9. listopadu
"Tak odpovíš mi konečně?" napsal mi dnes ráno Dominik, "Na co?" odepsala jsem mu nazpět. Po hodinách dohadování, že si nepamatuji, na co jsem mu měla dopovědět, mi konečně otázku znovu napsal "Kdybych nikoho neměl, měl bych šanci tě pozvat na rande? Pokud ne, tak důvody". Odepsala jsem mu, až jsem přijela domů "Jo". "Já myslel, že jsi mi říkala, že u tebe nikdo ze třídy nemá šanci," odepsal."Jo a doufám, že zítra přijdeš do školy, nevím proč a přijde mi to trochu blbé, ale těším se na tebe," dodal. Nevím, jestli mu to mám věřit, nikdy nevíte, co se v tom jeho mozku chystá.
10. listopadu
"Mám tě rád, s tebou mířím ke hvězdám," Je pěkné, že mi to Dominik píše, ale je to pravda? Dám vám radu, radši ničemu a nikomu nevěřte a dávejte si bacha na to, co říkáte. Naše konverzace byla ještě zajímavější. "Promiň za to v šatně," Napsal mi Dominik, "za co?" Vůbec jsem nechápala, "za to, že jsem ti dal málem pusu," Co to napsal? Že mi dal málem pusu? Jakože cože? Vždyť má přítelkyni, tak proč by to dělal? Chce mít ještě jednu holku do zásoby, kdyby se náhodou rozešli?
Řekla jsem mu, že má šanci mě pozvat na rande, ale nebudu s ním chodit, když jsme spolužáci. Jakub M si už taky myslí, že to Roman trochu přehání s tím jak mě pořád osahává.
11. listopadu
Byl hrozně divný den, všichni na mě byli hnusní, já byla hnusná na ně, dokud jsem nedojela domů. Doma jsem si uvařila jídlo a šla spát.
12. listopadu
Po vyučování jsme si já, Dominik, Jakub M a Roman udělali malý výlet na hlavní nádraží, zatím co zbytek třídy seděl ve škole, protože byla třídnická hodina a my čtyři jsme utekli a stejně, co bychom tam dělali? Jen seděli a koukali na třídní, jak nás peskuje s tím jejím hnusným Ukrajinským přízvukem. Poté, co Roman zaplatil účet za telefon, šel s Jakubem M ještě něco zařídit a já s Dominikem jsme šli na trolejbus. "Dnes jsem ti zase málem dal pusu," řekl mi, když jsme se zastavili, "Ty vášnivče," řekla jsem mu se smíchem, vyptávala jsem se ho, proč tedy nedá kopačky své přítelkyni, když má rád mě.
Řekl mi, že jejich vztah už je jen formalita a nemůže se s ní rozejít, protože by ho jeho taťka vyškrtl ze závěti. To je přeci naprostá blbost, to, že si našel holku, která s ním, jeho mamkou a sestrou bydlí v jednom domě neznamená, že ho nepřidá do nějaké závěti nebo co, Dominik se něčeho bojí, jeho taťka je sice vůl, ale tohle je kravina, naprostá kravina.
13. listopadu
Na to, že je pátek 13. je to celkem v pohodě, místo fyziky mít chemii je hned lepší.
ČTEŠ
Život středoškolačky Niny
De TodoTenhle příběh je o dívce jménem Nina, která přechází na střední školu trochu zvláštního zaměření. Bude se muset snažit zapadnout mezi své žáky, protože bude jedinou holkou ve třídě.