20. červen
Dílny, poslední týden a to znamená:"Nedělej nic, i když musíš." Protože, kdo by poslední týden něco dělal? Možná tak náš aktivní Hynek nebo Zdenda. Řezání trámů není žádná práce a uklízení školní střelnice? Kdo říká, že jsme ji uklidili. Prostě pohoda.
A je tu vysvědčení, ještě před předáváním jsem se prostě musela vidět s Peterem. Vyšla jsem ze třídy a uviděla ho, objal mě, bohužel jsme zase nebyli sami, chodba byla plná jeho spolužáků a puškařů z druháku. Tak dvakrát za 4 z technologie a ze zbraní, ale na to kašlu, hlavně, že jsem prošla. Teď mě čekají brigády, skládání sešitů na palety, bude tam se mnou nějaká holka, Hanka, snad to nebude nějaká fiflena. A doufám, že Radek, můj nadřízený, bude v pohodě a i kdyby ne, hlavně, že si vydělám peníze.
Jako 1. pololetí, shrnu i to druhé. Petrovi z OK2 šlo jen o jedno. Dominik, na toho s radostí zapomenu, stejně už ho neuvidím a je dobře, že s sebou vzal i Romana, jsem zvědavá, kde mu budou ty jeho lži baštit, na mistry jsme si všichni zvykli. Ve třídě se hodně změnilo, měnili se skupiny, lidé a jejich povahy. Quatru, Honzovi W ani Jirkovi se nedá věřit, jsme tam odkázáni každý sám na sebe, jde o to, přežít to tam, ignorovat ostatní a jít si po své cestě, nebýt takový, jaký si ostatní přejí, aby jste byli.
A to je konec.
ČTEŠ
Život středoškolačky Niny
De TodoTenhle příběh je o dívce jménem Nina, která přechází na střední školu trochu zvláštního zaměření. Bude se muset snažit zapadnout mezi své žáky, protože bude jedinou holkou ve třídě.