Рим

151 8 0
                                    

Събудих се до Каспър,сгушила се в него.Изглеждаше толкова красив докато спи.И тези плочки😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍Обичам го!!!!!!Аз успях да се измъкна и отидох да се оправя.Облякох едно спортно бюстие и един клин.Отгоре на бюстието сложих един топ.След като се оправих си обух кецовете и отидох да потичам.След 1-2 часа се върнах.Каспър беше станал.Аз отидох и го целунах,а след това отидох да се изкъпя.След като излезнах се облякох и заминахме за Рим.Беше забавно по пътя и се смеехмe.Йо и Джо само се натискаха.
Аз:И какво викаш?Че замалко ще си имал сърдечен удар?!?-аз се засмях.
Каспър:Да,но Оли е виновен.
Аз:Да!Оли е виновен за всичко
Джо:Оли за какво е виновен?
Аз:За много неща.
Йо:Например.
Аз:Вие не се ли натискахте?-смених темата преди да последват още въпроси.Вече се насочихме към отбивка която ще ни закара в Рим.На връщане щяхме да отидем във Венеция и накрая в Валенсия.Абе ще обиколим доста места.След 20-30 мин бяхме пред един хотел.След това се настанихме по стаите. Бяхме пак същите хора.Звъннах на Зоуи по FaceTime.Тя отговори веднага.
Аз:Здрасти Зоуи.Къде е Алфи?Как си?Как са животните?Кучетата и свинчетата.Как сте?
Зоуи:Всички сме добре и съжалявам за къщата ти.
Аз:Спокойно.Ще обиколим и ще се размотаем и така.
Зоуи:Какво си правите вие?
Аз:Нищо.Каспър пренася багажа.-аз се засмях като го видях.Той само ме погледна и после дойде на леглото.По-скоро се пльосна като кюфте.Та той е кюфте.
Аз:Как се пльосна тоя като кюфте.Ти си кюфте.
Каспър:Не съм кюфте.
Аз:Напротив.Ти си.-започна да ме гъделичка.Аз се превивах от смях.По едно време започна да ме целува.Аз веднага се отдръпнах,защото се осъзнах,че Зоуи ни гледаше.
Зоуи:Радвам се,че сестричката ми си има гадже.
Аз:Чакай?!?!?Не!Не!Не!НЕ?!?!?-Джо връхлетя в стаята.
Джо:Каспър ще те пробив ако си и направил нещо
Каспър:Тя просто спори със Зоуи.
Джо:За какво?!?!?
Зоуи:Защото с Каспър се харесват и преди малко се целуваха.
Джо:КАКВО?!??!?!?И без това знаех,че ще се случи някой ден.Но не искам да нараниш сестра ми.
Аз и Каспър:АМА НИЕ НЕ СМЕ ГАДЕТА?!?!?!?!?!?!
Всички:Ама всички така казвате.-след дълъг разговори всички решихме да отидем да се разходим.Направихме си снимки и накрая се прибрахме изморени от всичко това.Веднага си легнахме.
А.Б.
Съжалявам че е къса.Ще се старая да качвам често,но главите ще са къси.Искам от вас едно.Да продължавате да следите историята и ИСКАМ МНЕНИЕТО ВИ,ЗАЩОТО ЗНАМ КЪДЕ ЖИВЕЕТЕ!!!!!!!!!Не бе сериозно говоря...........искам мнение.I love you so much
Caspar's Bae xxxx

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang