На сутринта се събудих в чужда стая.Вярно,че съм при брат си.И Каспър.И Оли.Станах и отидох в банята.Измих си зъбите и си оправих косата.След това отидох да си направя закуска.Усетих присъствие.Обърнах се и ударих човекът.Беше Оли.
Аз:Извинявай Оли-отидох и взех лед,докато той сядаше на дивана.Подадох му леда-Добре ли си?Извинявай много.Съжалявам.Просто ми е навик.И много,ама наистина много съжалявам.
Оли:Крис.Добре съм.-аз се усмихнах дяволито-Какво си намислила?
Аз:Хайде да направим номер на Джо и Каспър.-точно влезе Джо.-Само на Каспър.-усмихнах се невинно.
Джо:Имай късмета да ми направиш номер и си мъртва.Сега какво?Измисли ли план?
Аз:Да.Ще напълня ваната с лед и студена вода,а вие доведете спящият Каспър.
Оли и Джо:Ще ти помогнем с ледът.-няколко минути пренасяне на лед в банята,най-сетне успяхме да напълним ваната.Момчетата хванаха Каспър.Единият за краката,другият за ръцете,а аз снимах.Момчетата хвърлиха Каспър във ваната и той веднага се събуди.Гледаше ни странно.
Каспър:Кой го измисли?-аххх.Гласът му е толкова секси сутрин!!!!Аз вдигнах ръка.Веднага излезна и започна да ме гони,а камерата остана при Оли и Джо.Те снимаха.По едно време Каспър ме хвана и ме занесе в банята.Вкара ме във ваната.Аз веднага излезнах.
Аз:Каспър!!!!Мразя те!!!!-,,но също те обичам"допълних на ум.-Защо го направи?!?!?!
Каспър:Ами заслужи си го госпожичке.-аз отидох и се преоблякох.Отидох при момчетата,които пиха кафе.Аз също си направих.Седнах на единият фотьойл,който беше отляво,а Каспър беше на този отдясно.Той ми се изплези,а аз се засмях.
Аз:Как върви проект Джаспър?
Джо:Тъкмо се питам....Защо не дойдеш с нас?Имаш няколко месеца.Ще дойдат и други хора.Ще се видим с фенове....и ще ти хареса.
Аз:Добре.Джо.Ще дойда с вас.И без това какво да правя следващите няколко месеца.-всички започнаха да скачат-Какво толкова?Просто обикаляме Европа.Нищо повече.Защо толкова радост?
Джо:Защото си ми сестра и Зоуи не се съгласи и вчера щях да те питам и знаеш моят живот колко е объркан.
Аз:Да знам.-прегърна ме и ми прошепна в ухото
Джо:И ме ще се сближите с Каспър.Знам колко го харесваш.-отдръпнах се
Аз:Откъде знаеш?
Джо:Зоуи.
Аз:Ще я убия тая патка-всички се засмяха-Сериозно ви говоря.-погледнаха че сериозно.-Шегувам се.Какво искате да правим днес.Скучно ми е и искам да се разкарваме.
Джо:Ще те разкарам из Лондон.
Аз:Не!!!!Искам в Ливърпул.
Каспар:Как да те заведен в Ливърпул.
Аз:Искам да видим баба.
Джо:Ама ти сериозно ли?
Аз:Да.
Джо:Нали имаш кола?
Аз:Да,но ме закарайте до вкъщи да си я взема.-оправихме се и отидохме да я взехме.Хубаво,че не беше в гаража,а пред къщата.Аз я взех и отидох в мола.Имах среща с най-добрата си приятелка.Йоана.Веднага щом я видях я прегърнах.
Аз:Йо!!!От кога не сме се виждали?
Йо:Крис!!!Добре ли си?Как е при Каспър?Още ли го харесваш?-докато казва това Каспър беше зад нея,заедно с Джо.А Оли си беше тръгнал.Аз веднага я сграбчих за ръката и отидохме в колата ми,а момчетата си седяха там.Качихме се и аз започнах да карам към нашето място.Няашето място беше в парка.Под едно голямо старо дърво.Стигнахме и слезнахме.
Йо:Защо ме задърпа?
Аз:Защото Джо и Каспър бяха зад теб.
Йо:Крис защо бягаш?Защо?Няма смисъл в това.-позамислих се.Права е.
