Промяната в 2 различни живота

170 13 0
                                    

Първо преди главата.Това на снимката съм аз и едни от най-добрите ми приятели в училище.Това е за мен и историята няма да приключва толкова скоро.Това е от мен и приятно четене.
Г.Т.Каспър.
Отидох до летището веднага след като разбрах.Питах някой хора и те казаха,че е вторият.Тя е тръгнала с вторият.Казаха,че няма следа от никой жив.Всички са изгорели.Аз седях там и плачех.Случваше се много рядко да плача.Аз я обичах.Как да не плачеш за такова красиво момиче.Отвън е толкова нежна,а отвътре е бойнствена.Липсва ми.Йо само се сгуши в Джо.Всички се бяхме разплакали.Остана само шалчето.Джо се обади на родителите си.Сега се прибираме в Лондон.Взехме първият полет.Аз само държах шалчето й силно.Притисках го в мен.
Джо:Хайде Каспър.Взимай си нещата и да тръгваме.-аз ги взех и тръгнахме.След погребението ще довършим #PROJECTJASPAR.Но мисля,че ще бъде различно.Без Крис ще бъде различно.Знаете ли какво е да загубиш човекът в който си влюбен.Знаете ли?Ще продължа напред.Тя е искала това.Да.Ще продължа напред.Долато съм размишлявал върху това съм се унесъл и заспал.
Г.Т.Крис
Събудих се още на рамото на Киан.Мисля,че го харесвам малко.
Аз:Киан кога ще пристигнем?
Киан:След 40 мин.Ти проспа целият полет.И можеш да си включиш телефона.Или лаптопа.-аз си отворих лаптопа и си включих телефона.
Аз:Киан анулирали са ми канала в ЮТюб.
Киан:Дават че си умряла.Никой не знае че си с нас.Мислят,че ние с ДжейСи сме на този полет,а то на другият.Вече за тях си умряла.Даже и да си жива те те водят като умряла.Ще трябва да си промениш всичко.
Аз:Да!Ще си направя друг канал и ще правя клипчета с вас.Ще си боядисам косата в шарено.Като теб преди.Ще се променя.
Киан:По-добре си направи косата в черно или в червено.Може и русо.Шарено няма да ти отива.
Аз:Прав си-обявиха че слизаме.Толкова бързо ли мина всичко.Каратата на телефона ми също е анулирана.Фък.Ще променям всичко.Даже и тел. си номер.Слезнахме от самолета и си взехме такси за къщата на ДжейСи и Киан.Влезнахме и вътре имаше 3 момчета.
Киан:Доминик!!!!!-едно момче с лека брада и кафява коса влезе.-Запознай се с Крис.
Аз:Крис Съгг.Приятно ми е.
Дом:Ама ти си умряла.
Аз:Да и сега съм призрак-казах съркастично.След като си оправих стаята,дойдоха и останалите 2 момчета.Казват се Джоусеп,като брат ми и Антъни.
Джоусеп:Може да ми казваш ДжейДжей или Джо или както решиш.
Аз:ДжейДжей.
ДжейДжей:ОК.
Аз:Ще ми кажете ли къде има фризьорски салон?
Киан:Да.Даже ти записах час за днес.Не ми благодари.Отивай и се оправяй лапе.
Аз:По-голяма съм от теб.-засмяхме се.Аз отидох в стаята си.Оправих се от дългият полет и след това с Киан отидохме на запазеният ми фризьор.Боядисах си косата в лилаво.Отива ми.След това се прибрахме.Направих си друг имейл и друг канал за ЮТюб.Качих първият си клип.Беше нещо като представяне.Каналът ми се казва PurpleAngel123 заради косата ми😂😂😂😂.Веднага получих първите гледания.Даже получих и доста последователи,защото направих клипчета с Дом,Киан,ДжейСи,Джей Джей и за общият канал на Киан и ДжейСи.Получих първите си 20 хиляди абонирали се.За Туитър и Инстаграм.Само промених имейла си и името.Както и изтрих повечето снимки.За Туитър.Нищо особено.И там изтрих някой постове(не е възможно да се трият постове,но тук ще е)След това реших да отида при другите,които чистеха.След като изчистиха поръчахме пица и китайско.След като се наядохме момчетата ми показаха градът.Страхотен е.Някой ми искаха автографи.А,за истинското ми име.Промених се на Крис Кастилио.Така е фамилията на ДжейСи и се водя като негова сестра.Той е казал на техните.Реших след време да отида до Лондон и да почукаш на апартамента на брат ми и да ги видя.Ще се правя,че не знам кои са и ще видим какво ще направят.Ще бъде забавно.Отидох и видях,че Киан говори по телефона....С БРАТ МИ!!!!!!!
Киан:Искате ли да ни дойдете на гости?И отново съжалявам за Крис.....Да.Добре.Ще дойдем.Може ли да доведем и сестрата на ДжейСи?....ОК...Чао....Крис!!!!А,тук си.Идваш в Лондон
Аз:Мисли ли четеш?Ще им видим физиономите.Но няма да им казваме,че съм сестра на Джо.Това е тайна между нас.Живеещите в тази къща.Даже между Уишбон и Хейзъл.-засмяхме се на последното.След целият уморителен ден си легнах.
А.Б.
Харесва ли ви историята?Коментирайте.След 2-3 глави ще се срещнат.Абе вие ще разберете.И пак.Коментирайте и гласувайте.
Caspar's Bae xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxxoxoxoxoxoxooxoxoxxixooxxooxxooxoxoxoxoxooxoxoxoxoxxooxox

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Where stories live. Discover now