Kumsal-Gece, kızım yavaş biraz, düşeceksin!
Beni dinlemeyip paytak adımlarla yürüyen kızımın peşinden ilerliyordum. Bugün 1 yaşına girmişti. Daha fazla dayanamayıp kucağıma aldım. Yanaklarına öpücükler kondururken oda gülerek el çırpıyordu.
-İki meleğim de burada demek!
Metenin sesini duymamla arkamı döndüm. Bize gülümseyerek bakıp yanımıza geliyordu. Babasını görmüş olan Gece, gözlerimle aynı olan mavi gözlerini irice açıp kıkırdıyordu. Yanımıza gelip alnımdan öptükten sonra Geceyi kucağına aldı. Bende hazır Mete buradayken odama geçtim. Uykusuzdum. Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım.
Tam uykuya dalmak üzereyken arkadan sarılan kollarla sıçradım. Ah Mete. Beni kendine döndürüp gözlerimin içine baktı.
-Bir Gecemiz daha olsun istiyorum.
Dudaklarıma kapanan dudaklarıyla cevap verme fırsatım olmamıştı.
Miray
Stresle derin derin nefes alıyordum. Elimde ki hamilelik testine bakamıyordum. Alacağım sonuçtan korkmuyordum, sadece heycanlıydım.
Gözlerimi aralayıp teste baktım. İki çizgi. Ben şimdi hamilemiyim?!
Aşağıda beni bekleyen eşim ve arkadaşlarımın yanına ilerledim. Arda birşeyler olduğunu fark etmiş olacak ki bana baktı.
-Hayatım bir sorun mu var?
Hepsi bana bakmış ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Arda ayağa kalkmış 1-2 adım atmıştı ki daha fazla duramıyıp söyledim.
-Hamileyim.
Olduğu yerde durmuş bana bakarken çocuklar ve kızlar çoktan birbirine sarılıp gülüşmeye başlamışlardı. Ardanın ne tepki vereceğini çok merak ediyordum ama bu tepkiyi de beklemiyordum.
Şaşkınlık dolu bakışlarım yerde yatan Ardaya kaydı. Mete, Berke ve Burak koşarak Ardanın yanına giderken kızlar kahkaha atıyordu.
-Çocuk şaşkınlıktan bayıldı!
Güneşin sesiyle çocuklar da kahkaha attığın da ben hâla mal mal etrafa bakıyordum.
10 dakika sonra Arda kendine geldiğin de baş ucun da duran bana baktı. Baktı, baktı, baktı ve yine bayıldı!
Kumsal artık kendini yerlere atma moduna gelmişti.
-Ay şimdi bende bayılacağım. Bi de aramızda ki en zeki çocuk buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KIZ
Fiksi RemajaAldatılmış bir kız ne kadar tehlikelidir? Kalbi buz tutar, hissizleşir, intikam ateşiyle kavrulur. Önüne çıkan her engeli yakıp kavurur. Aldatılmış bir kız bu kadar tehlikeliyken, aldatılmış 4 kız ne kadar tehlikelidir?