*Biliyorum biliyorum medya çok tatlı kkkshhs*
Ayağımı adeta sürüklüyordum üzerimdeki pijamalar ve dağınık saçlarımla kapıdaki kimse onu korkutup kacıracak bir tipte olduğumu söyleyebilirim kapıyı açıp kimmiş diye kafamı terliklerimden kaldırdığımda küçük dilimi yuttum.
-B-Bay K-Kimm ?!!
**********************
-Sekreterimi evinden almam yetmezmiş gibi bide daha uyanmamış oluyor hah lükse bak :) *güler*
-S-Sekreter ?!
-Kapıda mı konuşalım !? Bana uyar da senin üstün pek uygun değil gibi ? Huh ?!
-Ahhh b-buyurun tabii ki gi-girin yani
İçeri geçtik ve ben hala şokun etkisindeydim. 'Onun güzel yüzüne bakıyorum ve sanırım aptal bir rüya görüyorum sekreter mi ? beni aramadılar bile !?'
-Rüya değil gerçek ha birde evet sekreterim olarak seni seçtim.
'Beni duydumu bu nasıl olur !? Her neyse rüya olduğu kesinleşti.'
-Şeyy bölmek istemem ama sesli düşündüğün için olabilir mi ?
Şaşkınca elimle ağzımı kapatıp yüksek bir sesle bağırdım
-Ben onların hepsini sesli mi düşündüm *yutkunur* güzeli bile mi ?
Sesim sona doğru çatallaşmış incelmişti. Ama karşımdaki mükemmel varlık bana 32 diş gülüyordu ilk aşık olduğum zaman ki gibi ve ben ona delice aşık olduğumu bir kez daha teyit ettim.
-Neyse Bay Kim şöyle geçin ve bana neler olduğunu anlatın isterseniz çünkü gerçekten bir şey anlamadım.
-Tamam aslında olan şu sen o gün mülakattan çıkınca ben sende karar kılmıştım Seul Üniversitesi ve 4 dil hiç fena değil. Sekreterim olduğunu sende kaldığım sabah sana söyliyecektim bizimkilere o yüzden seni aramalarının gereksiz olduğunu söyledim ama o gün sana söylemeyi unuttum ve olan sabah seni uyandırmaya gelen bir patron.
-Y-yani şimdi bende şirkette çalışıcam öyle mi?
Ve tepki olarak kafasını aşağı yukarı salladı. Bende onun boynuna ince kollarımı doladım ne doladım ne Aman Tanrım ?!
Ona sarılıyorum bu çok güzel hissettiriyor.Yaptığımın farkına varınca kollarımı çektim güzel boynundan, bana şaşkınca bakıyordu haliyle böyle bir tepki beklemiyordu aslında bende beklemiyordum. Sanırım çok mutlu olmuştum boğazımı temizleyerek başladım.
-Fazla sevecen yani samimi bir insanımda
Sesim sakin bir o kadarda tıslarmış gibi çıkmıştı ardından ufak bir gülümseme kondurdum yüzüme sanki suç işlemişimde kapatmaya çalışıyormuşum gibi.
O ise bu tavırlarıma sadece güldü basbaya bildiğin güldü hhahh bana güldü sanırım deliriyorum bir psikolaga gitsem iyi olacak.
-Siz şuraya geçin Bay Kim ben hemen hazırlanıp geliyorum.
-Tamam hızlı ol.
Sesi emir verir gibi net ve keskin çıkmıştı. Ve Namjoon hyungun söyledikleri aklıma geldi.
Boşuna dememişler disiplinli diye artık çalışınca anlarız ben böyle içimden geçiriken çoktan en bi sevdiğim takım üzerimdeydi. Uzun merdivenlerden hızlıca aşagı indim. Kendim için söylemiyorum ama saçlarımın yapılı hali ve takım elbise ile hiç fena deildim.
Merdivenlerden şaşkınca bana bakan patronumun yanına gittim. Boğazımı temizleyerek sesimin heycanlı cıkacağını bildiğim halde söze girdim.