➡ Bölüm 22: MY DARLİNG ~♡ ⬅

259 24 17
                                    

Suan diyosunuz ki yazar sonunda yazmayi akil etti. Aslinda sinav haftasi  faln filan derken ertelendi surekli. Bunlar bahane degil tabi ki ama oyle oldu iste neyse cok tuttum sanirim hadi okuyun da keyfiniz yerinize gelsin ^-^


-Bugün ne yapalım sevgilim ?

Kalın ve boğuk olan sesini duyduğumda kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Gülümsemesi bulaşıcı gibiydi aşkı gibi, yaptığı diğer herşey gibi. Aptal aptal sırıtmasına karşın şekilli dudaklara kelebek öpücüğü kondurup geri çekildim. Dün geceden sonra bana geldik eve gidemezdi , otelede ben gönderemezdim. Kısacası saat 11 i geçiyor ve biz hala yatakta yatıyoruz.

-Böyle kalalım ayrı kaldığımız zamanlara inat , belki bi film , ufak bi kahvaltı ama en az bir adım ötemde ol daha fazla uzağa gitme.

Yüzü ciddi bir ifade aldı. Dolu gözlerine inat gülümseyip dudaklarını araladı.

-Tamam sevgilim sen nasıl istersen.

Anlıma ufak bir öpücük kondurdu. Gözlerimi kapatıp anın tadını çıkardım. Hisettim dokunuşlarında kendimi bulduğum adamı. Hisettim kıyafetlerini bile kıskandığım
adamı...

***************************************

-Taeeeee hadi lütfenn bak başlıyacak

-Ya ben anlamam Kook mısır patlatmaktan falan hadi öyle izleyelim.

-Ne yani patlatmayacak mısın ? Tamam o zaman.

Dudaklarımı büzüp baktığımda oflayarak mutfağa doğru gitti bende seni seviyorum falan gibi şeyler mırıldanıp filmi başlattım. Aynı anda mutfaktan gelen çığlığı duymam bir oldu.

-Tae , bir sorun mu var ?

-Siktir! Elimi yaktım uff ben ne anlarım mısır patlatmaktan !?

Kendi kendine söylenip duruyordu mutfaktan , kalın sesi sayesinde tüm evde duyuluyordu o ayrı, kıkırdayıp söylenerek mutfağa yürüdüm.

-Ahh Tanrım ! Erkeğim mısır bile patlatamıyor. Bebeğim yanmaması için sallıyacaksın ayrıca kenarlarını eldivenle tut ki ellerin yanmasın.

Gelip göstererek anlattığımda kıkırdadı. Yarısı yanmış olan mısırları kaseye alıp sulu bir öpücük bıraktım mısır patlatmayı beceremeyen adamın yanaklarına..

-Ayrıca önlük diyorum çok yakışmış

Gülümseyerek odadan ayrıldığımda arkamdan söylendiğini duyabiliyordum. Ahh hadi ama fazla sevimli.

*************************
-yazarin agzindan

Küçük olan elindeki kaseyle tekli koltuğa iyice yayıldı. Büyük olan ise yan tarafta ki ikili koltuğa oturup onu izlemeye başladı o biliyordu ki Kook milyonlarca filmden daha güzeldi onu hd izleme fırsatı varken film mi?!

Aradan geçen 15 dk içinde değişen bir şey olmamıştı Kook'un yüzünün yağ olmasının üzerine bir de dağınık saçları ile ortaya koyduğu sevimli görüntü dışında. Tae mi ? O ise filme tamamen odaklanmış sevimli sevgilisini sıkılmadan izliyordu. İzlemenin yetmediğini anlayınca yerinden kalkıp diğer koltuğa yaklaştı.

 "JUST YOU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin