Multimedia; Kızlar
Güneş
Evde oturmuş bir taraftan televizyon izliyor diğer taraftan da cips yiyordum. Ev arkadaşım evde olmadığı için evi rahatça kullanıyordum. Dün olanlar aklıma geldiğinde birden durgunlaştım. Dün Kumsalı yüzlerce kez aramamıza rağmen telefonu kapalıydı. Biz de daha yeni tanıştığımız için gideceği ortamları bilmiyoruz e haliyle elimiz kolumuz bağlı aramasını beklemiştik. Akşama doğru hepimizi arayıp bizi telaşlandırdığı için özür dileyip daha sonra neler olduğunu anlatacağını söyleyip kapatmıştı. Bir kaç saat sonra Kumsalın evinde toplanacaktık. Kumsala mesaj atıp evini tarif etmesini yazıp filmi izlemeye devam ettim.
1 saat sonra
Taksiciye ücretini ödeyip önümde ki eve doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Ev 2 katlı ve çok şirindi. Kumsal tek yaşadığı için olsa gerek ev kücüktü. En beğendiğim kısım ise bahçesiydi. Heryeri titizlikle dizayn edilmiş olduğu belliydi. Zile basıp kapınım açılmasını bekledim. Kumsal pijamaları ve ev topuzuyla kapıyı açtığında ona sıcak bir gülümseme yollayıp içeri girdim. Kızların çoktan gelmiş olduklarını görünce hepsine selam verip tekli koltuklardan birine oturdum.
-Kızlar tekrar özür dilerim. Sizi telaşlandırmak istememistim. Sadece biraz yalnız kalmak istemistim o kadar. Bunu sık sık yaparım zaten.
-Dün neler oldu anlat bakalım.
Mirayın konuşmasıyla hepimiz onu onayladık. Kumsal da ikili koltuklardan birine oturup herşeyi anlatmaya başladı.
Anlatımı bittiğinde nefes verip arkasına yaslandı.-Ne yani o çocuklardan biriyle dertleştin mi sen?
-Başta tereddütte kalsam da evet. Gerçekten çok iyi bir dinleyici ve çok iyi biri.
-Hangisiyle konuştun sen?
-Ya şu mavi gözlü siyah saçlı olan varya onunla.
Salonda derin bir sessizlik oldugunda rahatsızca yerimde kıpırdandım. Ne zaman bir araya gelsek ne konuşucak birşey bulabiliyoruz nede yapacak birşey. Kumsal da benimle aynı düsünce de olsa gerek bir öneride bulundu.
-Hadi siz film seçin bende patlamış mısır yapıp getireyim?
-Olur.
-Tamam.
-Tamam.
Hepimizden onay alıp koşarak mutfak olduğunu düşündüğüm yere gitti.
-E hangi film olsun?
Mirayın sorusuna Arya cevap verdi.
-Komedi bence. Gülelim biraz yahu.
Omu onaylayıp DVD ye bir film seçip taktık. Kumsal da elinde ki 2 kase patlamış mısırla yanımıza geldi. Sonra tekrar gidip 4 bardağa cola koyup geri geldi. Oturma şeklimiz Miray ve Arya yanyana ben ve Kumsal tam karşılarında yanyanaydık. Filmi başlatıp izlemeye başladık. Bazı yerlerde öyle kahkahalar attık ki hatta bir ara Aryanın ağzında ki mısırlar dökülmüştü. Filme mi gülelim ona mı gülelim şaşırıp kalmıştık. Film bittiğin de biz hâlâ gülüyorduk.
-Ay, ay çok güldüm!
-Katıldım galiba.
Arya ve Mirayın dediklerine de gülmeye başladığımız da salonda kahkahalarımız yankılanır oldu. Kendimize geldiğimiz de derin bir nefes alıp arkama yaslandım.
-Ne değişik insanlarız biz ya filmi bırakıp birbirimize güldük resmen.
-Birbirimize değil sana güldük Arya.
Hafif kıkırdayıp tekrar sustuk. Akşama doğru hepimiz evlerimize gitmek üzere Kumsala veda edip evden ayrıldık. Kızlarla da yolda vedalaşıp eve gitmek için bir taksi durdurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KIZ
Teen FictionAldatılmış bir kız ne kadar tehlikelidir? Kalbi buz tutar, hissizleşir, intikam ateşiyle kavrulur. Önüne çıkan her engeli yakıp kavurur. Aldatılmış bir kız bu kadar tehlikeliyken, aldatılmış 4 kız ne kadar tehlikelidir?