The End

34 2 0
                                    

18. ledna

Nakonec ležím doma, s čajem v ruce a zalezlá v peřinách. Martin mi psal, že prý Honza W všem říká, jak jsme se s Dominikem objímali, říkala jsem si:"Dobrý no, teď nás budou všichni hrozně řešit a budou mít kecy," Prý o nás mluvili jen ze začátku, že spolu spíme, že spolu chodíme. No a co? Můžeme spolu chodit, můžeme spolu spát a jim to může být úplně jedno, není to jejich věc, nemůžou se nám do všeho plést. 

19. leden

S Dominikem to teď není vůbec jednoduché, pořád žárlí na ostatní, žárlí na každého kluka, který se kolem mě mihne, už mě to začíná dost štvát.

20. leden

Už jsem zase ve škole, byla nás tam asi polovina, Martin tam nebyl, Tomáš tam nebyl, Jakub D tam taky nebyl. I když, nevadí mi, že tam Jakub D není, aspoň je klid. 

21. leden

Tenhle den bude zajímavý. A taky že byl, Dominik se se mnou "rozešel", popravdě, trochu jsem to i čekala, věděla jsem, že se mu nebude líbit kamarádství s výhodami, tak to ukončil. Prý co nejdřív vypadne. Narukovat na půl roku a pak se u nich upíše na další 4 roky. Řekl mi, že chtěl tu přihlášku do armády roztrhat a zůstat se mnou. My dva bychom stejně nemohli být spolu, on všechno moc řeší, ale já ne. Říkal: "Chci s tebou být, ale ty se mnou ne," Jakože cože? Já s ním být nechci? Aha, tak to je pro mě novinka. A mimochodem, jsem zase nemocná, tu sobotu mu budu pořád předhazovat.

22. leden

Tak jsem opět doma. Dnešní dlouhá konverzace s Dominikem mě dohání k šílenství, prostě je konec a hotovo, on za pár měsíců zmizí a já už o něm neuslyším. Přemýšlím a říkám si, kolikrát už jsme to takhle skončili a já ho dokázala přesvědčit o tom, že my dva patříme k sobě. On to beze mě nevydrží, já ano. Už je večer a mé pocity? Nevím, jestli mám litovat toho, že to takhle dopadlo. Jsem naštvaná, ani nevím proč, chce se mi brečet, ale nevím kvůli čemu, on to těžko nese, já to přežiju.

Život středoškolačky NinyKde žijí příběhy. Začni objevovat