Отново...

134 7 0
                                    

След 2 дни е погребението на Крис Съгг и началото на живота на Крис Кастилио.Утре е полета и в други ден сме в Лондон.Станах и се оправих.Слезнах долу при останалите.По-скоро отидох в стаята на  Киан.Аз влетях вътре за да го събудя,но той беше станали и бе само по боксерки.ОМФГ СЕКСИ Е!!!!Не Крис!Стегни се!Но е толкова секси.Авйфкскфкфл.
Киан:Хей.
Аз:Добро утро.
Киан:Е,харесваш ли новият си имидж?
Аз:Ъм...Да....Предполагам.-Киан си обу дънки.Остана само без тениска.Аз бях облечена с къси бели дънкови панталонки с висока талия и една тениска която ми бе малко над пъпа,но дънковите панталонки скриваха пъпа ми.След като Киан си облече и тениска отидохме да закусваме.Всички бяха станали.Имаше едно момче,мисля колкото мен,с руса коса,но си личеше,че е боядисана.Имаше и едно момиче.Сигурно и тя е колкото мен.Не знам.Момчето с русата коса каза:
???:Кога си намери гадже Киан?О,аз съм Сам,а това е Джесика.-посочи момичето до себе си.Изглеждат приятни хора.Не знам
Аз:Крис.Сестра съм на ДжейСи.Досега живеех в Европа и реших да се върна в родната си държава.
Сам:Имаш великобритански акцент.
ДжейСи:Да,защото я осиновихме като малка и просто родителите й я поискаха пак и нали разбирате-благодаря ДжейСи.Благодаря!!!Момчетата правеха клип,а ние с Джес се опознахме.Приятна е.Тя и Сам са гаджета и сме на еднакви години.След като направиха клипа решихме да отидем до супермаркета и да си вземем нещо за ядене.Взехме Нутела и чипсове.Също ще отидем да вземем гаджето на ДжейСи.Разбрах,че се казва Лиа и че ще си правим парти в къщата само ние тримата,защото ДжейДжей отиде да прави ,,магията" си,а тя е фотографията.Дом е отишъл до някакви Ванеса и Вероника Мерел.Антъни е при приятелите си в Ню Йорк.Което значи че сме само тримата.След пазаруването се прибрахме и седнахме да гледаме филми.Гледахме Титаник,а аз се смеех като луда.Не,смея се на момчетата.Разплакали са се.Всички ме гледаха странно.Луди хора.Аз отидох до кухнята и си взех кенче с кола.След това отидох в стаята си.Седях на лаптопа си и видях че съм получила покана за приятелство в новият си фейсбук от Каспър и Джо.Приех ги.По фейсбук има нова функция за Live Chat.Каспър ми звънна.Поколебах се но вдигнах.
Каспър:Хей,аз съм Каспър,а ти трябва да си Крис?Нали?
Аз:Да.И моите съболезнования.Имам въпрос
Каспър:Казвай
Аз:Как така има погребение без да има тяло?
Каспър:Ще бъде направено от восък.То е готово.Само дето ме плаши този ковчег в апартамента-засмях се-Не,сериозно.-аз погледнах към багажа си.Седеше си там.-Е,утре тръгвате.
Аз:Да.Отново съжалявам за Крис.
Каспър:Не съжалявай.И без това е на по-добро място.Лека нощ.
Аз:А на теб...лек ден...мисля.-затворих.Усмихна се.Той се усмихна.След станалото сигурно се е обвинявал.Не знам.Аз си легнах и заспах.
А.Б.
Съжалявам че е малко къса.Досега писах.Не в училище.Аз се разболях.Да,още в началото.Браво на мен.Може би ще кача скоро и на другата си история,но не знам.Чао.
Caspar's Bae xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxxoxoxoxoxoxooxoxoxxixooxxooxxooxoxoxoxoxooxoxoxoxoxxooxox

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang