30. květen
Třídní v háji, to "Quatro" v zadních lavicích, tím myslím jedlíka Milana, Toma, Františka a Jakuba D, ti se všem pochechtávají, i když sami nejsou dokonalí. Prostě klasický den středoškoláka v drblé třídě.
31. květen
Ach jo, kdyby jeden z "Quatro" odešel natrvalo, vůbec by se tak nechovali, může za to sestřenka Jakuba D, kdyby s ní Tom nezačal chodit, tak by to bylo jako před tím, ale bohužel se stalo. "Nino, co si dneska tak ostrá?!" řekl mi Milan, na něj chci být hodná, mám ho aji ráda, ale prostě sem to dneska nevydržela a musela sem jim ukázat, co smí a co ne. Největší King v "Quatro" je Tom, toho je potřeba srazit na kolena a Jakub D je něco jako jeho pravá ruka, protože je to jeho sestřenka, tak že jsou s Tomem jakoby příbuzní. Když Martina vyhodili z místa ze zadní lavice, aby si tam místo něj mohl sednout Jakub D, nalili Martinovy, zelené barvivo do pití. Kde ho sehnali? Jednoduše, Tom je ve třídě míchač náplní s příchutí do elektronických cigaret a občas tam dá trochu barviva, aby to nebylo tak nudné, jsou to hajzli .
Peter, od té doby, co chodí s Lexi, mi ještě pořád nenapsal, podle něj jsem jeho oblíbený člověk, tak proč mi ve škole řekne jen suché ahoj?
1. červen
Už je tu červen, "Čas, kdy si opravit známky", úžasný fakt, mě je jedno, co budu mít za známky, hlavně, že projdu. Vzpomněla jsem si, že Peter kdysi tancoval C-walk, právě koukám na jeho videa, pořád dokola a dokola, skoro hodinu, chci se s ním zase bavit, chci vidět jak píše "Chybíš mi","Chci tě obejmout","Máš krásné oči, úsměv", jenže teď má jiné záliby. Můj spolužák Vojta, celkem ujde, posiluje, je na mě hodný, posíláme si snapy jak o závod, jednou něco vyfotí on, pak zase já, přidáme k tomu nějaký vtipný komentář a tak se bavíme celý večer, aspoň ten, i přes všechny ty narážky na mě, co lítají z pusy Jakuba D, se na mě Vojta podívá a usměje se.
2. červen
Dojdu domů, na internetu si najdu Ask.fm a Peterův profil. "Pořád jsi s Alex?" zeptal se nějaký anonym, následující odpověď mi vytvořila úsměv na tváři, "Ne, déle už ne," sice jsem tu odpověď moc nepobrala, ale pochopila sem, že s ní už není, tak že si mě bude konečně zase všímat?
3. červen
Pátek, tělocvik na sedmou a? Nina zase nestíhá, jako obvykle. Doufám, že tento pátek bude probíhat jako každý jiný, ráno vyklepu snídani v tělocviku, dojdu z něj uřícená a budu se potit jako prase celý hodiny ve třídě plné zpocených kluků a někteří z nich totálně smrdí potem. Stačí přežít fyziku, našeho profesora "Uspávače hadů", který se snaží naučit technologii tím, že nás uspí jeho nudným a tichým mluvením, dvě hodiny technického kreslení, kde náš profesor pravidelně posílá třídní službu pro kafe a pak tam mluví o věcech, kterým absolutně nerozumím. informační technologie, práce s počítačem je jako náš "Uspávač hadů", nudná a tichá, jen nemůžu spát, protože pan profesor je na rozdíl od pana profesora na technologii velmi aktivní a taky trošku úchylný, nebo jak bych to řekla.
V učebně na informační technologii sedím vedle Zdendy a Toma, a když Tom odejde na záchod, profesor ihned musí zaujmout jeho místo, protože prostě musí sedět vedle mě, dneska mi z nadšením zkoumal mé, teď už zelené vlasy, protože před tím byly modré a teď se prostě vymyly do zelena a jeho to nehorázně moc zaujalo, jako proč ne, že? Po dvou hodinách tohoto počítačového utrpení následovalo naprosto hrozná hodina, angličtina, když je ta třídní pryč, tak proč nám to sakra neodpadlo? Ale paní profesorka na suplování potřebovala odejít o 10 minut dřív, tak že jsme zmizli ve 14:20 ze školy.
Já jsem odnesla Milanovu helmu na motorku k bilboardu, kde už byl Jakub D, Martin a Tom, za chvíli dojel i Milan na motorce, zajímavé, žádné kecy, nadávky, posměšky, vždycky to tak je, když vyjdeme ze školy. Chvilku jsme pokecali, popřáli si hezký víkend, Milan nasedl na motorku a my ostatní jeli "Sockou" MHDéčkem.
ČTEŠ
Život středoškolačky Niny
AléatoireTenhle příběh je o dívce jménem Nina, která přechází na střední školu trochu zvláštního zaměření. Bude se muset snažit zapadnout mezi své žáky, protože bude jedinou holkou ve třídě.