➡Bölüm 7: STRONGE FELLİNGS ⬅

408 41 15
                                    


-Be-en üzgünüm b-ben ya-yapmadım bana inanın Bay Kim

Hıçkırıklarımın arasında beni ihanetle suçlayan patronuma açıklama yapmaya çalışıyordum ama sadece çalışıyordum.

- Junkook çık dışarı muhasebeye söyle çıkışını yapsınlar.

-A-ama-

-DEFOL ?!? 'Sana bunun benim için önemli olduğunu söylemiştim değil mi ve sen eline yüzüne bulaştırdın senin gibi beceriksizlerle bu şirketin işi olmaz şimdi çık dışarı ben hala sakinken çık'.

-Pe-pekala Bay Kim

Sendeleyerek çıktım odasından peki şimdi ne olacaktı !

Özlediğim gülüşü tekrar görebilecek miydim ?!

******************************

Taehyungun ağzından-

FLASBACK

Sabah erken saatlerde kalktım uyuyamıyordum.

'Tanrım çık kafamdan ahh ben ne diye bu çocuğu düşünüp duruyorum seni hatırlamadı işte kendine çeki düzen ver lütfen taehyung'

Yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim soğuk suyu açıp bedenimi içine bıraktım başta biraz irkilsemde şuan daha iyi hissediyordum en azından biraz mayışmak Junkook denen çocuğu bana unuturacaktı yani ben öyle düşünüyordum ...

Soguk duşun ardından saçımı kurutup üzerime alışık olduğum takımı giydim.
Owww hayır Junkook denen çocuktan hoşlanmıyordum yani öyle bir etki bırakarak söyledim sadece beni ona çeken bir şeyler var. Ve aşk denen o duyguyu çöpe atalı uzun zaman oldu benim için....

Ben sevilmeyi hak eden taraf olmadım hiç kime tutunduysam bıraktı ellerimi şimdi yeni bir aşka ve yeni birine açcak kalbim yok kalbim tekrar yıkılmayı ve birini tekrar gitme diyecek kadar güçlü olmayı göze alcak kadar büyük değil.

Düşüncelerimden sıyrılıp aynadaki yansımama baktım burukça gülümsedim istemedende olsa içimde bir taraf hala senide mutluluk bulacak Tae diyordu ve ben aptal gibi hala buna inanıyordum.

Uzun merdivenlerden aşagı indim sabah haberlerine bir göz atarak kahvemi yudumluyordum. Gördüğüm şeyle kahveyi beyaz koltuğuma püskürtmem bir olmuştu.

'B-bu Ju-junkook un ma-makalesi başka şirket nasıl yapar bu haberi ben ona güvenmiştim '

Odada kükremiştim adeta hizmetçiler falan toplanmıştı kimsenin ne dediğini umursamadan Kook ' u aradım.

(A-Alo )

-JEON JUNKOOK

(B-Buyr-un Bay Kim)

-ÇABUK ŞİRKETE GEL HEMEN

(S-Sirkete mii !? Hemen efendim )

FLASBACK END

*******************************

Onu kovdum ama neden içim hala rahat değil neden bu kadar vicdanlıyım Tanrım o bir hata yaptı ve cezasını çekiyor bunda garip olan ne yada beni bu kadar etkileyen onu üzmüş olma düşüncesi neden bu kadar acıtıyor.

Kapının çalma sesi ile kendime geldim sonuçta ben hala bir patrondum..

Umursamazca dışarda ikinci kez kapıyı tıklatan kişiye 'Gel' diyerek izin verdim.

-Aww Jimin sen miydin Junkook için geld-

-Oww hayır Kook için gelmedim yakında toparlar o herneyse ben geçen kahve döküp gömleğinizi kirletiğim için özür dilemeye geldim .

 "JUST YOU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin