Събудих се от побутване.Отворих очи.Брат ми.Не ДжейСи,а Джо.
Джо:Кастилио ако не станеш ще ти исипя целият протеинов шейк върху теб.-аз веднага станах-Така е по-добре.Спиш от вече 20 часа.Ставай.-Джо излезе и започнах да се оправям.Влезнах в банята и направих процедурите си.Облекох една рокля,черна,малко над коляното и едни боти.Не бях обличала толкова черно в живота си.Накъдрих косата си и сложих очилата си.Не съм ви казала.Нося очила.И ми отиват.Сложих си малко гланц и взех портмонето си в което сложих телефона си,пари и лична карта.След всичко това се качих при момчетата.Киан и ДжейСи също бяха там.Родителите на Джо и Каспър също.По-скоро моите родители.Аз им изказах съболезнованията си.След това се качихме в една кола с Джо,Каспър и ДжейСи.Аз седнах отпред им се изплезих.Те се засмяха.Дори и на погребение се забавляват.
След погребението.
Прибрахме се изморени от всичко.Аз веднага отидох в стаята си.След седмица тръгваме на турне.Не на пътешествие.Ще се срещаме с фенове.Джо,Зоуи и Каспър ще идват.Също и Алфи,Маркъс,Ниоми,Джим,Таня,Дан Хоуел,Джак Харис и още много хорица,които познавам и не познавам.Аз си облякох пижамата,която включваше нормалното.Тениска и къси панталонки.Качих се при момчетата.
Аз:Хей.Как сте?-скочих на дивана.Джо го нямаше.-Къде е Джо?
Каспър:Не знам и не ми пука-отговори студено.Аз седнах в него и го целунах.Той ми отвърна.Липсваше ми.Всичко в него.Всяка една част от него(Уоу.Всяка част.Ама всяка ли?Тихо первезниците.То и аз съм една от первезниците,Ама какво да се прави)Каспър ме държеше за кръста,а аз за врата и след миг го погледнах.Бях с очилата си.Каспър ги махна.
Каспър:По-красива си без очилата Крис.-аз само го прегърнах силно.Каспър също отвърна на прегръдката ми.За пръв път от токова време да го почувствам отново.Да почувствам аромата му.-Приличаш много на Съгг,Кастилио.-сега какво.
Аз:Не.Винаги съм изглеждала така.-Каспър се усмихна-И ти изглеждаш по-добре с усмивка.-целунах го пак.Джо влезе.Не се отдръпнах.Той само вдигна рамене и слезе долу.Каспър се отдели от мен.
Каспър:Джо мина.-аз кимнах.Още седях в него.Най-учудващото беше че Каспър е без тениска.Аз само станах и отидох да си налея вода.След това си взех чипс и Нутела-Откъде знаеш къде се намират всички неща?-Фък!Сега какво?
Аз:Ами...просто научках.-след това отидох в стаята си.Взех лаптопа и си пуснах филм.Е,пуснах си Ваканция.Страхотен филм е.Забавен.Особено как искаха да правят секс в четири щата.Напиках се от смях.На последната сцена се смях най-много.Този човек го гонеше камион😂😂😂😂😂😂😂Момчетата дойдоха.Аз ги погледнах и те седнаха от двете ми страни.Догледаха краят с мен.Гледахме още няколко филма.
След няколко часа.
Сега е 22 часа.Момчетата гледаха филм.Аз само се подпрях на рамото на Каспър
Г.Т.Каспър
Крис заспа на рамото ми.Джо си беше тръгнал,защото филмът му бил скучен.Аз само завих Крис и излезнах от стаята.Вече мисля че се влюбвам в Кастилио.Съгг минало си вече.Искаше да продължа.Ето продължавам.Аз отидох в стаята си и паднах върху леглото.Накрая просто съм заспал
А.Б.
Музата е тук.Какво мислите че ще стане?Имам въпросчета към вас.И задължително отговаряне!!!!!!!
1.Дали когато Каспър ще е влюбен в момичето от миналото си,което нарани?
2.Какво ще стане когато Крис покаже всъщност коя е на Каспър?
3.Как той ще реагира?
Това са въпросите и чао.
Caspar's Bae🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 xoxoxoxooxxooxxooxoxxoxoxoxoxoxo xoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxxixoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxooxooxoxoxooxxooxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxo
KAMU SEDANG MEMBACA
That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015
Fiksi PenggemarЗдравейте аз съм Кристин Съгг.Сестра съм на Джо Съгг и Зоуи Съгг.Ще разберете повече по-нататък