➡14.BÖLÜM : MY TİNY INFINTY ⬅

393 38 9
                                    


Arkadaslar bölum suganın agzindan anlatıyor yeni bir yoonmin bolumu oldu bir daki bolum soz vkook yazicam :)
Şarkı mükkemel dinleyerek okuyun :*

Kasıklarımdaki ağrı giderek artıyordu ama bel altımda hissetiğim zevk ağrıyı bana unutturuyordu. Ereksiyonuma değen şeyle güçlü bir şekilde inledim. Tırnaklarımı örtüye geciriyor, nefes nefese bağrıyordum.

Nefes aralıklarımdan konuşmaya çabaladım ama dişlerimi altımdan gelen zevk dalgası ile tekrar sıkmak zorunda kaldım. Kollarımı hareket ettiremiyordum zevkten vücudum uyuşmuştu. Ardından dudaklarımın üzerine kapanan dolgun dudaklara karşılık vermeye çalıştım o kadar sert öpüyordu ki dudaklarımı hissetmeyecek hale gelmiştim.

Beni böyle deliye döndüren kişinin kim olduğunu merak edip dudaklarımızı ayırdım.
Görüş alanıma giren kızıl saçlarla duraksadım JİMİN ?!

Gözlerimi açıp etrafa tekrar baktığımda ne Jimin'nin nede başkasının olmadığını gördüm ne yani ergenler gibi ıslak rüya mı görmüştüm. Hızla yatağın içinde doğruldum. Terlemiştim altıma baktıgımda ise şaşkınlığım bi kat daha artmıştı bildiğin boşalmıştım ve kasıklarım hala ağrıyordu. Tanrım aptal bir rüyada bile nasıl etkiliyor beni.

Vücudum Jimini görmemin şokunu atlatamıyordu hala her yerim uyuşmuş gibiydi fazlası ile seksi olduğu kısmı ise gözümden kaçmamıştı.

Evet Jimin' le dün konuşmuş ve şöyle bir karara varmıştık, anlaşmalı bir evlilik olacaktı ve birbirimize cinsel yönden veya da başka bir şekilde istek duymayacaktık ki bu benim için imkansız , iki tarafta istedigini alınca - parasal yönden- anlaşma bitecekti. İlk kez soğukkanlı olduğum için mutluyum Jimin ' nin yanında rahatça hareket edebildim.

Kendi içimdeki konuşmayı bitirdikten sonra malum işimi hallettim. Ardından bugünün  pazar olduğunu ve erkenden kalktığım için kısa bir küfür seremonisi yaptıktan sonra üzerime rahat bir şeyler giydim.

Tae'ye Jimin ile aramda olan herşeyi anlattığım için rahattım yani en azından kız gibi ağlamıyordum. Ahh ben size en mutlu (!) olcagınız haberi vermedim değil mi ?! Ben Jimin' le evleniyorum haftaya bana bakıp soğuk soğuk sevdiğim biri var diyen Jimin ile evlendiğim için mutluyum ne ironi ama ....

***********************

Ahh bi pazar nasıl bu kadar sıkıcı olabilir ya üzerimde bir erkeğe yakışmayacak pijamalrımla koltuğuma yayılmış dizi izliyorum aslında şuanda bana tek cazip gelen buydu gidip Tae ile Kook'un yiyişmelerini izleyecek değilim.

Ding dong~~~~

Koca kıçımı kaldırıp çalan kapıya doğru ilerledim aslında biraz önce söylediklerimde ciddiydim Tae ve Kook u hiç çekicek halim yoktu ve benim yanımada onlardan başkası gelmezdi. Ayaklarımı sürüyerek yavaşca gidiyordum ki kapıya alacaklı gibi vurmaya başladı bu neyin ısrarı anlamıyorum ki ?!

-Patlama be geldik !?

Kapıyı direk olarak açtıgım için kendime lanet ettim gelen Jimin' di ve şuan koltuğuma kurulmuş bana bakıyordu bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu ahh !?

-Jimin senin ne işin var burda ?!

Başıbuyruk ve sert bir tonda sormuştum sesim adeta geldiğin için rahatsız oldum diyordu. Ama doğru çünkü üzerindeki beyaz salaş gömlek dağılmış kızıl saçları siyah dar pantolonu ile sabah gördüğüm rüyanın fragmanı gibiydi şimdiden sertleşmiştim.

-O pijamalarla bu kadar sert olman ne kadar doğru !?

-Amacın ne senin ikinciye tekrarlamicam cevap ver .

 "JUST YOU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin