➡Bölüm 18: BE MİNE KOOK ⬅

358 29 60
                                    

-Bak dostum bunun bir açıklaması olmalı tamam mı ? Tae benim herşeyim ve en yakın arkadaşımın gözümün önünde erimesini istemiyorum anlıyor musun ? Bunu boşuna yapmadığına eminim şimdi neler oluyor anlat.

Pazar sabahı YoonGi yi çekmek istiyeceğim en son şey bile degilken evime kadar gelmiş yaptıklarım hakkında hesap soruyor oluşu sinirkerimi geriyordu açıkcası. Her şeyin bir açıklaması olduğu gibi yaptıklarımında vardı elbette ama YoonGiye söyleyip onuda bu işe alet etmek istemiyordum. Basiyçe istemediğimi söyleyecektim.

-Bir sebebi yok YoonGi sadece iyi anlaşamadığımızı düşünüyorum.

-Ne!? İyi anlaşamadığınızı düşünmek ? Jungkook iyi misin? Tae kaç gündür yemek yemiyor sadece lanet olasıca bir barda içip duruyor işe gelmek için kaç saat makyaj yaptırdı haberin var mı ?

Ahh sadece görünen taraf olmak bende acı çekiyorum farkında olan var mı ? Tabii ki yok ben ona geleceğini verdim daha ne istiyor.

-İkimiz içinde bunun daha iyi olacağını düşünüyorum. Kurcalama YoonGi

-Sen öyle dedin diye bitmiyor beyefendi ikinizde benim en yakın arkadaşlarımsınız siz bu şekilde davranırsanız ben ne yaparım anlıyor musun Kook !?

Sinirlenip ayağa kalktı. Ahh haklı ama elimden gelen bir şey olduğunu falan mı düşünüyor. Gerçekten yapabilcek hiç bir şeyim yok tek suçluyu ben gibi göstermek dışında Tae ' nin şuan ki geleceği ben olmadan da güzel.

-Gitmelisin artık.

-Pekala bu kibarca kovmana karşılık sadece gideceğim umarım Kook umarım sen ve Tae bu işten yara almadan çıkarsınız aksini düşünmek bile istemiyorum.

Belkide Tae ve ben baştan beri biz olmamalıydık. Hayat sadece isteklerinle var olmuyor. Eğer öyle olsaydı benim için Tae herşeyle enlerdeydi. En çok değer verdiğim kişi , en çok yanımda olmasını istediğim kişi , en çok benim olmasını istediğim kişi bla ve bla. Bunun gibi bir çok şey , keşke YoonGi gibi olsam aynı evin içinde birbirimizi sevmeyi öğrensek sadece.

FLASHBACK~~

-Bu kadar küçük bir evde yaşadığına inanamıyorum?

-Size belkide yüzüncü kez soruyorum kimsiniz ne işiniz var benim bu 'küçük evimde'

-Sana söylemiştim benim gibi birinin yüzünü görebilmen bile onurken bide unutman tamda fakir hayatına yakışacak türde saçma bir şey !? Merhaba Bay Jeon

 Kim bu ya gece gece evime daldı ruh hastası herif . Hayır anlamıyotum böyleleri hep beni buluyor.

-Hayır hatırlamadım ve evimi terk etmezseniz polise haber veririm.

-Durma ara ne diyceksin polise bak küçüğüm kıyafetlerimden anlamış olduğunu varsayıyprum ki ben zenginim. Ve eğer beni polise söylersen zararlı çıkan taraf sen olursun o yüzden kendi akıl saglığın için beni tehdit etmeyi kes.

-Kim olduğu zannediyorsun sen böyle insanların evine gidip onları tehdit etmwk için para falan mı kazanıyorsun. Sizi uyarıyorum bayım hemen evimi terkedin.

Evi inleten histerik kahkahası duyuldu oturma odamda. Adamı bir yerde gördüğümü hatırlıyorum ama neresi olduğunu kestiremiyorum.

-Komiksin. Bayım he . Ben Tae'nin eski sevgilisi , SCS nin başkanıyım . Adım Jung Hoseok. Tabi senin gibi seviyesiz birinin anlamamasına şaşırmadım.

Ne diyor bu herif ya Tae'nin eski sevgilisi mi hadi ordan ya kim olduğu falan umrumda değil.

-Şimdi kim olduğunuz ya da Tae ile önceden ne yaşadığınız zerre umrumda değil Tae şuan benim memnun olmayan sizsiniz o yüzden hayatımızdan defolabilirsiniz ?!

 "JUST YOU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin