-Yalnız yanlış oldu ben Bay Kim ' i değil
Tae ' yi görmeye geldim(Tae mi hangi ara bu kadar samimi oldular. Ama ben bunun altında kalmam.)
-Bakın ben onun kişisel sekereteriyim şuan size kendisinin müsait olmadığını söyledim yinede siz bilirsiniz buyrun
Anlamadığım bu mesafeyi aramıza koymuştum ve bir şey demeden uzaklaştım.
***************************
Oradan uzaklaştım gözlerim dolmuştu hemen koridorun sonundaki tuvalet kabinine girerek ağladım hıçkırıklarıma aldırmadan bağırıyor ve söyleniyordum. Tanrım ?! İyiki etrafımda kimse yoktu.
"Hey ! Sen iyi misin içerideki ?! " Bu ses bir yerden tanıdık geliyordu ama kim hatırlamıyorum. Uzun süren sesizliğin ardından bende cevap verme gereyi hisettim. " i-iyi-yim" dedim hıçkırıklarım arasında boğulurken karşıdaki endişelenmiş olacak ki kabinin kapısını tıklattı. "Dışarı çık istersen elini yüzünü yıkayalım kendine gelirsin huh ?! " Şaşırmıştım tanımadığı birisine karşı fazla nazik birisiydi.
Onu dinleyerek yavaşça kapının kilidi açtım gitmiş olduğunu düşünmüştüm ancak arkası dönük bir şekilde dışarı çıkmamı bekliyordu.
Bana doğru döndü yüzünde sıcacık bir gülümseme vardı gülünce senide güldürcek türden-Bay Jeon
( aynı anda söylüyorlar. )
-Bay Min
-Ahhh siz Bay Kim 'in arkadaşısınız değil mi?
-Evet. Barda karşılaşmıştık sanırsam sizinle
-Evet. Resmiyeti bıraksam sizin için sorun olur mu?
-Tabii ki hayır nasıl rahat ediyorsan öyle olsun hatta şirket dışında YoonGi diyebilirsin şirkette biraz sert bir imajım vardırda.
-Anladım YoonGi.
Ardından kocaman bir gülümseme verdim oda güldü sonra bana dönerek
-Daha iyisin değil mi ?! Sorun neyse anlatmak istersen dinlerim.
-Belki sonra ve iyiyim sayende herşey için çok sagol
-Birşey yaptığımı sanmıyorum
Dedi gülerek sesi aşırı derecede rahatlatıcıydı.
-Nereye böyle ...... !? dedim sesimin onunki kadar rahatlatıcı ve sakin çıkması umuduyla.
-Patronun yanına beni çok boşladı bu aralar
Gülerek söyledi bunları ben ise patron diyince boğazımda oluşan yumru ile savaşıyordum bunu fark etmiş olacak ki bana dönerek 'herşey iyi olacak tarzında bir gülümseme ' verdi. Koridorun sonuna ulaştık artık biraz daha iyiydim kapıyı tıklatmadan YoonGi ile birlikte hızla içeri girdik.
-Bak pa-patron
Gördüklerimi kelimelerle tarif etmem imkansızdı patronumun üstü çıplaktı ve Jimin onun vücudunda parmaklarnı gezdiriyordu. Ağlayarak odadan çıktım şirketin çatısına çıkarak ağlamayı sürdürdüm bi düşündümde V 'yle karşılaştğımdan beri ne kadar çok ağladım.
Omzumda bir el hisettim hızla döndüğümde gelenin YoonGi olduğunu fark ettim. Refleks olarak hızla sarılıp omzunda mümkünmüş gibi daha da fazla ağlamaya çalışıyordum. Oda sakince soru sormadan sırtımı sıvazladı bir süre öylece kaldık. Sonra ondan yavaşta ayrıldım bana baktı ve rahatlatıcı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne dudaklarını yalayarak başladı konuşmaya ;