1. září
Vůbec sem nebyla nervózní, jak jsem dojela před svou školu, začala jsem hledat třídu a jak jsem jí našla, posadila jsem se vedle svého kamaráda Petra. Ve třídě bylo ticho jako v hrobě, prohodili jsme s Petrem pár slov, a pak došla naše třídní učitelka. "Dobrý den, já jsem vaše nová třídní učitelka, " řekla a my jsme se posadili, je to Ukrajinka, a tak jsme se s Petrem celou dobu hyhňali jejímu přízvuku. Čtyři kluci už měli maturitu a vůbec, polovině třídy bylo 18 a víc. Zaujal mě jeden kluk, který se jmenuje Dominik, má tmavé vlasy, tetování na ruce a piersing na bradě, z které mu rostly vousy.
Probíraly se třídnické záležitosti a asi po hodině a půl jsme šli domů, konečně. Myslím, že sem si vybrala špatný obor, kluci jsou někdy opravdu hrozně úchylní a nechutní. Jestli se ke mě budou chovat hnusně, tak odejdu.
2. září
Nejhorší ráno, jaké jsem kdy zažila. Jela jsem autobusem, který měl zastavit u školy, ale nezastavil a já jela dál, asi čtvrt hodiny jsem bloudila, jakým trolejbusem jet, ale nakonec jsem to zjistila a do školy jsem dorazila včas. první dvě hodiny byly nudné, třídnické záležitosti. dalších pět hodin bylo celkem fajn, postupně jsem se seznamovala s ostatními spolužáky. No, spíš jen se čtyřmi, jeden se jmenuje Tomáš, je mu 18 let, byl tři roky na gymplu, který ho nebavil, a tak šel na puškaře, začal se mi celkem líbit, a myslím, že já jemu taky.
Ten druhý se jmenuje myslím Milan, ale nejsem si jistá. Je to ten největší blbec na světě, chová se jak malé dítě a pořád na mě vymýšlí nějaké rýmy. Nejradši bych ho zabila, jenže to jaksi nepůjde. A ty zbylí dva si nepamatuji jmény. Tak že zbylých pět hodin jsme měli klasické hodiny a já si pečlivě prohlížela každého vyučujícího. A po škole jsem potkala Tomáše jak kouří před školou a pozdravil mě, já se usmála a jela domů.
3. září
Další den v nové škole s novými lidmi a profesory. Dnešek proběhl celkem v pohodě, až na Milana, který, jako obvykle vymýšlel rýmy a posměšky a na jednu učitelku, kterou máme na občanskou nauku a tělocvik. jak vstoupila do třídy, tak jsme vůbec nechápali, jak může učit tělocvik, když je tak tlustá. Jejím úkolem je, ztrapnit nás přede všemi. Tomáš je super. Kluk, který sedí vedle něj se jmenuje Franta a je taky super. Petr je takový nezáživný. Jen sedí, občas něco řekne, občas se zasměje a to je všechno. Myslím, že už pomalu zapadám jako kousek puzzle do skládačky.
4. září
Konečně pátek, dnes jsme měli na sedmou ráno, protože jsme měli tělocvik. Kolem sedmé hodiny se dokutálela naše učitelka tělocviku, v tělocvičně jsme si vytáhli žíněnky, sedli si a poslouchali pravidla. Samozřejmě, že se mě zase snažila ztrapnit před celou třídou: "Nina nebude nosit žádné tanga a trička s velkým výstřihem" Asi ji brzy zabiju. Milan dnes neřekl nic hnusného, díky bohu. S Tomášem jsme si čím dál blíž, je hodný, zábavný a pěkný. V informační technologii sedím vedle Toma a ještě jednoho kluka, který mi hrozně připomíná youtubera Matúše z kanálu To je ten náš Matúš. Je na mě moc hodný, no ještě aby ne, má holku, která bydlí v mém okolí a jeho rodiče jsou taky myslivci, tak že si bezvadně rozumíme.
Ještě taková malá příhodička, co se mi stala, když jsem šla do šatny. Nešel mi otevřít zámek, měla jsem takový ten kódovací, a tak jsem musela požádat Toma, aby ho vylomil. A teď je přede mnou víkend. Konečně!
ČTEŠ
Život středoškolačky Niny
De TodoTenhle příběh je o dívce jménem Nina, která přechází na střední školu trochu zvláštního zaměření. Bude se muset snažit zapadnout mezi své žáky, protože bude jedinou holkou ve třídě.