Аз:Права си.Ще поговоря с него.-заведох я до мола да си вземе колата и после се прибрах.Отидох в стаята си тихо,защото момчетата бяха заспали на дивана.Видях само Джо на дивана.Каспър може би бе заспал в стаята си.Аз влезнах в стаята си и го видях.Стоеше там и гушкаше възглавницата ми,докато се взираше в тавана,легнал на леглто ми.
Аз:Аз....Аз....Ъъъъ....-не знам как да започна.
Каспър:Виж Крис....Разбрах че ме харесваш......но си имам приятелка.И....съжалявам.И аз те харесвам-щом каза това сърцето ми затоптя отново.-но не по този начин.-той стана и излезе от стаята ми.Аз се облякох и излезнах да си купя сладолед и Нутела.Ще седя в стаята си със заключена врата,ядяща сладолед и Нутела,докато плача.Не!Това не е за мен.Просто ще си направя мелба.Върнах се в къщата и брат ми ме изгледа учудено.
Джо:Къде беше Крис?Търсех те.
Аз:Отидох за Нутела и сладолед.Това е.Сега ме остави да си направя мелба....Всъщност.За теб е сладоледа.-подадох му китията,взех си една лъжица и влезнах в стаята си.Започнах да ям и да гледам Титаник.В стаята ми влетя Джо.Видя ме.Плачех,защото те трябваше да са заедно и да се обичат.Той седна до мен.Джо де.
Джо:Няма смисъл да плачеш за Каспър
Аз:Не плача заради него.Джак и Роуз трябваше да са заедно и да се обичат вечно.-заплаках.-Не хвърляй меделиона във водата дърта Роуз.Ъххх.Е,това е краят.И изядох шоколадът.-в стаята влезна Каспър.
Каспър:Крис...Какво става?
Аз:Нищо.Просто гледах Титаник.И дъа.Това е.
Каспар:И си изяла цял буркан Нутела без да ме поканиш.-чухме някой да затваря вратата.Аз взех камерата и снимах.Изведнъж се появи Оли и стресна двамата глупаци.Ние само се смяхме.След няколко дни почва проект Джаспър и ще тръгваме на път.Аз седях в стаята си и си мислех.Дали да им сготвя.Джо винаги ми готви,когато му дойда на гости.Аз отидох и Сготвих калмари със салата Цезар като гарнитура.Също направих и пилешки хапки.Момчетата дойдоха и седнаха на масата.
Каспър:Ще те взема за жена ако всеки път ми готвиш и ще зарежа гаджето си.-щом каза това аз заплаках....Тъй като режа лук,затова.Аз избърсах сълзите си и сложих лук в салатите.(не знам дали има лук в салата Цезар,ако няма не ме съдете,пиша за да е забавна историята)Сервирах ги и седнахме да ядем.
Аз:Това е единственият път в който ще ви готвя.Правя го защото Джо ме прие след като къщата ми изгоря.
Джо:Но хубваото е че има строители и ще я оправят.И че всичко е оцеляло.Под всичко имам предвид:нещата ти.-аз само кимнах.След като вечеряхме гледахме 50 нюанса сиво.Не питайте.Джо го избра,като Каспър повика гаджето си,а ние с Оли и Джо само ги оставихме и отидохме на центъра.Обикаляхме и се спряхме за сладолед.Макар,че беше студено,ние ядохме сладолед.След това се прибрахме и видяхме смешна гледка:Каспър и гаджето му правят оргии😂😂😂😂😂Ние само се засмяхме и те веднага се облякоха.Ха!!!Гаджето на Каспър го извика и поговориха в стаята му.След това излезоха и Каспър беше...не знам как изглеждаше...някак...сасипан.А гаджето му....като кучка.Гаджето му каза
Кучката:Няма да се видим повече.И без това харесвам Джо
Аз:Ако докоснеш брат ми ще ти изкарам силикона и ще ти го вкарам там където е имало много чужди....как да го кажа....онези техни приятелчета.Абе я се махай.-тя се махна.
Джо:Как я разби-потупах го по рамото
Аз:Уча се от най-добрият.-след това аз си легнах,защото бях много изморена
А.Б.
Здравейте хора.Каква да е историята?Первезна,забавна,твърде романтична или някакви такива жанрове.Коментирайте и съжалявам ако има грешки.Ловкам Виии!!!!!❤️❤️❤️❤️
Caspar's Bae xoxoxooxoxoxoxo
ВЫ ЧИТАЕТЕ
That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015
ФанфикЗдравейте аз съм Кристин Съгг.Сестра съм на Джо Съгг и Зоуи Съгг.Ще разберете повече по-нататък