Крис е гадже с Крис?

76 6 0
                                    

Г.Т.Каспър
Защо зарязах Крис?Не трябваше да я оставям.Още продължавам да я търся,но тъпата бележка нищо не ми казва:Няма да ме намериш там където търсиш.Какво значи това???Тя напусна турнето след рожденият ден на Еспиноса.При кого ли е?Може да са я отвлекли?Или с кой е в момента?Искам отговор на тези въпроси,но явно няма да мога да го намеря скоро.От месеци се мъча къде е Крис.Няма я от 5 месеца.Не си спомням какво е станало в дискотеката и какво съм правил,но се събудих сам до леглото.Имаше само бележка оставена от нея с проклетите шибани думи.Не мога да я намеря.Единствено чух от Джо,че някакъв е станал от маса на която са седели MDE и Матю Лъш и че онзи е тръгнал с нея.Не знам кой е,но ще науча.Имам идеален план да си върна Кристин Съг.Не само аз знам за това.И другите.И Джо е в притеснение за сестра си,но ще я намеря.Сега се правя на гей-гадже на Матю Лъш и утре пътувам при него в ЛА.Аз си боядисах косата в черно и нося всякакви джундории,като гривни и си промених стила.Рокерски тениски.Когато си върна Крис,ще мога да променя стила си.Това е планът ми.След това мислене започнах да си събирам багажа за пътуването.
Г.Т.Кристин
Събудих се от лъчите проникващи в стаята ми.В стаята ми?!?Крис ме е пренесъл.С него официално сме гаджета.Ако сте разбрали де.Днес идва гаджето на Лъш.Ние с Крис ще гледаме Лъши през това време,за да не гледа какви неща вършат онези двамата.Гаджето на Матю,което също се казва Каспър,ще идва на гости.Запознали са се по интернет.Оправих се и слезнах долу при Крис,Джони и Браян(те двамата са от MDE).
Крис:Аз и Кристин сме гаджета.
Браян:Крис е гадже с Крис????WTF?!?!Вие сериозни ли сте????
Крис:Да?Защо?
Джони:Нищо,просто имената ни бъркат.
Аз:Окси?Аз излизам с Джини.Чао.-Джини се обади от някъде
Джини:Тук съм бе патко.
Аз:Къде ма патко?-отидох в хола и я видях.-Тук ли си?Хайде да тръгваме.
Крис:Къде отивате?
Аз:Да вземем кучето на Матю.
Крис:Чакайте ни!И без това ще взимаме Каспър с Матю.Ще вземем моят джип.
Аз:ОК.-тръгнахме към летището.Видяхме ги...Та това е..
А.Б.
Отвратителна съм!!!!Знам си аз.Здравейте хора!Как сте?Пишете в коментарите какво сте получили.Очаквайте нещо ново в профила ми скоро,както и глава на тази история.Чао!!!
Caspar's Bæ xoxoxoxooxxooxxooxoxxoxoxoxoxoxo

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Where stories live. Discover now