Na jakou stranu se přidat?

71 6 0
                                    

12. října

Došla jsem do školy, nebyl tam Dominik, a když tam nebyl Dominik, nebyl tam ani Jakub M a Roman. Co jsem tedy mohla dělat? Jasně, že jsem šla za Tomem, jak jinak, ale Tom byl zase smutný, dokonce i brečel, ale tak, že to nikdo nevěděl, až na mě. "Tome, proč brečíš?" zeptala jsem se ho potichu, "To je jedno, můžu ti jen říct, Nino, že je to kvůli mé blbosti," Kvůli jeho blbosti? Tomáš není žádná měkota, tohle nebylo kvůli holce. Ale mě to nedalo a zeptala jsem se ho znovu, "No tak Tome, řekni mi, proč brečíš," "Jednou ti to možná řeknu," fakt úplně "super" odpověď. 

Láska k tomuhle člověku je hrozná, nikdy se jí nezbavíte, ale já musím.

13. října

Dnes jsme se s Jakubem M bavili o Tomovi, zjistila jsem, že nejsem jediná, kdo si myslí, že Tom žárlí. Jakub M říkal, že Tom hrozně závidí, že se bavím s Jakubem M, Dominikem a Romanem. Je možný, že mě chce i Jakub M? Pořád by mě chtěl jen nosit v náruči, je na mě hodný a chápe mé problémy.

14. října

Jsem nemocná, celý den jsem si psala s Jakubem M.

15. října

Stále jsem doma, ale zítra jdu do školy.

16. října

Ráno jsem nešla na tělocvik, protože jsem po nemoci, když jsem čekala na svou třídu, tak se na mě díval pořád jeden kluk se zlomenou rukou, ale to je fuk, jen jsem se na něj vždycky usmála, když prošel kolem. Dále mě dnes zaujal Dominik, v hodině mi od něj došla zpráva: "Dojdi o přestávce na chodbu, sama," zarazila jsem se a celou hodinu přemýšlela, co po mě chce. Rozešel se s přítelkyní a chce mě? To bylo první, co mě napadlo, nebo je s přítelkyní rozhádaný a chce se mě zeptat, jak se s ní má usmířit? Přišla ta chvíle, stála jsem na chodbě a on došel. "Hele Nino, pokud se mnou máš nějaký problém, tak to řeš se mnou a né mezi ostatními," řekl mi. "Ale vždyť já s tebou žádné problémy nemám," zasmála jsem se.

Když jsem o tom řekla Romanovi, zarazil se, protože opravdu netušil, čím jsem ho urazila. A já to mám vědět? On si jen tak dojde a řekne mi, že je naštvaný? Kvůli čemu? Já urážím lidi jen úmyslně, lidi, co se ke mě chovají hnusně, nebo mě otravují, ale on není ten typ člověka, kterého bych chtěla nějak ponížit nebo urazit. Mysleli jste si, že dnes nebudu mluvit o Tomovi? Budu, je to hrozný žárlivec. "Nechápu, jak se můžeš bavit s Romanem a Jakubem M, nechápu, jak Romanovi můžeš žrát všechny ty kecy, které tu pořád říká. To, že zmlátil s kámošem dva policajty, není pravda," ušklíbl se na mě. "Ale já mu to vůbec nežeru, je to kravina," řekla jsem na svou obhajobu. 

Všichni chtějí, abych se přidala na jejich stranu a ne na Romanovu Jakubovu a Dominikovu. Proč? A hlavně, proč bych to dělala? Všichni jsou na mě hnusní a jedině oni tři jsou hodní, ale i tak mě to nutí přemýšlet, jakou stranu si vybrat, nejradši bych se kamarádila se všemi, ale oni proti sobě stojí jako Sever proti Jihu. A Tom mě stejně už nemá rád, dneska šel poslední 3 hodiny za školu jen kvůli nějaké holce. Můj spolužák Milan mi dnes představil svého kamaráda Martina a musím říct, že není vůbec špatný, ale kluk, kterého jsem potkala u bilboardu, když jsem šla s Jakubem M a Dominikem ven, aby si mohli zakouřit, byl hezčí.  




Život středoškolačky NinyKde žijí příběhy. Začni objevovat