Jde to z kopce

59 5 0
                                    

14. prosince

Já a Dominik, zase to naše kamarádství s výhodami, jeho nemůžete jen tak odkopnout, má v sobě nějaké kouzlo a hlavně se rozešel s přítelkyní a prý je Jakub M přesvědčený, že už mezi námi nic není tak že zase scházení na tajno. Roman nebyl ve škole, prý je v Praze, no to určitě, lhář jeden. Přemýšlím, že na mou stránku Srandy Kopec CZ/SK natočím Vánoční video, kousek scénáře  mám už napsaný, jen nevím, na co to natočit, na mobil? To je trochu divné.

15. prosince

Jako vždycky, malá líbačka s Dominikem v šatně, prý to Jakub M neví, ale ví to, nejsem blbá. "Proč jsi ke mě tak chladná?" napsal mi Dominik, tohle na něm nesnáším, uráží se kvůli kravinám. Dnes za mnou byla Romanova sestra Petra, "Ahoj, nevíš, kde je Roman? Už od včerejška nebyl doma," Chtěla jsem se začít smát. Idiot, mě psal, že je v Praze, matce řekl, že je v Uherským Brodě, jakože cože? Teď se celá třída raduje a já nejvíc, ten klid a žádné lži. 

16. prosince

Hele, kdo se tu po dvou dnech ukázal? Roman alias "Twenty Milions" Jak říká můj spolužák Jakub D. A už zase, s Dominikem se vždycky pohádáme, pak je zase všechno OK, ale pak se zase pohádáme, hádáme se každý den, on je moc urážlivý, s takovým klukem asi dlouho nevydržím.

17. listopadu

Zůstávám doma, "není mi dobře," nechtělo se mi jít do školy, komu by se tam chtělo, objednala jsem si pizzu a celou dobu mi psal Dominik o tom, jako moc mu chybím a jak by mě chtěl mít vedle sebe, divné, že mě ještě nepozval na žádné rande. Hlavně jsem ráda, že nemusím poslouchat Romana a jeho pohádky. Já a mamka jsme dnes šli na mou bývalou základní školu za bratrem, kde se konal Vánoční jarmark, doufala jsem, že ho tam nepotkám, ale bohužel tam byl, kluk, kterého jsem vždycky nesnášela, ale i pře sto jsem se s ním dokázala před dvěma lety skamarádit, psal mi každý den, až mě to začalo lézt na nervy, tak jsem ho odhodila jako kus špinavého hadru, na dva roky jsem od něj měla pokoj a teď to zase začne. 

Vždycky si říkám: "Nino, nikdy nedělej tu samou chybu," Tímhle se snažím řídit už dost dlouho na to, abych věděla, že už se s ním nikdy neskamarádím, protože i když někdo řekne, že se změnil, tak to není pravda. 

18. listopadu 

Překvapilo mě, že si Jakub M vozí zadek v Romanově autě, vlastně...to ani není Romanovo auto, i když on říká, že jo. Ale zpět k Jakubovi M, i přes to, že Romana pomlouvá, tak s ním sedne do auta se slovy: "Kámo, svezeš mě? " Všichni jsme jeho "Kamarádi" Ale u Jakuba M si teď jaksi nejsem jistá. Dominik mě přemlouval, ať jedu s ním a Jakubem M, že nás Roman vezme autem na hlavní nádraží, ale já jsem mu řekla, že s ním nejedu. Zase se naštval, i přes to, že mi tvrdí opak, tak vím, že je naštvaný, tohle opravdu nemá cenu. kdyby bylo všechno OK, tak mi napíše, ale nenapsal mi ani večer. 

   







Život středoškolačky NinyKde žijí příběhy. Začni objevovat