi Zeliha ve yerine oturdu . Ardından Yağız da yanına oturdu ve yolculukları başladı .Ayşe gidecekleri tatil için çok heyecanlıydı . İçi içine sığmıyordu . Aklına gelen soruyla Yağıza döndü ve
"Baba nereye gidiyoruz ? "
diye sordu . Onun baba demesiyle tebessüm eden Yağız aynadan kızına baktı ve hemen sorusunu cevapladı . Küçük hanım beklemeyi pek sevmiyordu .
"Antalya'ya gidiyoruz canım ."
"Sıcak mı orası ? "
"Çook sıcak "
"Hiih ! Ben o zaman yanarım ama "
Yağız duyduklarıyla kahkaha attı ve gülümseyerek
"Merak etme sen Birtanem . Ben seni korurum ."
dedi . Ayşe duyduklarıyla rahatlamıştı . Acaba aklına gelen soruyu sorsa mıydı ? Evet en iyisi sormaktı .
"Peki Aslan gelecek mi ?."
Duyduğu soruyla Yağızın gözleri açıldı . Kızı Aslan mı demişti ? Peki ya abi nereye gitmişti ?
"Aslan abin gelmeyecek hayatım "
Yağız abiyi vurgulayarak söylemişti ama Ayşe hiç oralı olmadı . Ve üzüntüyle
"Ama olmaz ki !Aslan da gelsin "
dedi. Kızının üzülmesine dayanamayan Yağız onu teselli etmek adına
"Bir dahaki sefere söylerim o da gelir oldu mu ?"
diye sordu . Ayşe biraz düşündükten sonra
"Peki tamam ." diyerek babasını onayladı .
Zeliha baba kız arasında geçen bu sohbeti hiç karışmadan tebessümle dinlenmişti. Yağızın Aslanı kıskandığı çok bariz belli oluyordu ama kızı Aslana vurulmuştu çoktan . Bu işin artık dönüşü yoktu . Kızı büyüyünce babasını çıldırtacağa benziyordu . Şimdiden anlamıştı Zeliha ....
Merhaba ^-^ Öncelikle bölümün geç gelmesinden dolayı özür dilerim . Umarım beni affedersiniz .Yeni bölümü yarın yayınlamaya çalışacağım :) Kendinize iyi bakın:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
ChickLitZeliha adı gibi güzel bir kadındır . Ne var ki talihi kendisi gibi güzel olamamış daha 25 yaşında olmasına rağmen iki çocuğuyla ortada kalmıştır . Zaten kader hiç yüzüne gülmemiştir ki . Ta ki Yağızla tanışana kadar . Yağız ciddi bir iş adamıdır...