Здравейте!

379 13 1
                                    

Здравейте хора!Аз съм Кристин Съгг и съм англичанка.Имам 4 милиона абонати в Ю Тюб и какво да кажа още за мен....Имам брат.И сестра.Брат ми се казва Джо Съгг.Е,цялото му име е Джоусеп,но му викаме Джо.Аз съм най-малката от всички в семейството.Зоуи е най-голяма,после Джо и накрая аз.Зоуи е на 25,Джо на 23,а аз на 20.Да,дърти сме.хД😂😂😂.Зоуи наскоро направи 9 милиона абоната в Ю Тюб.Чудите се къде е момчето.Няма го.Шегувам се.Той е прелестен.Има страхотни очи и красива усмивка и тези очи и тази усмивка.Споменах ли очите и усмивката?А,забравих да се опиша.Имам зелени очи и кафява коса с русо омбре.Кожата ми е бяла като сняг.Е,не като сняг.Просто нямам тен,но и кожата ми не е много бяла.Просто нормална кожа.Като на брат ми и сестра ми.Даже някой хора казват,че със Зоуи или с Джо сме близнаци.А когато сме заедно ни казват,ме сме тризнаци.Ама ние не сме еднакви.Джо прави номера в канал си в Ю Тюб,Зоуи разкрасителни работи,а аз.Аз просто говоря за живота и го показвам по по-забавен начин.Не трябва всичко да е перфектно.Нали?Но момчето,което харесвам е това:Южноафрикански тийнейджър,който понякога говори по камерата.Чували сте го нали?Да,момчето което харесвам е Каспър Лии.Той е по-голям от мен.Някой хора се питат:Защо като е африканец е с бяла кожа?Наистина.Сега се замислих.Защо?Как?Не мога да разбера.Както и да е.Това беше за мен и моят ,,нормален" живот.За него ще разберете по-нататък.
А.Б.
Здравейте.Аз съм тук с нова история.Искам да я посветя на две фенки на Джо и Каспър.Те са tatcher_joe_is_bae и caspar_lee_the_best .Аз също съм им фенки и тъй като заради историята на tatcher_joe_is_bae ,One More Kiss с Джо и се заинтересован за тях.Знаех преди за тях,но не съм се заинтересовала кои са.И това е за мен и съжалявам ако има грешки.Това е от мен и чао.
P.S.На тази история ще се пиша така.
P.S.2.Тази глава се води нещо като пролог или представяне.После ще започнем от живота й.Ловкам Вииии!!!!!
Caspar's Bae xoxoxooxxoxoxooxoxoxoxoxo

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Where stories live. Discover now