Къщата ми!!!!!!!

294 14 0
                                    

Ъххх....Тъпа аларма.Протегнах се и я изключих.Какво?Защо не се изключва.Аз отворих очите си и станах.Мамка му.Мирише на изгоряло.Слезнах долу в къщата си и какво да видя.Кухнята ми!!!!!Тя гори.Хубаво,че са се активирали тези неща които са на тавана и пиукат,че са ме предупредили.Аз звъннах на пожарната и докато дойдат,от кухнята пожарът се прехвърли към холът.Хубаво че дойдоха и го изгасиха.Главният пожарникар дойде при мен.
Г.П.:Госпожице,имате ли къде да отседнете?
Аз:Не знам.Може при брат ми.Защо?
Г.П.:Имате време да си съберете багажа,защото скоро тавана може да се разпадне и по-добре в следващите няколко месеца-няколко месеца?!?!-да спите при брат си.-изведнъж някой дойде и ме прегърна.Вдигнах глава и беше Каспър.Какво прави тук?-Гаджето ви може да ви помогна с багажа.Съберете си повечето неща.Ако искате ще повикаме строители да оправят къщата ви,защото е в много окаяно състояние-аз кимнах-Добре.Лек ден.
Аз:Лек ден-пожарникарят се махна-Каспър-прегърнах го-Каспър.Загубих къщата си.И в кухнята имаше спагети.И там бях оставила снощи лаковете си.-той се засмя.
Каспър:Крис.Ще купим нови и ще направя спагети.Хайде да влизаме и да ти взимаме багажа.-не се бях усетила,че бях с тениска на Джо и с къси панталонки.За половина час направихме багажа и успях да се преоблека.Бях повикала и строители.Казах им какъв е проблемът и казаха че до 5 месеца ще са готови.Защо 5 месеца.Ами...Защото това е главана греда и трябва да се оправя дълго време.Блаааааа.Днес много се лигавя.Сега пътувахме към апартамента на брат ми.През цялото време се смеехме.Аз разказвах шеги,Каспър също.След 15 мин бяхме пред апартамента.Влезнахме вътре и какво да видя.Няма никой.
Аз:Ехо.Има ли някой?Джо?Оли?Каспър?А,Каспър е тук.-засмяхме се на последното изречение.Джо излезе от някакъв сандък.Аз се изкрещях и скочих,че хвърлих чантичката си и тя падна на пода.Джо започна да се хили.-Искам да ти фрасна такъв,колкото и искам да те прегърна-прегърнахме се и след това се отделихме.А аз както казах му фраснах един.
Джо:Това за какво беше?
Аз:Ами че ми изкара акъла.
Джо:Ела да ти покажа стаята.Точно до тази на Каспър.-отидохме пв стаята ми.Там беше пълно с балони.
Аз:Джо!!!!!Знам че Оли се крие вътре в балоните и чака да отида при него и да ме изплаши.Оли излизай.-Оли излезе-Знаех си.
Джо:Много те мразя.Винаги разваляш номерата ми.Не е честно.Не е честно.
Аз:И на мен не ми е честно че ми изгоря къщата,ама какво от това.-Оли дойде и ме прегърна.
Оли:Съжалявам много.
Аз:Да.В кухнята имаше вкусни спагети о любимите ми цветове лакове бяха там-всички се засмяхме.
Каспър:Е,нали казах,че ще ти направя спагети и че ще ти купя лак.
Аз:Добре,купи ми лак,но спагетите аз ще ги сготвя.
Каспър:Ама аз лош готвач ли съм?-всички кимнахме-Е,мамка му
Джо:Тук има малки деца-посочи мен.
Аз:Да,ама като сложа токчете съм по-висока от теб.И съм по-умна от теб.
Джо:За умна не е вярно.
Аз:Добре,но правя по-яки номера от теб.
Оли:Това не трябваше да го казваш.-аз веднага побягнах и се скрих в банята.Заключих.Другите седяха пред вратата и сигурно снимаха.Аз изкарах сметана за бръснене,шампоан и други неща и си сипах в ръцете.
Аз:Предавам се.Отключвам.И моля ви стоете далеч от вратата.Шегувам се.-отключих и отворих.Оцелих лицата на Джо и Оли,а Каспар снимаше.Ние само се засмяхме.Те влезнаха в банята и започнаха да си мият лицата.Ние само се смяхме.Накрая просто отидох и си направих сандвич,защото бях гладна.Появи се Каспър
Аз:Здравей южноафрикански тийнейджър,който понякога говори пред камера
Каспър:Правиш ми сандвич.-взе го и вдигна ръката си нагоре.Аь просто започнах да правя друг.Истината е че бях сложила Чили сос в сандвича на Каспър.Той си свали ръката и отхапа.Доста голяма хапка.След това остави сандвича и си наля чаша вода
Аз:Водата не помага.Само млякото.-той веднага изсипа водата в мивката и си сипа мляко и го изпи.След няколко минути вече си бях изяла моят сандвич и Каспър се държеше нормално.Аз седанах на фотьойла и гледах телевизия.Другите също дойдоха и си пуснаха футбол.Играеха Барселона-Ювентус.Финалът на шампионска лига.Аз отидох и си облякох тениска на Барселона и се върнах при тях.Беше краят на мача.И последен гол...Неймар
Аз:Давай Неймар.Да!!!!!!-вкара и последният гол и всички празнувахме.Осъзнахме че вече беше късно и си легнахме.
А.Б.
Това е втора глава.И какво мислите?Сега ли да ги събера или по-късно?Кажете в коментарите и Изразете мнение хора.За мен е важно.Старая се изторията да е забавна и ме толкова сериозна.Къщата й отиде,а тя за спагетите се тревожи.Това беше от мен и дъа,....Ловкам Вииии!!!!!!
Caspar's Bae xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxox

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Donde viven las historias. Descúbrelo ahora