Önceki bölümden ***
" Evet genel müdür ve yardımcısı , diger calışan personeller burada çalışmak isteyenler bugün size hem hayatımdaki en değerli insanı hemde sizin yeni yöneticinizi tanıtmak amacı ile bu toplantıyı düzenledim. Oğlum Amerika ' daki eğitimini tamamlayıp buraya babasının işini devralmak için geldi. Daha fazla bekletmeden çagırıyım ' oğlum KİM TAEHYUNG ' "
Benim verdiğim tepki ise özlediğim gülümsemeyi tekrar ağzım açık bir şekilde izlemek oldu....
**********************************
-yazarın agzından-
"Evet .. Merhaba ... Babamın yerine bakmak benim için bir lütuftur. Hiçbirinizi hayal kırıklığına uğratmadan elimden gelenin en iyisini yapacağıma söz veriyorum. "
Bu kısa ama özgüvenli konuşmadan sonra salonda çığlık ve alkış sesleri giderek artıyordu. Taehyung ve babası kürsiyi terk edip kendileri için ayrılmış ozel yere oturdular. Genel müdür mikrofonu alarak senenin işlenişi şirketin misyon ve vizyonunu anlatan bir konuşma yaptı sonunda da şu cumleyi akdardı kendini meraklı gözlerle dinleyen salondakilere
" Bugün yapılacak olan mülakat ertelenmedi. 2 saat sonra Bay Kim Taehyung tarafından yapılacak olan mülakata stajer olacaklar girmek zorundadır."
-Junkook Ağzından
Kalbim mümkünmüş gibi dahada hızlanıyo nefes alamıyorum ...Tanrım yardım et !?
Herkes ayaklanmaya mı başladı bana mı öyle geliyo !? Dostum ..... Bu adam hala nasıl mükkemmel bi şekilde görünüyo takım elbise çok yakışmış (y/n fan boy kookie ) Ahh Tanrım ne diyorum ben-Kookie~~ hadi daha mülakata hazırlanacaksınız.
Ahh tabi mulakat...
-Tabii geliyorum Jin hyung.
-Bende cv 'lerimizi alıp geliyorum arabadan
-Tamam Jimin biz bekleme salonundayız
Dedim arkasından kafa sallayıp beni onayladı.
Tekrardan bekleme salonuna geldik bu sefer oncekine gore daha kalabalıktı. Herkes harıl harıl daha önce çıkmış sorulara çalışıyordu. Bizede haliyle çalışmak düşüyordu.
**********
-Jimin 'nin ağzından
Hu hu hu ~~~~
(y/n ; ıslık olur bu yazarınız biraz saçmalarda sdakajj )
Ahh ben niye ayrıldım onlardan huh !? doğru cv'ler onları getircektim ahh Kooka diyorum bide dalgınsın diye Jimin sen Kookdan kat be kat daha dalgınsın.
Kendi konuşmama içten bir kahkaha atarken kafamın sert bir şeye çarpması ile duraksadım. Kafamı kaldırıp
-Sen kim oluyosun be önüne baksana ?!
Diye cırladım ama unuttuğum bir şey vardı. Karşımda duran bizim yeni yönetici Kim Taehyung degil di mi ?
-Ya-yani şşşey üzgünüm benim hatam Bay Kim
-Ahh önemli değil asıl ben üzgünüm şirketimde mi çalışıyorsunuz ?
-Hayır yani evet ya da daha belli değil çok hızlı konuştum degil mi normalde böyle değilimdir. Şey ben mulakata girecek olan stajerlerden biriyim.
Ahh rezillik bu ne Tanrım daha kötüsü olamaz ..... şuan hissetiğim tek sey belimdeki kollar sanırım daha kötüsü olamaz derken erken konuştum Tanrım. Hemen kendimi toparlayıp bana çarpan temizlik arabasına bakış attıktan sonra Taehyung beye döndüm.
