Arya
Üzerimi nasıl değistirdiğimi evden nasıl çıktığımı bile hatırlamıyorum. Olucak işmiydi bu? Mirayla telefonda konuşurken birden çığlık atmaya baslamıştı. Mirayın bulunduğu sokağa doğru koşmaya başladım. Miray beni aramış ve buluşmak istemişti. Kızlarıda çağırıp gelmemizi istemişti. Mirayın çığlığını duyunca telefonu kapatıp Kumsala ve Güneşe Mirayın nerede olduğunu ve olanları özet geçip gelmelerini istemiştim. 10 dakika sonra sokağa girdiğim de Kumsal da benimle aynı hızda sokağa girmişti. Bu kadar çabuk geleceği aklımın ucundan geçmezdi. Mirayı görmemle yanında ki 10-15 kızı görmemde aynı saniyede oldu. Kumsal gördüğü görüntüyle beraber yanlarına koşmaya başladı. Bende peşinden koşarak Miraya vurmak üzere olan kızın arkadan sırtına atladım. Tamam erkeklere diklenemiyorum ama iyi kavga ederim, yani kızlarla. Yere düşen kıza bir tekme atıp diğerlerine döndüm. Kumsal 2 kızın saçından tutmuş kafalarını tokuşturuyordu. Bir anlık dalgınlığımdan yararlanan tanımadığım kız suratıma sert bir yumruk geçirdi. Geriye doğru bir kaç adım sendeleyip kendime geldim. Bana vuran kızın karnına tekme attığımda acı içinde dizlerinin üzerine düştü. Yerden kalkamaması için kafasınada yumruk atıp yere düşmesini sağladım. Güneş hemen buraya gelse çok iyi olur çünkü bu kadar kişiyle 2 kişi baş etmemiz biraz zordu. 3-4 dakika boyunca kızlarla boğuşurken Güneş bağırarak yanımıza koştu. 2 kız ona dönünce Kumsal fırsattan yararlanıp sağda ki kızın kafasına vurdu. Kafası sola doğru savrulan kızın başı yanındakine çarpınca tok bir ses çıktı. Güneşte kızlarla kavga etmeye başladığı sıra Miraya bakma şansı buldum. Yüzü kanlar içindeydi ve baygınlık geçiriyordu. Önümde ki kızlara gelişi güzel vurmaya başladım. Arkadan gelen erkek sesleriyle biran irkilsemde kızlara vurmayı kesmedim. Kumsal ise ölüm makinesi gibi önünde ki kızı yumrukluyordu. O kadar iyi kavga ediyor ki bu kızın iyi ki karşısında değil yanındayım diye geçirdim içinden. Belimde el hissettiğimde çığlık atarak tekme atmaya çalıştım. Ben arkamdakini kız sanırken konuşmasıyla erkek olduğunu anladım.
-Kızım dursana bir ya.
Biran ki boşluğumla durduğumda kendi kendime söylendim. 'Ne duruyosun amk ırzına geçicekler birazdan'. İç sesime hak verip tekrar debelenmeye başladım. Karşıdan gelen yumrukla başım sağa dönünce sinirle karsımda ki kızın saçından tutup bir elimle vurmaya başladım. 10 dakika sonra kızlar erkekler tarafından yollanmış biz kalmıştık. Kolumdan tutan çocuğa sinirle bakıp ittirdim. Mirayı kendine getirmeye çalışan Kumsalın yanına gittim koşarak.
-Kim bunlar ya?
Benim konuşmamla bakışlarını bana çevirdi.
-Resimde ki kız.
Biran anlamasamda bakışlarında ki anlamı gördüğümde gözlerimi irice açtım.
-Kızıl sürtük!
-Aynensin.
Güneşte bu sırada yanımıza gelmiş dikkatle Miraya bakıyordu. Kumsal Mirayın başını dizlerine yatırmış yüzüne hafif tokatlar atıyordu.
-Miray? Kızım iyimisin korkutma beni.
Arkadan gelen sesle hepimizin bakışları o yöne döndü. 10-15 çocuk gelip kavgayı ayırıp kızları yollamıştı yanımızdan. Tabii bu 10-15 çocuk arasında geçen ki çocuklarda vardı.
-Hastaneye gidelim isterseniz?
Bakışlarımız Kumsala döndüğünde kararsız olduğunu anladık.
-Hastane olmaz, bize götürelim.
-Kumsal, saçmalama hastaneye götürelim.
Güneşe onay verdim. Miray yerinde kıpırdandığında hepimiz ona döndük.
-Miray, iyimisin?
-Güzelim hastaneye gidelim mi?
Miray hepimize baygın baygın bakıp dudaklarını araladı.
-Hastanelik bir durum yok eve gitsem daha iyi olur.
-Bize gidiyoruz, itiraz istemiyorum.
Kumsal yavaşça yerden kalkıp Mirayı kaldırmaya çalıştı. Bizde ona yardım ederek Mirayı kaldırdık. Bir koluna ben diğer koluna Kumsal girmiş Güneş ise yanımızda yürüyordu. Kumsal birden durup arkasına baktı.
-Eyvallah.
Bu kızın da ne zaman hangi duygu karmaşası içinde olucağı belli değil yahu. Bazen sevimli bir kız çocuğuyken bazen ağır abi oluyordu, şuan ki gibi. Önüne dönüp sokaktan çıktık. Bir taksi durdurup Kumsalın ev adresini verdikten sonra arkama yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KIZ
Teen FictionAldatılmış bir kız ne kadar tehlikelidir? Kalbi buz tutar, hissizleşir, intikam ateşiyle kavrulur. Önüne çıkan her engeli yakıp kavurur. Aldatılmış bir kız bu kadar tehlikeliyken, aldatılmış 4 kız ne kadar tehlikelidir?