Batuhan
-Yalnız kızlar da sağlammış.
Erenin konuşmasıyla tüm bakışlar ona odaklandı.
-Abi hatunlar erkek gibi 2'dir karşımıza çıkıyorlar.
-Belki onlarda bizim için böyle diyorlardır, 2'dir karşımıza çıkıyorlar diye.
-Siz tanışıyor musunuz bu kızlarla?
Beratın dedigine hepimiz kahkaha attık. Evet tanışmıştık hemde nasıl tanışmıştık.
-Ya öyle bir kaç kez karşılaştık işte.
Mete kısa ve net bir cevap verip son noktayı koydu.
Arda
Cocuklarla dağılıp eve geldiğimizde hepimiz salonda ki koltuklara yayıldık. Mete, Batuhan, Burak, Berke ve ben beraber yaşıyoruz. Ailelerimiz çok yakın arkadaş olduğu için beraber yaşamamıza izin vermişlerdi.
-Kanka 2 dakika telefonunu versene birşeye bakıcam.
Burağın bana yönelik cümlesine telefonumu cebimden çıkarıp ona fırlatarak vermiştim. Birbirimizden ayrı gayrımız yoktur hicbir zaman. Birimiz birinden birşey istediğinde sorgusuz sualsiz veririz.
-Yalnız böyle tesadüfte olmaz kaçtır karşımıza çıkıyorlar.
-Tesadüfün boku çıktı beyler.
-Yalnız fark ettiyseniz ne zaman karşılaşsak bunlar bir olayın içinde. Önce berkeyle olan kavga, sonra karşılaşma arkasından Batuhanla kızın çarpışması birde bugün. Bunlarda bir bokluk var bence.
Metenin sözleriyle ona döndüm.
-Bokluk yok kardeşim sadece hepsinin bir amacı var.
Hepsi bana anlamamış gözlerle baktığında omuz silktim. Burak birden kız gibi çığlık attığın da ona döndüm. Sesi de ne tiz çıktı piçin. Telefona doğru gözlerini irice acmış bakınca kaşlarımı çatarak yanına gittim. Tam telefonu elinden alıyordum Meteye telefonu fırlattı.
-Lan bu kızlardan biriyle resim çekilmiş.
Bir kaç saniye tip tip ona baksamda sonradan neyden bahsettiğini anlayınca küfür ettim. Kumsalla çekildiğimiz resimi görmüş. Önce Mete sonra Batuhan ve Berke resme bakıp aynı anda bana baktılar.
-Bune lan?
İlk konuşan Mete oldu.
-Resim işte abicim.
-Onu anladık. Niye cekildiniz, nerde çekildiniz, ne zaman çekildiniz, onu soruyoruz?
Berkenin sözleriyle gözlerimi devirdim.
-Batuhanla çarpışmışlardı ya bunlar, o gün çekildik işte. Biraz derdi vardı anlatması için ısrar ettim anlattı bi arada öyle resim çekilmiştik.
-Ne derdi varmış?
Burağın meraklı ses tonuyla kaşlarımı çattım.
-Sanane olum.
Bu sefer Mete kaşlarını çattı.
-Hayırdır abicim bilelim yani ne iş?
İma ettiği şeyi anlayınca sinirle soludum.
-Saçmalamayın olum. Kız o gün gerçekten kötüydü dertleştik biraz.
Hepsi bana tip tip bakınca ofladım.
-Anlatıcam ama aramızda kalıcak.
Hepsi başıyla onayladığında derin bir nefes eşliğinde yaptıklarını, yapacaklarını, planlarını, başlarına gelen herşeyi anlattım. Cümlem bittiğinde hepsi şaşkın şaşkın bana bakıyordu. İlk duyduğumda bende böyle olmuştum. Kızların planları gerçekten şaşırtıcıydı.
-Ulan nasıl piçler var, hepside birbirinden güzel kızlar nasıl aldatmışlar aklım almıyor.
Berkenin konuşmasına başımla onay verdim.
-Bu kızlar yaralı beyler, artık öyle kolay kolay kimseye güvenmezler.
Beni başlarıyla onayladılar.
-Adi herifler.
Mete yine son noktayı koyup arkasına yaslandı. Bu sefer konuşan Burak oldu.
-Kanka bu kızların adı ne? Sürekli karşılaşıyoruz ya merak ettim.
-Sarışın olan Kumsal, Kahverengi saçlı yeşil gözlü olan Miray, Kumral olan Güneş, gözleri yeşille ela arası olan Aryaymış.
-Lan bırakın şimdi kızları karnım açıktı benim.
Batuhanın cümlesiyle herkes birbirine baktı.
-Pizza!
Hepimizin aynı anda kurduğu cümleye yine hepimiz kahkaha attık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KIZ
Teen FictionAldatılmış bir kız ne kadar tehlikelidir? Kalbi buz tutar, hissizleşir, intikam ateşiyle kavrulur. Önüne çıkan her engeli yakıp kavurur. Aldatılmış bir kız bu kadar tehlikeliyken, aldatılmış 4 kız ne kadar tehlikelidir?