-Ahh gerçekten çok üzgünüm ilk günden baya bir sakarlık yaptım ya aslında böyle olmas-
-Şiiit gerçekten fazla konuşuyosun *güler* birşey diyen oldu mu? Hem ben memnunum halimden mülakatta görüşürüz.
Az önce ne oldu Tanrım nasıl güzel gülüyor. Jimin kendine gel ama çok güzel gülüyodu.
********************
-Junkook
-Ahhh Jimin sonunda gelebildin neredeyse mulakat başlıyacaktı.
-Geldim işte dostum hadi cv ' leri verelim.
Kapıdan numaraları söyleyip içeri mülakat için çağırılıyorlardı. Ahh heycandan biraz sonra düşüp bayılacaktım neyseki Jimin 'le aynı anda girecektik . Mülakata her girişte 2 kişi birden çağırılıyordu.
-768 ve 769 içeri girin lütfen
-Hadii ... Kookie noldu ?
-Ya bilmiyorum Chim Chim acaba girmesek mi ?
-Ay sen fazla tedirgin olmuşsun ama geçiceyiz unutma pes etmek yok.
Hadi bakalım Jimine kafa salladım ve onu takip ederek salona girdim.
İçeride 3 kişi vardı önlerinde uzun bir masa ve karşıda 2 sandalye ..... sandalyeye geçip Jimin'le beraber oturduk.
"Evet önce bi tanışalım 768 "
Adının Taehyung olduğunu öğrendiğim platonik aşkım sormuştu aşkım demek garip hissettiriyo .
" huh !? "
Uyarı sesiyle kendime geldim
-Ahh .... Şeyy biraz heycanlıyımda Ben JEON JUNKOOK . Seul üniversitesi yayıncılık ve muhabirlik mezunuyum.
" Kaç dil biliyordunuz Bay Jeon "
- 4 dil biliyorum efendim ama ned-
" Seul üniversitesi mezunlarından birini kişisel sekreterim yapmayı düşünüyorum."
-Ahh anladım. 4 dil biliyorum Japonca, İngilizce , Almanca ve Çince
" Hımm anladım sıradaki 769 "
- Ben PARK JİMİN. Gangnam üniversitesi ekonomi ve muhabirlik mezunuyum . 2 dal okumak zorunda kaldım.
" Siz koridorda "
- Ahh evet benim Bay Kim
" Cidden sakin olunca güzel konuşabiliyorsunuz "
- Teşekkürler
" Neyse Gangnam Gwanghuan mezunu musunuz ? "
- Evet biliyormusunuz ?
" Evet biliyorum iyi bir üniversite Seul kadar olmasada ailenin durumu iyi sanırım öyle bir üniversite bursla kolay olmasa gerek "
- Evet aile durumumuz yerinde
"Kaç dil biliyorsun? Resmiyeti pek sevmemde bu şekilde konuşabilirim değil mi ? "
Noluyo lan burda sevdiğim adam en yakın arkadaşıma mı yürüyo yoksa bana mı öyle geliyo !??!
- Ahh tabii ki nasıl rahat ederseniz bu arada 3 dil biliyorum. Japonca ,Tayvanca bide İngilizce
" Hımm anladım sonuçlar hafta sonu elinize geçer "
- Herşey için teşekkürler.
" Önemli değil Jimin "
Bakıyorumda Bay Parktan Jimine geçiş çok kolay oldu noluyo burda neden kendimi fazlalıkmış gibi hissediyorum ?!? Ahh tanrım kalbim neden bu kadar hızlı
- Jimin noldu içeride ?
-Huh ?!
-Jimin içeride NOLDU !??
Sesim beklediğimden yüksek çıkmıştı. Ve sanırım bana şuan şaşkinlıkla bakıyordu.
- Ahh üzgünüm stresin yan etkisi sanırım
-Boşver onuda KOOK BEN AŞIK OLDUM !?
- HUH!?
-BEN AŞIK OLDUM !??
Nolur düşündüğüm şey olmasın NOLUR ONA AŞIK OLMASIN !?