Каспър!!!!

117 5 0
                                    

На сутринта се събудих до Каспър.Аз го целунах и станах.Отидох в банята да си взема душ и да се оправя.След нашето малко,така наречено ,,парти" с Каспър се чувствах странно.Дали ме обича?Дали всичко което ми каза е вярно?Струва ли си да съм влюбена в НЕГО?Хората са прави.Под душа размишляваш върху живота.Аз излезнах и видях в стаята Каспър без блуза.
Каспър:Втори рунд ли почваме?Съгласен.
Аз:Каспър!!!!!
Каспър:Добре.Съжалявам-дойде и ме целуна.Опита се да махне хавлията,но аз се отдръпнах.
Аз:Каспър....не искам...не че не искам...просто....знаеш.
Каспър:В ЦИКЪЛ СИ?!?!?-не съм в цикъл и не искам да правим секс сутрин
Аз:Съжалявам,но ще чакаш 3 дни.
Каспър:3 ДНИ?!?!??-аз се надигнах и го целунах.Той се качи горе,а аз се оправих.Сложих очилата си.Качих се при Каспър,а там бяха Джо,Наркъс(Ниоми и Маркъс),Залфи(Зоуи и Алфи),Джаня(Джим и Таня).Аз си направих закуска и ядох.След това седнах при тях.По-скоро в Каспър.Той ме дръпна и ме целуна.Всички гледаха странно.Таня,Зоуи и Ниоми ме задърпаха долу и заключиха.Ние влезнахме в банята за да не чуват нищо.
Таня:Разказвай.
Аз:Какво?
Зоуи:Излизаш ли с Каспър?
Аз:Да.Вече е официално.
Ниоми:И клипче си качила.-аз им отговорих на въпросите и се върнахме при момчетата.Те играеха ФИФА.
След 2 часа.
Направихме няколко клипчета и останалите си тръгнаха.Джо каза,че ще излиза с Джош.Хмммм......какво да правя?Каспър дойде до мен.
Каспър:Ще излезеш ли с мен на среща?-аз му се метнах на врата.-Това е ,,да" нали?
Аз:Да-увих крака около Каспър.
Каспър:Ще останем във вилата на вуйчо ми за 2 дни.Хайде ще е забавно.
Аз:Ок.Отивам да оправя....
Каспър:Уредил съм всичко.Багажа е готов.Само ти идваш.Ще сме в покрайнините на Лондон.-качихме се в колата на Каспър и потеглихме.След 30 мин бяхме пред някаква вила.Слезнахме от колата и влезнахме вътре.Беше Уоу!Настаних се на дивана докато Каспър разтоварваше багажа.Накрая Каспър седна до мен.
Каспър:Ако не знаех че си в цикъл нямаше да...-целунах го.
Аз:Шегувах се.Не исках секс сутрин.
Каспър:Ще си платиш с моите наказания.-започна да ме гъделичка.Аз само виках и се смеех.
След 2 дена.
Днес се прибираме с Каспър.С Каспър се качихме в колата.
Аз:Това бяха най-хубавите дни в живота ми.
Каспър:На мен също-запали двигателя и след половин час бяхме в къщата.Джо седеше на дивана и изглеждаше притеснен.Обърна се към нас
Джо:Мамка му,къде бяхте забога?!?Два дни З ви нямаше.
Каспър:Джо бяхме във вилата на чичо ми.Нали ти оставих бележка?
Джо:Няма никаква бележка.-Каспър посегна към един лист и го показа на Джо-Имало бележка.-докато те се караха аз отидох и си приготвих багажа.Утре заминаваме на турне.Имаше вече един куфар.Киан и ДжейСи.Аз се оправих и си легнах.
А.Б.
Какво става!!!!За Румъния е решено.ОТИВАМ!!!!!Много се радвам и ще се старая да пиша.Чао.
Caspar's Bae 🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Where stories live. Discover now