след турнетата
Вече съм си вкъщи.Не,точно.Живея в ЛА при НДП-то ми Крис О'Флинг.Има кафява къдрава коса и отстрани е боядисан в русо,кафяви очи,пирсинг на долната устна(описвам го ако горе няма или не ви се зарежда снимката-снимка номер 1)С една дума-готин е.Историята с Каспър....Ще ви я разкажа:По време на концерта имахме парти за рожденият ден на Матю Еспиноса.След концерта всички вечеряхме и отидохме в една дискотека.Там беше и Крис Патката(така му викаме вместо О'Флинг.Вижте снимка номер 3 и ще видите защо)Бях видяла Каспър да се натиска с една курва от дискотеката.Аз веднага си тръгнах,а те какво са правили-не знам.На изхода от дискотеката Крис Патката дойде до мен и ме попита как съм,а аз му отговорих,че не съм хич добре и заплаках на рамото му.Той ми помогна да стигна до хотела и след това събрах багажа си.Крис ме попита къде ще ходя.Отговорих му,че няма къде и той ми предложи да заживея при него в неговата къща.Оказа се,че живее сам и че е оставил приятелите си от My Digital Escape в дискотеката за да ми помогне.Накрая се пренесох при него.Край!От там се познавам с Матю Лъш,MDE(My Digital Escape) и много други.Тъй като всичките ми нови приятели имат пиерсинги и татуси,аз реших да си направя пиерсинг на носа и нова визия на косата си:черно смесено с лилаво и розово(дано да се появи снимката,защото не мога да опиша косата-снимка номер 4)Та сега бяхме в апартамента на Матю Лъш(на снимка номер 2 с Крис)Има много сладко куче,казва се Лъши.Матю за да не забрави името го е кръстил така.За Матю-гей е,но е готина компания.Забавен е.Та сега какво правим-Крис и Матю правеха клип.След клипа отидохме до Старбъкс и пихме кафе.След това на кино.Ние тримата сме готина компания.Намерих си нова приятелка:Еуджиния Куни(Eugenia Cooney истинска е.Проверете в интернет)Тя е много голямо емо.Но видът не е важен,а характерът.Бяхме излезли-аз,Джини(от Еуджиния),Патката и Матсън(Матю Лъш и не се бъркайте с Еспиноса или не бъркайте Крис О'Флинг с Крис Колинс!!!).Джини и аз започнахме да обикаляме по магазините,а Крис и Матю се вееха в МакДоналдс.Купих си тениски,черни къси панталонки,дънки,боти и кецове.
Вечерта
Аз:Крис!!!-извиках го и той веднага се появи.
Крис:Кажи бе патка?
Аз:Нищо бе патка.Добре ли ми седят дънките с тази тениска?Ами с това кожено яке и тези кецове?Не!Ще съм с ботите макар да е лято.
Крис:Дъа....С ботите си по-добре.И с коженото яке.
Аз:Мерси-гушнах го.-С кого ще излизаме?
Крис:Тайна.Няма да ти кажа,защото няма да искаш да дойдеш...
Аз:Кажи ми-направих муцунка
Крис:Няма да го харесаш.-нацупи се.Аз го гушнах и го целунах по бузата.
Аз:Брат ми...сега чуй.Знаеш историята ми,аз знам твоята.Така че можеш да ми вярваш и знай че те обичам...
Крис:Исках да те изведа на среща....
Аз:Нали всяка вечер излизаме?
Крис:Ще се зарадваш.Ще идем на плажът и ще...ще....-хванах лицето му и го целунах.
Аз:Може пък да останем тук,да ядем пица и да гледаме нещо по Нетфликс.Съгласен ли си?-целунах го.
Крис:Добре.-той излезе и аз се преоблякох.Слезнах долу и видях,че диванът беше разпънат и Крис избираше филми.Настаних се до него
Аз:Ако ми станеш гадже,нали знаеш,че аз се казвам Кристин,а ти Кристофър?-Патката кимна-Ще бъде странно.Не мислиш ли?
Крис:Да...но шипът ни е СъгЛинг или още си на фамилия Кастилио?
Аз:Кастилио.Значи...Кастфлинг?
Крис:Да...Може.Избрах филм.Дано да го харесаш-пусна филмът У Дома.Може да е детски филм,но харесвам детската душа на Крис.Накрая се отпуснах в прегрудката му и се пренесох в страната на сънищата....
Г.Т.Крис О'Флинг
Знам през какво е преминала ТЯ,но ще бъда с нея до края.Кристин се беше отпуснала върху тялото ми,а аз я взех на ръце и я занесъх в стаята й.Тя беше в пижамата си и направо я сложих да си легне.Накрая я завих и я целунах по
челото.След това догледах филма,пооправих и си легнах в стаята.
£¥•£¥•£¥•£¥•£¥•£¥•£¥•£¥•£¥
Завърнах се хора!!!!Какво мислите за Крис?Секси е нали?След няколко глави ще има и за Каспър и Джо.Всичко ще започне да се подрежда на мястото си.И...след месец без глава,тази седмица ще кача около 1-2 повече.Ще поваксам и през ваканцията и ми пожелаете късмет на класната по БЕЛ утре.Даже направих жертва.Не уча,а ви пиша глава.Та....както и да е.Ако имате въпроси го задайте долу в коментарите.Ще се видим,когато се видим(Павел Колев)
Caspar's Bæ xoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxxixoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxooxooxoxoxooxxooxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxooxxoxoxoxoxooxooxxxoxooxxooxoxoxoxoxox
YOU ARE READING
That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015
FanfictionЗдравейте аз съм Кристин Съгг.Сестра съм на Джо Съгг и Зоуи Съгг.Ще разберете повече по-нататък